Gå til innhold

Mening om utseende

Capricae

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om kvinnen på dette bildet? Er det noe unormalt med utseendet hennes? Er pannen for stor? Ser det ut som hun har en sykdom etc.?

Bare lurer. Vær helt ærlig. 

Edit: Tråden handler mest om bildet spesifikt.

hui 019.JPG

Endret av VesleÅkki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo være det siden hun la det ut som seg i bildetråde også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som gulvet hennes er i sånn 45 grader vinkel. Hva er greia med det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser pen ut. Ser trist ut i nåværende stund, men bare forbigående tristhet. Kan også være bare litt sliten eller ha for lite søvn. Virker ikke syk. Har en flott klok panne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er meg. Men det er ikke relevant; jeg vil bare ha ærlige svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun kunne trengt og fått litt farge så er hun helt topp.

Anonymkode: 9ee58...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg har jeg sett før et sted! Klarer ikke helt å sette fingeren på hvor :P Kanskje vi bor i samme by : )

Jeg synes i hvert fall at du ser ganske bra ut. Skjønner ikke hvorfor du skal være usikker ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, VesleÅkki skrev:

Ja, det er meg. Men det er ikke relevant; jeg vil bare ha ærlige svar. 

Kan du ta et vannrett bilde? Nå klarer jeg ikke å se om nesen er skjev eller om alt annet er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er profilbildet mitt på Facebook, og det ble repostet to ganger av en annen bruker (jeg ikke kjenner) i en lukket gruppe jeg er med i. Folk gav ymse kommentarer og det fikk meg til å gruble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesen min er skjev; det er øynene, munnen og kinnbenene mine også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du har et unikt utseende, overhodet ikke stygt :) Litt spennende. Nå vet jeg ikke om du bruker sminke til daglig, men med litt mascara, markerte øyenbryn og farge i kinnene hadde du fremhevet de fine trekkende enda mer :)

Anonymkode: a9a5d...bb8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag tycker du ser ut som en vanlig söt tjej, kanske lite trött och uttråkad ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS, er transseksuell, eller et misfoster som følge av eksponering for radioaktivitet. 

Endret av VesleÅkki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, VesleÅkki skrev:

Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS eller noe som følge av eksponering for radioaktivitet. 

Så stygge de er!!! Det som er kjipt med oss lyse, er at våre trekk "forsvinner" uten å markere vipper og bryn. Vi ser også oftere trøttere ut uten å markere våre trekk litt mer. Men herregud, DS??? Overhodet ikke...

Anonymkode: a9a5d...bb8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, VesleÅkki skrev:

Jeg blir ikke å poste andre bilder her. Det var dette bildet som ble brukt mot meg i trådene på FB, og jeg vil bare vite hva som gjør akkurat dette bildet så effektivt at folk sier jeg ser ut som jeg har DS eller noe som følge av eksponering for radioaktivitet. 

Det var skikkelig frekt sagt. Du har ingenting å være flau over. Du ser flott ut.

Bare noe brunfarge som mangler ;) 

Anonymkode: 9ee58...fe3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Er det lov å skrive på andre språk enn norsk nå?

Ja,  det er det,  dersom det er morsmål og det er svensk,  dansk eller engelsk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...