Gå til innhold

Menn: Hva ønsker dere i et forhold, og hva kan dere tilby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 15.5.2016 at 19.02, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker en som kan hjelpe meg i hverdagen, slik at jeg kan hjelpe henne. Jeg ønsker at vi skal utfylle hverandres svake sider, slik at vi sammen er sterke. Hva jeg kan tilby? En evne til å kommunisere klart og tydelig hva jeg føler og vil ha, og hva jeg føler jeg klarer å gi. Økonomi er irrelavant for de fleste, men om det absolutt er noe viktig, så er jeg sivilingeniør. Gode gener har jeg ikke, da jeg er ganske lav. Seksuell stamina om det er viktig, og det kan jeg tilby. Og en god dose humor da jeg liker å bullshite 9/10 ganger, og ikke ta ting så høytidelig. Det viktigste er latter og god stemning, selv om jeg er klar over at det finnes seriøse stunder også. 

Jeg mener det er rimelig at partneren krever å få vite om ting som gjør henne usikker, slik at hun blir mer trygg på oss og forholdet. Altså jeg har skjønt at jeg må gjøre det klart for henne at jeg er en stabil og konsistent person. Det er ikke noe godt forhold om dama går rundt og er usikker. Så jeg mener hun har krav på trygghet. Og jeg mener det er viktig at partner tilbyr meg ting som tilfredstiller mine behov. Sex er viktig. Kos er viktig. Hyggelige stunder sammen uten sex er viktig. Gode diskusjoner er viktig. Ren og skjær bullshitting er også viktig. Hun må også være laidback, men samtidig ambisiøs og seriøs. Og vite når hun skal være seriøs og når hun burde slappe av og kose seg. Det er viktig at hun også er klar over at det er en team effort. At noen ganger kan ikke alt være 50/50, men kanskje 60/40. Så andre ganger er det 40/60. Vi jobber sammen som et team.

Jeg har ikke noe imot kvinner som har en visjon om hvordan forhold skal være. Jeg har et større problem om hun ikke deler denne visjonen slik at problemer oppstår. Hvis hun har sett for mye på romantiske komdier eller lar seg inspirere av media, så er jeg skeptisk. Det er massivt turnoff med kvinner som presser for at ting skal gå fremover for fort i forholdet. Tenker type: datet i 2 mnd, samboer etter 4, barn etter 1 år, gift etter 1.5. Tenker at alt kommer til sin tid, og det er bedre å nyte hverandre og ta ting som de kommer. Her er det viktig for at mannen har kommunisert tydelig hva han vil på sikt, men at de jobber for å bli bedre kjent og danne gode vaner sammen.

Anonymkode: 8305c...923

Dette! All ære til deg. Enn om alle kunne vært sånn :) eller i det minste de jeg treffer på :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår du er en alfamann, kan du karakterisere hva en alfamann er? For det jeg har sett i tråden hittil fra deg vitner lite om alfaoppførsel.

Anonymkode: 8305c...923

Nei, jeg driver ikke med sånt. Det er ikke meg som påstår det, det er andre.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig spørsmål, egentlig, nesten verre her enn i et jobbintervju. Litt fordi det er litt ekkelt å gjøre noe som føles som å skryte av seg selv, og litt fordi sånne spørsmål nesten alltid besvares med en remse floskler. På jobb er det imøtekommende, utadvent, analytisk, engasjert, kreativ og løsningsorientert, og her virker det som alle sammen tilbyr trygghet, stabilitet, humor, intimitet og økonomi.

Jeg tror ærlig talt jeg lar den andre vurdere det der. Kan vel si at jeg liker å se film, klappe katter og har en ganske fin tekanne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Okapi skrev:

Fryktelig spørsmål, egentlig, nesten verre her enn i et jobbintervju. Litt fordi det er litt ekkelt å gjøre noe som føles som å skryte av seg selv, og litt fordi sånne spørsmål nesten alltid besvares med en remse floskler. På jobb er det imøtekommende, utadvent, analytisk, engasjert, kreativ og løsningsorientert, og her virker det som alle sammen tilbyr trygghet, stabilitet, humor, intimitet og økonomi.

Jeg tror ærlig talt jeg lar den andre vurdere det der. Kan vel si at jeg liker å se film, klappe katter og har en ganske fin tekanne.

Det der er en VELDIG god begynnelse...! Er mange som oppfører seg intervjuaktig og på tilbudssiden her inne og floskler er bare turnoff. 

Dersom du synes han eller hun du snakker med er interessant, du liker akkurat dem for noe spesielt, eller bare at du har lyst til å knulle dem...si det til dem, da er du fort gjort innafor :) 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/17/2016 at 13.38, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Og skulle man være så dum at man ønsker å gi et råd eller to, så får man så fillene fyker :P 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Å gi råd er én ting, men responsen du får kan jo også være påvirket av hva du sier, hvordan du ordlegger deg, og generelt hvordan du fremstår, og da kan i alle fall jeg forstå noen av svarene du har fått her. 

Endret av Miklo Velka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, men må blande meg inn allikevel..!!

Da jeg gikk til psykolog pga depresjon utløst av samlivsbrudd, mente hun at jeg måtte begynne å date igjen.

Jeg mente jeg ikke hadde noe å tilby, etter å ha forlest meg på kvinneguiden. Jeg var sykemeldt og hadde flyttet hjem til mine foreldre fordi jeg ikke hadde penger eller interesse for noe annet. Og ikke har jeg gått på universitetet heller.

Hun kom opp med alternativet: Men du har jo mye kjæææærlighet å gi!?

Vel tilbake igjen i "samfunnet" vet jeg fremdeles ikke hva jeg skulle svart på hva jeg kan tilby i et forhold?

Mye sex, le av vitsene (om de er morsomme vel å merke) og hente øl naken?

 

Ikke at å hente øl naken har hjulpet meg så veldig, sist jeg hadde en hjemmedate ble det meget godt mottatt at jeg åpnet døren kun iført neglisjè og playboybunny-ører mens ølet stod på nederste hylle i kjøleskapet, han droppet meg litt over en uke etterpå allikevel...

 

 

 

Anonymkode: 0cb10...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Å gi råd er én ting, men responsen du får kan jo også være påvirket av hva du sier, hvordan du ordlegger deg, og generelt hvordan du fremstår, og da kan i alle fall jeg forstå noen av svarene du har fått her. 

Ja vel. Men siden rådet mitt ville være å ikke tilby så mye, så er det - i utgangspunktet - et uønsket råd hos dem som slenger seg etter jenter som om de skulle være gratis prøvetimer på treningssenteret. Det har i all hovedsak vært en fyr her som har 50/50 vært nysgjerrig/bitchy. Går bra for meg. Jeg skulle ønske han tok seg et tak selv, og sluttet å være så tilbydersk. Jeg tror han har det i seg, jeg tror det kunne ha blitt bra.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel. Men siden rådet mitt ville være å ikke tilby så mye, så er det - i utgangspunktet - et uønsket råd hos dem som slenger seg etter jenter som om de skulle være gratis prøvetimer på treningssenteret. Det har i all hovedsak vært en fyr her som har 50/50 vært nysgjerrig/bitchy. Går bra for meg. Jeg skulle ønske han tok seg et tak selv, og sluttet å være så tilbydersk. Jeg tror han har det i seg, jeg tror det kunne ha blitt bra.

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Regner med at du snakker om meg. Vel.. Vi diskuterer jo strengt talt hva man kan tilby i et forhold og hva jeg forventer i dette forholdet i denn tråden eller? Er det da ikke relevant å svare hva jeg kan tilby?

Eller føler du at jeg tilbyr mer enn jeg forventer å få tilbake i et forhold? Utdyp gjerne hva du mener med de siste setningene dine. For ifølge deg har jeg hittil vært inkonsistent, i form av at jeg enten tilbyr trygghet, eller bullshit. Du evner ikke se at det ene ikke utelukker det andre. Ikke har jeg oppfattet rådene dine om at jeg ikke skal tilby så mye heller, men heller at jeg burde omfavne usikkerhetne og ikke lyve. Til tross for at jeg ikke har nevnt noe om det. Du evner ikke lese hva jeg skriver, eller hva jeg prøver få frem heller.

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du snakker om meg. Vel.. Vi diskuterer jo strengt talt hva man kan tilby i et forhold og hva jeg forventer i dette forholdet i denn tråden eller? Er det da ikke relevant å svare hva jeg kan tilby?

Eller føler du at jeg tilbyr mer enn jeg forventer å få tilbake i et forhold? Utdyp gjerne hva du mener med de siste setningene dine. For ifølge deg har jeg hittil vært inkonsistent, i form av at jeg enten tilbyr trygghet, eller bullshit. Du evner ikke se at det ene ikke utelukker det andre. Ikke har jeg oppfattet rådene dine om at jeg ikke skal tilby så mye heller, men heller at jeg burde omfavne usikkerhetne og ikke lyve. Til tross for at jeg ikke har nevnt noe om det. Du evner ikke lese hva jeg skriver, eller hva jeg prøver få frem heller.

Anonymkode: 8305c...923

Du holder stadig på at jeg ikke evner det, enda sannheten er at jeg bare er uenig. Du bør lære deg forskjellen på de to.

Men ja, jeg har muligens vært utydelig. Jeg mener problemet er at du tilbyr for mye. Jentene tenker "Jippi! Gratis prøvetime med alle fasiliteter og rene håndkler!" Men saken er at inne i dem begynner tanken om at "Det må være noe muffens her, de beste tingene i livet kommer ikke rekende på ei fjøl!" og dermed spiller du deg ut ved å sette ned prisen. Du spiller deg inn ved å sette prisen OPP!

Det vil i praksis si at du krever ting av damene, f.eks at de skal være trofaste, og snille og omsorgsfulle, ellers går du din vei. Dersom de er det, skal du gi dem en - og bare en - sjanse. Prøv det, og se hva som skjer! ;) 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du holder stadig på at jeg ikke evner det, enda sannheten er at jeg bare er uenig. Du bør lære deg forskjellen på de to.

Men ja, jeg har muligens vært utydelig. Jeg mener problemet er at du tilbyr for mye. Jentene tenker "Jippi! Gratis prøvetime med alle fasiliteter og rene håndkler!" Men saken er at inne i dem begynner tanken om at "Det må være noe muffens her, de beste tingene i livet kommer ikke rekende på ei fjøl!" og dermed spiller du deg ut ved å sette ned prisen. Du spiller deg inn ved å sette prisen OPP!

Det vil i praksis si at du krever ting av damene, f.eks at de skal være trofaste, og snille og omsorgsfulle, ellers går du din vei. Dersom de er det, skal du gi dem en - og bare en - sjanse. Prøv det, og se hva som skjer! ;) 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Hvor får du det fra at AB...923 synes det er ok å bli behandlet som en dørmatte? Jeg tipper nemlig at trofasthet, omsorg og snillhet er ting denne brukeren har som forutsetning for en relasjon. Det er ganske vanlige kriterier.

For meg, som jente, virker det mer interessant og spennende med en fyr man både kan kødde og være alvorlig med, enn en surmul som mener det er stressende når ting ikke er monotont. For meg virker det vanvittig kjedelig å ikke kunne ha litt bullshit i livet. Blir ikke utrygg eller stressa av bullshit. Jeg blir glad av det, og det å kunne le med partner er også viktig for meg for å komme hverandre enda nærere. Å le skaper et spesielt bånd mellom mennesker. Jeg MÅ ha samme humor som partneren min, ellers går det ikke for min del. Bullshit for meg er humor, påfunn og en dæsj godhjertet jævelskap. Og sånt liker jeg!!

Endret av Mippi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du holder stadig på at jeg ikke evner det, enda sannheten er at jeg bare er uenig. Du bør lære deg forskjellen på de to.

Men ja, jeg har muligens vært utydelig. Jeg mener problemet er at du tilbyr for mye. Jentene tenker "Jippi! Gratis prøvetime med alle fasiliteter og rene håndkler!" Men saken er at inne i dem begynner tanken om at "Det må være noe muffens her, de beste tingene i livet kommer ikke rekende på ei fjøl!" og dermed spiller du deg ut ved å sette ned prisen. Du spiller deg inn ved å sette prisen OPP!

Det vil i praksis si at du krever ting av damene, f.eks at de skal være trofaste, og snille og omsorgsfulle, ellers går du din vei. Dersom de er det, skal du gi dem en - og bare en - sjanse. Prøv det, og se hva som skjer! ;) 

Anonymkode: 0b5b7...cc2

Ok. Hvordan setter jeg prisen opp?

De tingene du nevner at jeg skal kreve av damene er en selvfølgelighet, og det er derfor jeg ikke har nevnt de i innlegget mitt. 

Anonymkode: 8305c...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er morsomme.

Mitt svar. Jeg er kjekk. Kanskje ikke verdens kjekkeste, men ganske sikkert topp ti i Europa. En ekstremt veltrent og velproporsjonert kropp, pent ansikt og en rå klesstil. Smilet mitt smelter de fleste damer, og egentlig de fleste menn også. Jeg har et glimt i øyet som fukter mang en truse. Den veltrente kroppen gjør også nytten i sengen. Jeg viser en lidenskap og oppmerksomhet som damene ikke kan motstå, og en natt med meg er praktisk talt åtte timer sammenhengende orgasme. Den første kommer allerede når jeg viser meg i bar overkropp.

I tillegg til mine fysiske attributter er jeg usannsynlig skarp. Min evne til å resonnere og se sammenhenger er blant de største i landet. Jeg har også en helt spesiell evne til å lese det sosiale samspillet, og se situasjoner fra andre sin synsvinkel. Stadig får jeg høre at det føles som jeg kan lese tankene til andre. Det aller sterkeste kortet mitt må likevel være humor. Jeg trodde ikke det gikk an å være så morsom som jeg selv er før jeg oppdaget det. Det er så mange vanvittig gode historier med en timing og fortellergnist som er helt utenomjordisk. Om du ikke dør av orgasmer eller latterkrampe er du heldig.

Hva jeg forventer? At hun liker meg sånn passe, og er snill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gud skrev:

Dere er morsomme.

Mitt svar. Jeg er kjekk. Kanskje ikke verdens kjekkeste, men ganske sikkert topp ti i Europa. En ekstremt veltrent og velproporsjonert kropp, pent ansikt og en rå klesstil. Smilet mitt smelter de fleste damer, og egentlig de fleste menn også. Jeg har et glimt i øyet som fukter mang en truse. Den veltrente kroppen gjør også nytten i sengen. Jeg viser en lidenskap og oppmerksomhet som damene ikke kan motstå, og en natt med meg er praktisk talt åtte timer sammenhengende orgasme. Den første kommer allerede når jeg viser meg i bar overkropp.

I tillegg til mine fysiske attributter er jeg usannsynlig skarp. Min evne til å resonnere og se sammenhenger er blant de største i landet. Jeg har også en helt spesiell evne til å lese det sosiale samspillet, og se situasjoner fra andre sin synsvinkel. Stadig får jeg høre at det føles som jeg kan lese tankene til andre. Det aller sterkeste kortet mitt må likevel være humor. Jeg trodde ikke det gikk an å være så morsom som jeg selv er før jeg oppdaget det. Det er så mange vanvittig gode historier med en timing og fortellergnist som er helt utenomjordisk. Om du ikke dør av orgasmer eller latterkrampe er du heldig.

Hva jeg forventer? At hun liker meg sånn passe, og er snill.

Du fortjener bedre!!!

Anonymkode: 8305c...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Gud skrev:

Dere er morsomme.

Mitt svar. Jeg er kjekk. Kanskje ikke verdens kjekkeste, men ganske sikkert topp ti i Europa. En ekstremt veltrent og velproporsjonert kropp, pent ansikt og en rå klesstil. Smilet mitt smelter de fleste damer, og egentlig de fleste menn også. Jeg har et glimt i øyet som fukter mang en truse. Den veltrente kroppen gjør også nytten i sengen. Jeg viser en lidenskap og oppmerksomhet som damene ikke kan motstå, og en natt med meg er praktisk talt åtte timer sammenhengende orgasme. Den første kommer allerede når jeg viser meg i bar overkropp.

I tillegg til mine fysiske attributter er jeg usannsynlig skarp. Min evne til å resonnere og se sammenhenger er blant de største i landet. Jeg har også en helt spesiell evne til å lese det sosiale samspillet, og se situasjoner fra andre sin synsvinkel. Stadig får jeg høre at det føles som jeg kan lese tankene til andre. Det aller sterkeste kortet mitt må likevel være humor. Jeg trodde ikke det gikk an å være så morsom som jeg selv er før jeg oppdaget det. Det er så mange vanvittig gode historier med en timing og fortellergnist som er helt utenomjordisk. Om du ikke dør av orgasmer eller latterkrampe er du heldig.

Hva jeg forventer? At hun liker meg sånn passe, og er snill.

Men er du trofast?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neket skrev:

Men er du trofast?

Trofast? Jeg er så trofast at det ikke er fysisk mulig. For andre enn meg da. Når jeg er i et forhold ser jeg ikke på andre damer en gang. Faktisk så er jeg så trofast at jeg ikke ser på hun jeg er sammen med heller. Eller meg selv. Jeg holder faktisk øynene lukket så lenge jeg er i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gud skrev:

Trofast? Jeg er så trofast at det ikke er fysisk mulig. For andre enn meg da. Når jeg er i et forhold ser jeg ikke på andre damer en gang. Faktisk så er jeg så trofast at jeg ikke ser på hun jeg er sammen med heller. Eller meg selv. Jeg holder faktisk øynene lukket så lenge jeg er i forhold.

Og du ble kanskje dumpet fordi du ikke så henne, da? 😝😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hvordan setter jeg prisen opp?

De tingene du nevner at jeg skal kreve av damene er en selvfølgelighet, og det er derfor jeg ikke har nevnt de i innlegget mitt. 

Anonymkode: 8305c...923

Prisen går opp dersom du klarer å vrenge over fra å ligge på tilbudssiden til å være på innkjøpssiden, dvs ikke tilby alt på en gang og ta forpliktelsene som en selvfølge. Det er litt som all annen markedsstrategi, se på deg selv som den bra fyren du er, holde igjen helt til du føler du får nok igjen for det du er verdt :) 

Ser forøvrig ut som du har en som er interessert allerede, som du finner i denne tråden ;) Hva med å høre hva HUN har å tilby deg?

Anonymkode: 0b5b7...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.5.2016 at 16.01, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier: Hva ønsker dere i et forhold, og hva kan dere tilby? 

Anonymkode: 85ef3...e3e

Ønsker: Sex

Kan tilby: Kuk

Anonymkode: 7449b...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, May 17, 2016 at 13.05, AnonymBruker skrev:

Det er bare beta-menn som diskuterer temaer som dette. Alfa-menn gir faen, og drar damer i fleng.

Anonymkode: 3a03a...7a4

Alfa menn omtaler seg ikke som Alfa menn.  Og alfa menn rakker ikke ned på andre menn,de hjelper dem heller opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Neket skrev:

Og du ble kanskje dumpet fordi du ikke så henne, da? 😝😜

Har aldri hatt dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...