Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg er attraktiv nok og de jeg får match med og møter, er i toppsjiktet. Alltid fått veldig god respons. Men jeg logget meg av en stund fordi jeg datet en veldig kjekk fyr. Av diverse årsaker lot vi det utgå. 

Det var en liten frustrasjon akkurat nå da jeg håper enkelte matcher sender meg svar snart. Men en vet jeg er på tur nå. Jeg er bare utålmodig :P pinsen er tydeligvis ikke tiden for å luske rundt på Tinder. 

Anonymkode: 6e06c...3db

Ok. Personlig syns jeg det virker rart, når man egentlig har mer fritid til å henge på tinder når man har fri.

Anonymkode: d87ab...674

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Personlig syns jeg det virker rart, når man egentlig har mer fritid til å henge på tinder når man har fri.

Rart? Fordi jeg ikke er ute og farter nå? Jeg er alltid på farta og skulle vært langt avgårde til fjells nå men ble syk og måtte avlyse. Ergo veldig rastløs og jeg kjeder meg. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart? Fordi jeg ikke er ute og farter nå? Jeg er alltid på farta og skulle vært langt avgårde til fjells nå men ble syk og måtte avlyse. Ergo veldig rastløs og jeg kjeder meg. 

Tenker mer på at du mangler respons fra menn på tinder. ikke at du har mye fritid. Hvis man har ferie generelt uavhengig av kjønn, så har man også mer tid til overs til å gjøre andre ting, som f.eks å henge på tinder.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker mer på at du mangler respons fra menn på tinder. ikke at du har mye fritid. Hvis man har ferie generelt uavhengig av kjønn, så har man også mer tid til overs til å gjøre andre ting, som f.eks å henge på tinder.

Ja men det har jeg jo skrevet også. Jeg vet en er på tur og så får jeg håpe et par av de andre også er på tur. Det betyr bare at de er fornuftige ;) 

Jeg kjeder meg. Det er kun derfor jeg opprettet denne tråden. Jeg er vant til å ha noen flørter rundt meg og nå er jeg rastløs :fnise: ikke bra. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det har jeg jo skrevet også. Jeg vet en er på tur og så får jeg håpe et par av de andre også er på tur. Det betyr bare at de er fornuftige ;) 

Jeg kjeder meg. Det er kun derfor jeg opprettet denne tråden. Jeg er vant til å ha noen flørter rundt meg og nå er jeg rastløs :fnise: ikke bra. 

Du misforstår hva jeg prøver å si. Hvis flere menn har fri en periode, så vil de også bruke mer tid på ting de vanligvis ikke gjør. Som å sitte på tinder. Faktisk vil jeg påstå de er mer aktive på tinder, siden de har mer tid til overs. Akkurat som at du kjeder deg, så er det sikkert fler menn som kjeder seg i ferien.

Men rasjonaliser gjerne at du ikke får oppmerksomhet fra menn fordi alle er på tur....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår hva jeg prøver å si. Hvis flere menn har fri en periode, så vil de også bruke mer tid på ting de vanligvis ikke gjør. Som å sitte på tinder. Faktisk vil jeg påstå de er mer aktive på tinder, siden de har mer tid til overs. Akkurat som at du kjeder deg, så er det sikkert fler menn som kjeder seg i ferien.

Men rasjonaliser gjerne at du ikke får oppmerksomhet fra menn fordi alle er på tur....

Hahaha :) jo jøss. Bitre folk hører jeg ikke på. Jeg antar at de gode mannfolka er fornuftige og derfor heller aktive ute fremfor å tindre når det er så fint vær ;) 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha :) jo jøss. Bitre folk hører jeg ikke på. Jeg antar at de gode mannfolka er fornuftige og derfor heller aktive ute fremfor å tindre når det er så fint vær ;) 

BItter eller ikke. Hvor lang tid tar det å sjekke eller svare på en tindermelding? Tror du de ikke har 5 minutter å bruke på tinder?

Du antar ja, men du vet ikke. Jeg antar da at alle de gode mannfolkene sitter og chillern, og lar være å svare deg fordi de ikke gidder.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BItter eller ikke. Hvor lang tid tar det å sjekke eller svare på en tindermelding? Tror du de ikke har 5 minutter å bruke på tinder?

Du antar ja, men du vet ikke. Jeg antar da at alle de gode mannfolkene sitter og chillern, og lar være å svare deg fordi de ikke gidder.

Men hvem er du da?

Du sitter jo bare her og rakker ned på folk.

Anonymkode: 68b82...6aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er du da?

Du sitter jo bare her og rakker ned på folk.

Jeg er en som svarer på det hun lurer på. Og gir min mening om hvorfor det er slik hun beskriver. Jeg har også begrunnet hvorfor jeg mener det jeg gjør, Men mine meninger er nok sure for henne, og da er jeg automagisk stemplet som bitter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en som svarer på det hun lurer på. Og gir min mening om hvorfor det er slik hun beskriver. Jeg har også begrunnet hvorfor jeg mener det jeg gjør, Men mine meninger er nok sure for henne, og da er jeg automagisk stemplet som bitter.

Du er jo samtidig frekk. Og det er ikke noe konstruktivt ved det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo samtidig frekk. Og det er ikke noe konstruktivt ved det.

Hva hadde vært konstruktive svar mener du? Jeg ser ikke hvordan jeg kunne komme med konstruktive svar på et problem hun ikke har noe kontroll over. Menn svarer henne ikke. Hva skal hun gjøre med det? Skrive enda mer? Mase mer? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å leke deilig på bilder gidder jeg ikke. Da får du bare mange som ønsker å pule for en natt. Kan være ok for selvtilliten med mange matcher. Men samtidig er det nedbrytende å vite at mannen kun ser på deg som et engangshøl. 

Hva er det du er på Tinder for? Tror du at du finner en real fyr på Tinder? :laugh: Jeg er der fordi jeg ikke har tid til type, men fortsatt vil ha sex, fordi jeg mener livet er for kort til å ikke ha digg sex. Jeg vet at jeg ikke er noe "høl", men at sex er noe voksne mennesker kan ha sammen. Om det ikke er for deg, så tenker jeg du burde prøve møteplassen eller sukker kanskje, siden du mener at damer som får matcher på Tinder er engangshøl ;) 

Anonymkode: 0ae81...fef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du tok feil ;) har fått svar og er man på tur i skauen eller til fjells, så sjekker man ikke Tinder. Der ville ikke falt meg inn å bruke Tinder når jeg er på tur. Og som regele er man uten nettilgang. Heldigvis. 

En person som alltid har tid til å svare har vel heller ikke mye til liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så rart at matching går i perioder. En periode får jeg masse match og så plutselig går det et partyjente hvor ingen matcher😜

Anonymkode: 5686a...904

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er så rart at matching går i perioder. En periode får jeg masse match og så plutselig går det et partyjente hvor ingen matcher😜

Partyjente = et par uker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mhm, har merket det samme. Før rant det også inn med meldinger, men blitt sykt lite med det i det siste, med mindre jeg er i utlandet og folk generelt er mye mer sosiale og frempå.

Kan det også tenkes fordi gutta begynner å bli lei av å måtte ta initiativ 9/10 ganger? Eller bare at tinder er blitt.. døll

Anonymkode: 8a7e6...6d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder har blitt dølt. 

Alle matchene kom i snakk igjen etter at de alle faktisk hadde vært på diverse turer. 

Men jeg kjenner jeg ikke klarer å engasjere meg. Det er stort sett bare overvektige menn, som ikke kan å smile, der inne. Beklager. Men å sitte der med dobbelthake og furteteyne funker ikke. Opp med haka menn. Og smil. Vis at du har humor og liker livet (om du gjør vel og merke). 

Skrevet
Den 16. mai 2016 at 15.52, AnonymBruker skrev:

Da jeg hadde Tinder brukte jeg den utelukkende når jeg hadde tid og overskudd. Dvs aldri i hverdagene, sjeldent i helgen, men alltid søndag da jeg var ensom og kosesyk :fnise:

Når man har ferie og fri bruker man vel dagene på venner og familie, da gidder man vel ikke styre med Tinder?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhm, har merket det samme. Før rant det også inn med meldinger, men blitt sykt lite med det i det siste, med mindre jeg er i utlandet og folk generelt er mye mer sosiale og frempå.

Kan det også tenkes fordi gutta begynner å bli lei av å måtte ta initiativ 9/10 ganger? Eller bare at tinder er blitt.. døll

Anonymkode: 8a7e6...6d5

Dere jenter må skylde dere selv ja. Dere sikter altfor høyt, 10-20 % av gutta får all oppmerksomheten, mens resten gidder ikke mer etter utallige forsøk. 90 % av jenter derimot kan hooke opp i løpet av 2 sekunder på Tinder om de gidder...

Samme med ubalanse ellers i parforhold. Flere og flere menn forblir ufrivillig barnløse, fordi damer resirkulerer menn som har barn fra før, i stedet for å finne en barnløs mann.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Dere jenter må skylde dere selv ja. Dere sikter altfor høyt, 10-20 % av gutta får all oppmerksomheten, mens resten gidder ikke mer etter utallige forsøk. 90 % av jenter derimot kan hooke opp i løpet av 2 sekunder på Tinder om de gidder...

Samme med ubalanse ellers i parforhold. Flere og flere menn forblir ufrivillig barnløse, fordi damer resirkulerer menn som har barn fra før, i stedet for å finne en barnløs mann.

Haha! Hæ? Vi resirkulerer menn som har barn fra før? Jeg hadde aldri datet en mann med barn :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...