Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du ser da ut som ei helt vanlig søt jente? Hverken syk eller stygg!
At de har postet bilde av deg uten din tillatelse kan du faktisk anmelde, og samme med de som skriver stygge kommentarer, det er netthets!

Om du vil ha tips for å endre ting, så kunne nok en pannelugg,(gjerne skrålugg) litt brunfarge og sminke gjort at du ser litt mer våken og glad ut, men det er absolutt ikke noe must, du ser bra ut akkurat sånn du er :) Ikke bry deg om nettrollene som ikke har noe annet liv enn å mobbe ukjente mennesker, det er dem det er noe galt med!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser helt normal ut. Søt, men litt trøtt kanskje. :) Synes det er en fin kombinasjon med mørke øyne og lyst hår.

• Liker 2
Skrevet (endret)
33 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS eller noe som følge av eksponering for radioaktivitet. 

Aner ikke hva DS er, men mange folk er bare ekle, og utretter intet annet i livet enn å tråkke ned andre mennesker. Det vil si, de forsøker å dra deg ned, men klarer det kun om du tillater dem å gjøre det. Hva med bare å blokkere dem? Trenger du drittsekker i ditt liv?

Så til min dønn ærlige analyse:

Du ser litt vinterbleik ut. Du er ikke alene om det, og dette er noe en håndfull soldager fikser. Frisk luft, og turer ute blir aldri feil. Det er verdens beste make-up. Det gir deg frisk hudfarge, oksygenopptak, og farge i kinnene.

Ansiktsformen din er en jeg kjenner igjen fra nordnorge, særlig Finnmark til nedre regioner av Troms. Høy panne, fyldige lepper til å dø for, og kinnbein andre kvinner forsøker å male på seg med rouge. Du er en vakker ung kvinne, og du har særpreg. Personlig gir jeg deg et kjempepluss fordi du ikke farger øyenbrynene dine kullsvarte, sånn at det ser ut som om du har to fremmedlegemer i panna. Synes nesa også er litt søt, men sånne detaljer går mer på personlig smak enn at det finnes noen slags standard for hva som er rett og hva som er galt.

Mange vil se på deg, og se et helt vanlig hverdagsansikt. Jeg hadde (for mange år siden) litt å gjøre med modeller til reklame i sin tid, og ser ingen grunn til at ditt utseende ikke skal kunne brukes til det. Uten for mye innsats med sminke, kan ansiktet ditt bli alt fra kjernesunn syklende margarinelsker til dyp og mystisk sensuell gudinne. Særpreg er faktisk en av tingene en ser etter i en modell. Særpreg betyr at mange vil like utseendet ditt, noen få vil elske det, for mange vil det ikke være noe spesielt hverken positivt eller negativt. Uheldigvis er det noen som tror at folk er stygge, bare fordi deres utseende ikke topper denne personens preferanser. Diagnosen er virkelighetsfjernhet forårsaket av mediaoverdose. Det er ikke deg, det er dem.

Irriterer meg litt å lese det du skriver om at de grabber profilbildet ditt, og bruker det for å prøve å mobbe deg. De har ingenting på deg. Du er en helt vanlig (nord?)norsk kvinne, som ikke har noe feil ved utseendet ditt. At mobberne dine synes at en eller annen uoppnåelig artist/modell som blir styla i timesvis ser bedre ut enn deg, er deres problem, ikke ditt. Lev livet ditt, og nyt de mulighetene det åpner for deg. Finn positive mennesker å være med, og slett facebook, om du føler for det. Jeg synes i alle fall at du er søt, og litt småsnacksy. Skrell sminka av trynet til mobberne, og kast krølltengene deres, så blir det hverdagstryner på dem også...

Endret av Kamikatze
Litt språkrøkt...
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du hadde kledd pannelugg da! Pen jente 

Anonymkode: be2f8...555

Skrevet
3 minutter siden, Kamikatze skrev:

Aner ikke hva DS er, men mange folk er bare ekle, og utreter intet annet i livet enn å tråkke ned andre mennesker. Det vil si, de forsøker å dra deg ned, men klarer det kun om du tillater dem å gjøre det. Hva med bare å blokkere dem? Trenger du drittsekker i ditt liv?

Så til min dønn ærlige analyse:

Du ser litt vinterbleik ut. Du er ikke alene om det, og dette er noe en håndfull soldager fikser. Frisk luft, og turer ute blir aldri feil. Det er verdens beste make-up. Det gir deg frisk hudfarge, oksygenopptak, og farge i kinnene.

Ansiktsformen din er en jeg kjenner igjen fra nordnorge, særlig Finnmark til nedre regioner av Troms. Høy panne, fyldige lepper til å dø for, og kinnbein andre kvinner forsøker å male på seg med rouge. Du er en vakker ung kvinne, og du har særpreg. Personlig gir jeg deg et kjempepluss fordi du ikke farger øyenbrynene dine kullsvarte, sånn at det ser ut som om du har to fremmedlegemer i panna. Synes nesa også er litt søt, men sånne detaljer går mer på personlig smak enn at det finnes noen slags standard for hva som er rett og hva som er galt.

Mange vil se på deg, og se et helt vanlig hverdagsansikt. Jeg hadde (for mange år siden) litt å gjøre med modeller til reklame i sin tid, og ser ingen grunn til at ditt utseende ikke skal kunne brukes til det. Uten for mye innsats med sminke, kan ansiktet ditt bli alt fra kjernesunn syklende margarinelsker til dyp og mystisk sensuell gudinne. Særpreg er faktisk en av tingene en ser etter i en modell. Særpreg betyr at mange vil like utseendet ditt, noen få vil elske det, for mange vil det ikke være noe spesielt hverken positivt eller negativt. Uheldigvis er det noen som tror at folk er stygge, bare fordi deres utseende ikke topper denne personens preferanser. Diagnosen er virkelighetsfjernhet forårsaket av mediaoverdose. Det er ikke deg, det er dem.

Irriterer meg litt å lese det du skriver om at de grabber profilbildet ditt, og bruker det for å prøve å mobbe deg. De har ingenting på deg. Du er en helt vanlig (nord?)norsk kvinne, som ikke har noe feil ved utseendet ditt. At mobberne dine synes at en eller annen uoppnåelig artist/modell som blir styla i timesvis ser bedre ut enn deg, er deres problem, ikke ditt. Lev livet ditt, og nyt de mulighetene det åpner for deg. Finn positive mennesker å være med, og slett facebook, om du føler for det. Jeg synes i alle fall at du er søt, og litt småsnacksy. Skrell sminka av trynet til mobberne, og kast krølltengene deres, så blir det hverdagstryner på dem også...

Takk for at du tok tid til å svare detaljert på dette. Dette var veldig interessant å lese. Jeg er fra Nordland, så du tok nokså rett der.

DS = Down Syndrome 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere som sier jeg hadde kledd pannelugg, hva er grunnen for det, tror dere? Det er ikke første gangen jeg har hørt det. En mann som jeg elsker veldig høyt, pleide å fortelle meg det samme; før han kuttet meg helt ut. Derfor er det sensitivt å høre det fra andre. Er det pannen/hodeformen eller håret som vil forbedres med pannelugg? Bare lurer.  

Endret av VesleÅkki
Skrevet
7 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Takk for at du tok tid til å svare detaljert på dette. Dette var veldig interessant å lese. Jeg er fra Nordland, så du tok nokså rett der.

DS = Down Syndrome 

SERIØST?! Fy faen, der måtte jeg flire! Det er ikke en pixel i det bildet som er i nærheten av å antyde Downs, så her er det åpenbart at de driver med ren uhemmet netthets. Sjekk slettmeg.no

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er pen! At du er lys i huden gjør vel ingenting. Har aldri forstått at man skal være så brun, å være melkehvit er pent :)  

Ikke hør på andre, det er som regel misunnelse som gjør at folk sier negative ting. Vær stolt av deg selv, du er en pen jente.

Anonymkode: 06003...269

• Liker 1
Gjest Netttroll
Skrevet

Hvor gammel er du TS? Og i hvilken samme heng ble bilde ditt hengt ut på Facebook? Dette er ulovlig og burde anmeldes.

Skrevet

Du er pen! Fyldige lepper, høye kinnben, mørke øyne. Det er pene trekk, og du er ei fin jente. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lang panne, slappe øyelokk :) men søt uansett!

Anonymkode: 433c0...c83

Skrevet

Så pen du er! Vakre øyne, pene øyebryn og lepper til å dø for! Du har ingenting å være flau over. De som har repostet bildet ditt og kommentert stygt kan du faktisk anmelde. Det hadde jeg gjort. Jeg er også veldig lys i huden og har mørkebrune øyne og lyst hår. Nordnorsk blod i årene her også, er halvt nordlandsk. Har kjøpt sånne selvbruningsdråper fra Clarins som skal blandes i dagkremen for å få mer glød. Vil ikke sole meg for mye siden det ikke er bra for huden, men litt mer glød sier jeg ikke nei til. Skal også være masse ute i sommer, med solkrem selvfølgelig, men å ligge i solen er ikke min greie. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 19 år. Ser jeg eldre eller yngre ut?

Gjest Tasia
Skrevet

Som flere sier, du er veldig pen :) Syns du ser ut som du er rundt 20 og det stemmer jo bra. 

Skrevet

Syntes du ser ut som 19-21, som flere sier, litt sol så huden ser litt friskere ut, ellers syntes jeg du ser ut som en flott, pen ung dame. Du har trekk som er unike (og for all del, ikke unike som disse idiotene som har hengt deg ut sier, men unike som fantastiske øyne, pen benstruktur, fyldige lepper etc) 

Du er en unik pen ung dame. 

AnonymBruker
Skrevet

Du ser helt normal ut. Over gjennomsnittet pen.

Men du ser ut som du er litt trøtt pga sløve øyne, evt. at du akkurat holder på å blunke da bildet ble tatt. Og så ser du litt rød ut ved siden av nesen, det kan se ut som at du er forkjølet. Det ser absolutt ikke ut som at det feiler deg noe utover det.

Anonymkode: 81380...dc0

Skrevet

Enkelte mennesker er så enkle at de alltid skal være enig med kuleste taler, gjerne også overgå hverandre i hvor enige man er. Stor panne? Hvor i alle dager kom det fra? Tydeligvis tatt ut av løse luften.

Det eneste jeg la merke til på bildet er at du ser "prikkete" ut. Men det gjør armen og veggen din også, så det er nok bildekvaliteten vi kan skylde på der :P Kanskje de andre ikke skjønte det..

AnonymBruker
Skrevet

Du er vanlig søt. Absolutt ingenting galt med deg.

Anonymkode: 0cd91...a25

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at bildekvaliteten er dårlig; dette ble tatt uten dagslys, på natten. Likevel, er det dette bildet som er relevant siden det skapte så mye avsky hos de folka som kommenterte det på FB. Og det er dette jeg vil forstå; hvorfor, hva og hvordan evt. forbedre. 

Skrevet
6 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Jeg vet at bildekvaliteten er dårlig; dette ble tatt uten dagslys, på natten. Likevel, er det dette bildet som er relevant siden det skapte så mye avsky hos de folka som kommenterte det på FB. Og det er dette jeg vil forstå; hvorfor, hva og hvordan evt. forbedre. 

Drit nå i forbedring. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er de.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...