AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Skrevet 16. mai 2016 Jeg skal lage Red Velvet-kake som inneholder rød konditorgelé. Jeg fant ikke noe det sto konditorgelè på i "kakebutikk", så kjøpte i stedet Wilton no-taste Red Icing Color. Noen som vet om det er mulig å bruke denne i kaken? Anonymkode: bc318...5b8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal lage Red Velvet-kake som inneholder rød konditorgelé. Jeg fant ikke noe det sto konditorgelè på i "kakebutikk", så kjøpte i stedet Wilton no-taste Red Icing Color. Noen som vet om det er mulig å bruke denne i kaken? Anonymkode: bc318...5b8 Denne? Det står det er en gele-farge. Anonymkode: 9f035...81c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Det er den jeg bruker iallefall. Jeg bruker hele boksen i kaka jeg lager. Anonymkode: e2344...b26 1
Ardwinna Skrevet 16. mai 2016 #4 Skrevet 16. mai 2016 Det går helt fint! Jeg bruker alltid den fra Wilton i red velvet cake Bare vær forsiktig så du ikke griser på klærne for denne fargen sitter godt!
Kvist Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Og får du fargen på neglene kan du faktisk få det vekk med lunkent vann, neglebørste og whitening-tannkrem. Da får du både god kake og frisk mintduft av fingertuppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå