AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #1 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg skal lage Red Velvet-kake som inneholder rød konditorgelé. Jeg fant ikke noe det sto konditorgelè på i "kakebutikk", så kjøpte i stedet Wilton no-taste Red Icing Color. Noen som vet om det er mulig å bruke denne i kaken? Anonymkode: bc318...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #2 Del Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal lage Red Velvet-kake som inneholder rød konditorgelé. Jeg fant ikke noe det sto konditorgelè på i "kakebutikk", så kjøpte i stedet Wilton no-taste Red Icing Color. Noen som vet om det er mulig å bruke denne i kaken? Anonymkode: bc318...5b8 Denne? Det står det er en gele-farge. Anonymkode: 9f035...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Del Skrevet 16. mai 2016 Det er den jeg bruker iallefall. Jeg bruker hele boksen i kaka jeg lager. Anonymkode: e2344...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. mai 2016 #4 Del Skrevet 16. mai 2016 Det går helt fint! Jeg bruker alltid den fra Wilton i red velvet cake Bare vær forsiktig så du ikke griser på klærne for denne fargen sitter godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. mai 2016 #5 Del Skrevet 16. mai 2016 Og får du fargen på neglene kan du faktisk få det vekk med lunkent vann, neglebørste og whitening-tannkrem. Da får du både god kake og frisk mintduft av fingertuppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå