Gå til innhold

Dra på byen alene som jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger å få meg noe etter å ha vært altfor lenge som singel. Noen som vet det er smart å dra alene og edru på byen for å hooke?

Anonymkode: a9837...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du hvor i byen det er lurt? Isåfall hvilken by?

Anonymkode: 8bbde...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på byen alene som jente? Ikke noe bra. Folk vil kun tro du er Viggo venneløs eller en prostituert som prøver å få kunder. 

Anonymkode: 3b9bd...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint det! Ingen som legger merke til at du er alene. Jeg mister hvertfall ofte venninnene mine når jeg er ute på nattklubb. Og lett er det jo å finne seg et ligg hvis det er det du vil. Du kan jo evnt avtale å treffe noen fra tinder eller happn før du drar ut, og heller ditche de og finne noen andre mer smakfulle om de ikke lever opp til forventningene. 

Anonymkode: 90155...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet ikke smart å rave rundt ute, alene, på kveldstid, nei. Dette mtp. seksuell trakassering (skjer jo også sammen med venner), skjenking, voldtekter og alt som verre er. Tar man sine forhåndsregler (ikke går fra glasset sitt feks.), minsker også risikoen for at noe uheldig skjer. Jeg drar hyppig på byen alene, er kjent med eventuelle konsekvenser og er villig til å ta dem. For ja, min erfaring sier at det er smart å dra alene på byen om du er hypp på å hooke;) Jeg elsker å være alene ute! Jeg opptrer utadvent og oppsøkende, og blir så godt som alltid kjent med nye mennesker. Ofte oppstår det også gjensidig tiltrekning mellom meg og enkelte av de jeg møter, og det ender som regel i senga. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...