Capricae Skrevet 16. mai 2016 #1 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Hva synes dere om kvinnen på dette bildet? Er det noe unormalt med utseendet hennes? Er pannen for stor? Ser det ut som hun har en sykdom etc.? Bare lurer. Vær helt ærlig. Edit: Tråden handler mest om bildet spesifikt. Endret 16. mai 2016 av VesleÅkki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Del Skrevet 16. mai 2016 Er dette deg? Anonymkode: 2a0d0...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mai 2016 #3 Del Skrevet 16. mai 2016 Må jo være det siden hun la det ut som seg i bildetråde også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. mai 2016 #4 Del Skrevet 16. mai 2016 Det ser ut som gulvet hennes er i sånn 45 grader vinkel. Hva er greia med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinka Skrevet 16. mai 2016 #5 Del Skrevet 16. mai 2016 Pen og søt. Litt trøtt kanskje eller i ferd med å blunke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. mai 2016 #6 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser pen ut. Ser trist ut i nåværende stund, men bare forbigående tristhet. Kan også være bare litt sliten eller ha for lite søvn. Virker ikke syk. Har en flott klok panne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mai 2016 Ja, det er meg. Men det er ikke relevant; jeg vil bare ha ærlige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #8 Del Skrevet 16. mai 2016 Hun kunne trengt og fått litt farge så er hun helt topp. Anonymkode: 9ee58...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 16. mai 2016 #9 Del Skrevet 16. mai 2016 Deg har jeg sett før et sted! Klarer ikke helt å sette fingeren på hvor Kanskje vi bor i samme by : ) Jeg synes i hvert fall at du ser ganske bra ut. Skjønner ikke hvorfor du skal være usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. mai 2016 #10 Del Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, VesleÅkki skrev: Ja, det er meg. Men det er ikke relevant; jeg vil bare ha ærlige svar. Kan du ta et vannrett bilde? Nå klarer jeg ikke å se om nesen er skjev eller om alt annet er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mai 2016 Dette er profilbildet mitt på Facebook, og det ble repostet to ganger av en annen bruker (jeg ikke kjenner) i en lukket gruppe jeg er med i. Folk gav ymse kommentarer og det fikk meg til å gruble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 16. mai 2016 Nesen min er skjev; det er øynene, munnen og kinnbenene mine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #13 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg synes du har et unikt utseende, overhodet ikke stygt Litt spennende. Nå vet jeg ikke om du bruker sminke til daglig, men med litt mascara, markerte øyenbryn og farge i kinnene hadde du fremhevet de fine trekkende enda mer Anonymkode: a9a5d...bb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 16. mai 2016 #14 Del Skrevet 16. mai 2016 Jag tycker du ser ut som en vanlig söt tjej, kanske lite trött och uttråkad ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS, er transseksuell, eller et misfoster som følge av eksponering for radioaktivitet. Endret 16. mai 2016 av VesleÅkki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #16 Del Skrevet 16. mai 2016 Et øyeblikk siden, VesleÅkki skrev: Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS eller noe som følge av eksponering for radioaktivitet. Så stygge de er!!! Det som er kjipt med oss lyse, er at våre trekk "forsvinner" uten å markere vipper og bryn. Vi ser også oftere trøttere ut uten å markere våre trekk litt mer. Men herregud, DS??? Overhodet ikke... Anonymkode: a9a5d...bb8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #17 Del Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, VesleÅkki skrev: Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS eller noe som følge av eksponering for radioaktivitet. Det var skikkelig frekt sagt. Du har ingenting å være flau over. Du ser flott ut. Bare noe brunfarge som mangler Anonymkode: 9ee58...fe3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricae Skrevet 16. mai 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 16. mai 2016 Er det lov å skrive på andre språk enn norsk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mai 2016 #19 Del Skrevet 16. mai 2016 Du minner litt om Summer Glau i rollen hennes i Firefly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. mai 2016 #20 Del Skrevet 16. mai 2016 5 minutter siden, VesleÅkki skrev: Er det lov å skrive på andre språk enn norsk nå? Ja, det er det, dersom det er morsmål og det er svensk, dansk eller engelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå