Gå til innhold

Menn: kvinner i bunad. Hot or not?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja som jeg bryr meg om.

Så søtt 

Anonymkode: 4870e...7cf

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis valget er mellom hot og not, så blir det vel hot. Men jeg hadde ikke beskrevet bunad som hot, heller fint.

Skrevet

Både flott og hot på damer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fler?? 

Skrevet

Hoooooot. Spesielt uten undertøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Hoooooot. Spesielt uten undertøy.

Bh og strømper må være på :tongue: 

Anonymkode: 3c5c9...cc7

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er jo bønder. 

Noen? Hvor går skille? 

Liker du alle menn i dress? Hvor går skille?

Anonymkode: eb805...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt hot. Vel, iallefall på damer med fin figur. De som ikke har det, ser jo traurig ut uansett antrekk. Jeg liker bunad fordi det er norsk/ europeisk, dermed skiller det oss fra røkla i burka og turban...

Anonymkode: 70e9f...d3e

• Liker 1
Skrevet

Hot, uten tvil

Gjest Coolaid
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere liker det, hvorfor? Og hvis dere ikke liker det, hvorfor ikke? 

Jeg syns kvinner er vakre også i bunad. Det er ikke bunaden som gjør dem seksuelt tiltrekkende, de hadde vært like tiltrekkende i noe annet. Men det er noe med det norske som er flott å se på kvinner og som de kler godt. 

Jeg liker det, jeg liker det, jeg elsker det å ja ! ! !

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker det ikke. Klarer ikke å se på bunaden fra et rent estetisk perspektiv.
Alt for sterke assosiasjoner til en påtatt nasjonalisme. Særlig med de strenge ufromelle reglene for hvem som får bre hvilken bunad. Bunaden er det ypperste symbolet på dem og oss. De utenfor og de innenfor. De ekte og de uekte.

Anonymkode: 0c002...bf2

De fleste land/kulturer har nasjonaldrakter med bakgrunn i tradisjonelle plagg fra regionen.. Hva med samekofter eller ghanesisk mannsdrakt er de og nasjonalistsiske ( dermed forbindes med rasisme osv) Eller gjelder bare Norge. Håper vi ikke ender opp med svenske tilstander hvor alt som forbindes med eget landt snart regnes som nasjonalistsisk. Som f.eks når det svenske flagget på en balkong i Malmø fører til oppstandelse. Er ikke sikkert på om det er høyrekstreme som har dratt flaggets rykte ned eller "velmenende"venstreestreme som ikke vil støte noen som er flaggets største fiende? 

Bunader vel som de fleste andre plagg. Brukt riktig så ser det skikkelig bra ut. Brukt på  et fyllekalas hvort man spyr på dass....ikke så lekkert.:tongue:

Anonymkode: 40b27...a6c

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Bunad på kvinner er hot :) Men en kjole kan være minst like hot, spør du meg. Så ikke noe bunadspress fra min side! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...