Gå til innhold

Mening om utseende

Capricae

Anbefalte innlegg

Det eneste du mangler etter min mening er et stort smil! Ellers ser du ut som en helt normalt pen ung dame :) Nyt det mens du har det for om 20-30 år kommer du til å se på bilder av deg selv og sukke oppgitt over at du ikke klarte å se hvor pen du egentlig var ;)
Folk vil alltid slenge dritt av forskjellige årsaker så du må bare lære deg å trekke på skuldrene og la de dumme kommentarene prelle av. Stygge ord mister kraften hvis du ikke bryr deg.

Og så må jeg få legge til at jeg er litt lei av at man alltid skal få kommentarer om at man burde bli brunere. Ikke alle (spesielt ikke folk nordfra) har evnen til å få lekker solkysset hud bare ved hjelp av noen sommerdager. Jeg er mer for at man skal fremelske det man har, og mener bestemt man burde kunne se på det som et skjønnhetstrekk at man har veldig lys hud. Det er jo like unikt og vakker på sitt vis som veldig mørk hud.

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjotteri
2 timer siden, VesleÅkki skrev:

Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS, er transseksuell, eller et misfoster som følge av eksponering for radioaktivitet. 

Hva er dette for en syk og ondskapsfull gruppe du er med i der, da?

Jeg ser jo at du er usminket, og at du har naturlig vakre trekk. Type fyldige lepper/glatt hud/pene og "store"(positivt) øyne. Typisk sånn ansikt som tar seg bra ut både uten og med sminke. 

Jeg tror du har havnet i kommentarfeltet fra helvete, for de tingene du etterlyser er helt bak mål og sagt for å såre deg. 

Føkk dem, og meld deg ut. Herregud for en kvalm gjeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Jeg vet at bildekvaliteten er dårlig; dette ble tatt uten dagslys, på natten. Likevel, er det dette bildet som er relevant siden det skapte så mye avsky hos de folka som kommenterte det på FB. Og det er dette jeg vil forstå; hvorfor, hva og hvordan evt. forbedre. 

Ja, det var jo det jeg mente. Det er bildekvaliteten det er noe galt med, ikke motivet. De som kommenterte på Facebook har tydeligvis ikke skjønt det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
1 time siden, VesleÅkki skrev:

Dere som sier jeg hadde kledd pannelugg, hva er grunnen for det, tror dere? Det er ikke første gangen jeg har hørt det. En mann som jeg elsker veldig høyt, pleide å fortelle meg det samme; før han kuttet meg helt ut. Derfor er det sensitivt å høre det fra andre. Er det pannen/hodeformen eller håret som vil forbedres med pannelugg? Bare lurer.  

Jeg tenker ikke at du trenger pannelugg eller ikke, og jeg digger lys hud, også på deg :)

Du har blitt utsatt for mobbing. Og du bør anmelde dem og rapportere på Facebook om de bruker bilder av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, VesleÅkki skrev:

Hva synes dere om kvinnen på dette bildet? Er det noe unormalt med utseendet hennes? Er pannen for stor? Ser det ut som hun har en sykdom etc.?

Hun ser helt vanlig ut. Det er ikke noe unormalt med utseendet hennes. Pannen er ikke for stor. Det ser ikke ut som hun har noen sykdom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pen, ikke stygg. På en skala fra null til ti er du en firer. Hvis du hadde smilt hadde du nok vært en sekser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du fisket etter komplimenter, før jeg innser at du tydeligvis har fått kritikk for utseendet ditt og lurer på om du ikke ser bra ut?!

Jeg har null problemer med å se at du er ei skikkelig pen jente. Spennende med de mørke øynene som kommer til sin rett siden du er så lys. Jeg syns ikke du skal gjemme deg bak en pannelugg, som noen har foreslått. Du er som en rent lerret som kan bli smellvakker når du vil. Ikke mange som ser såpass edgy og spennende ut uten sminke skal jeg si deg, du har virkelig flotte trekk.

Ikke la noen få deg til å tro at du ikke er bra nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS, jeg er rystet over det du skriver! Hva er dette for slags gruppe, og folk? Gi blanke f i dem, og meld deg ut av gruppa. Du ser overhodet ikke syk ut. Jeg er virkelig lei meg for at du opplevde dette. Men det er dem det er noe galt med, ikke deg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
5 minutter siden, kari2 skrev:

Herregud TS, jeg er rystet over det du skriver! Hva er dette for slags gruppe, og folk? Gi blanke f i dem, og meld deg ut av gruppa. Du ser overhodet ikke syk ut. Jeg er virkelig lei meg for at du opplevde dette. Men det er dem det er noe galt med, ikke deg!

Enig. Mange tullinger på sosiale medier. Youtube er kanskje den verste plassen, men facebook er også fylt til randen med Ola Dunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer jeg også!

Du er da bare ei vakker jente! Ser ingenting feil jeg. Bortsett fra at du er ung.. Men det fikser livet med, så sant du ikke er utrolig dum og gjør noe med det.

Og helt enig med Kari2!! Kom deg ut av den gruppa ASAP!!  (Silfen det betyr as soon as possible, ja eller fortest mulig da :P )

Men TS!! Aldri tvil på ditt utseende og ALDRI forandre deg til noe du ikke er. Vær deg selv og vær glad for den du er.

Gidder ikke gi noe terningkast...  Jeg er faktisk mye mer opptatt av hva som bor i et menneske enn det som bor utenpå.

Men smaken er som baken!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser ut som en helt vanlig, gjennomsnittlig jente. Det er ingenting med deg som skiller seg ut eller kan forklare noe av den hetsen du får. Ikke at det er greit å hetse utseende til noen i utgangspunktet, men her er det tatt ut fra løse luften. 

Anonymkode: 2a0d0...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Razorblade skrev:

Og helt enig med Kari2!! Kom deg ut av den gruppa ASAP!!  (Silfen det betyr as soon as possible, ja eller fortest mulig da :P )

Doooh. *denger*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg synes du er nydelig, og pannen din var noe av det første jeg la merke til-fordi den er så flott! Forøvrig forfriskende å se et ungt ansikt som ikke er gjemt bort bak lag på lag med sminke. Som flere andre har kommentert: Det er ikke deg det er noe galt med, det er de som har kommet med alle disse stygge kommentarene. Håper du hever deg over de menneskene, -ikke la dem dra deg ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, VesleÅkki skrev:

Dere som sier jeg hadde kledd pannelugg, hva er grunnen for det, tror dere? Det er ikke første gangen jeg har hørt det. En mann som jeg elsker veldig høyt, pleide å fortelle meg det samme; før han kuttet meg helt ut. Derfor er det sensitivt å høre det fra andre. Er det pannen/hodeformen eller håret som vil forbedres med pannelugg? Bare lurer.  

Jeg sa det fordi du har lang panne. Damer med lang panne kler pannelugg. Selv har jeg lang panne, men håret mitt er for tynt til vanlig pannelugg, så jeg kjører på med skrålugg i stedet som kler ansiktsformen min utmerket. Så pannen vil på sett og vis bli forbedret. Nå er det opp til deg hvor mye du vil vri på kommentaren min, jeg sier ikke at du har "for lang/stor panne", jeg sier at når man har lang panne er det kledelig med lugg, akkurat som med de som har kort panne er det ikke kledelig med lugg. Det er en smakssak og et forbedringspotensiale. Intet vondt ment. 

Og de folkene du snakker om, som har kalt deg stygge ting, det er dem det er noe galt med, ikke deg. Du skal ikke gå hen å forandre deg fordi noen har kalt deg for stygge ting, det blir bare feil. Du skal gjøre det du selv føler for basert på dine egne valg og det du selv vil. Vil du ikke ha pannelugg? Da går du ikke å klipper pannelugg fordi jeg sier at du hadde kledd det. Du klipper kun pannelugg om du selv har lyst på det og ser for deg at det er noe du vil like. Sosiale medier er fulle i faenskap, man får høre mye pent men så får man høre mye dritt også. Sannsynligvis fordi mennesker ikke eier filter når de har sjansen til å være anonym eller fordi de ikke tenker over konsekvensene av sine ord, som da går utover vedkommendes selvbilde (slik som i ditt tilfelle). Altså, jeg vet hvordan det er å føle seg stygg og føle at en ikke er god nok og desperat søke etter gode ord om sitt eget speilbilde i håp om at det skal forandre seg, men sannheten er at det betyr veldig lite hva andre sier når man tror man ikke er god nok. Man kan få så mange komplimenter man vil men man vil likevel husker man alt det negative, hvorfor er det slik? Nei, si det. Det er enkelt å si det, vanskelig å gjøre det, men du må gi faen i det negative.

Ser jeg objektivt på deg, så er du ei helt normal jente med et fint utseende. Alle har forbedringspotensiale, men hvorfor skal man forandre seg/forbedre seg når man er bra nok som man er? Jeg sminker meg, kler meg i klærne jeg liker, farger og klipper håret, men det er fordi jeg selv liker det og syns jeg kler det, ikke fordi alle andre har sagt jeg burde se slik ut. Mange som mener jeg burde farge håret mitt lysere. Nei takk, trives som mørk jeg og jeg vet jeg kler det. Hva andre sier bryr meg fint lite. Jeg er også veldig lys i huden, er så og si hvit, men trives med det jeg. 

Jobb med selvbildet ditt du, utseende ditt er helt fint. 

Anonymkode: be2f8...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet du er jo kjempefin☺ hadde aldri tenkt at det var noe spesielt  (negativt) med deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Kjære søte deg! Du skal IKKE forsøke å "forstå" hva det er mobbere mener. Du er ei flott, ung jente! Enkelte er ekle og onde uansett, det har ingenting med deg å gjøre, problemet ligger utelukkende hos dem! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Hva i alle dager, du er  jo ei kjempefin jente! De som mobber deg har et stort problem. Anmeld dem eller rapporter innholdet til facebook så de fjerner det. De har ikke lov til å legge ut bildet av deg uten samtykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...