Gå til innhold

Må jeg sy? Bilde

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte umiddelbart at dette var en tulletråd. Hvorfor? For hvem i alle dager vil ta bilder av dette og spørre på et FORUM om man skal sy? 

Godt det ordnet seg, men ved en eventuell neste gang bør du konferere med legevakt i første omgang. 

Anonymkode: 4a2c5...416

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært og sydd nå. Det med smertefulle jeg har opplevd i hele mitt liv. Legen stakk en sprøyte INN i selve kuttet - det var jeg ikke forberedt på. Og det gjorde helvetes vondt da han sydde der det ikke var bedøvd. Fy søren. Har også fått antibiotika.

Tusen takk alle sammen.

ts

image.jpeg

Anonymkode: cd195...abf

Det var bra du kom deg til legen. Blir bedre vett du. Ta tia til hjelp. Riktig god bedring.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte umiddelbart at dette var en tulletråd. Hvorfor? For hvem i alle dager vil ta bilder av dette og spørre på et FORUM om man skal sy? 

Godt det ordnet seg, men ved en eventuell neste gang bør du konferere med legevakt i første omgang. 

Jeg er på hytta og nærmeste helsesenter er 1 time unna. Jeg har ikke peiling på slikt, har aldri sydd før og valgte derfor å spørre her, fordi det er ikke sikkert vennene jeg har som enten er leger eller sykepleiere ville svart før timer senere.

ts

• Liker 7
Gjest Mattis
Skrevet (endret)
3 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Spørsmålet var om h*n måtte sy og det sto det var bilde... Det kunne ikke komme som noe sjokk at det var et bilde med blod, eller?

Trenger ikke være frekk. Var ikke forberedt på alt blodet. Jeg blir fysisk kvalm av å se så mye blod og er sikkert ikke alene om det.

Endret av Mattis
Gjest incognita
Skrevet
23 minutter siden, Mattis skrev:

Trenger ikke være frekk. Var ikke forberedt på alt blodet. Jeg blir fysisk kvalm av å se så mye blod og er sikkert ikke alene om det.

Hvis du blir uvel av blod er det vel litt dristig å klikke seg inn på en "må jeg sy?"-tråd?

Eller trodde du den handlet om bunadsskjorta liksom?  :klo:

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Mattis
Skrevet
22 minutter siden, incognita skrev:

Hvis du blir uvel av blod er det vel litt dristig å klikke seg inn på en "må jeg sy?"-tråd?

Eller trodde du den handlet om bunadsskjorta liksom?  :klo:

Livet handler om å ta sjanser

Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, Mattis skrev:

Livet handler om å ta sjanser

For all del.

Skrevet
11 timer siden, Mattis skrev:

Mener du virkelig at det er frekt å påpeke åpenbare ting? 

• Liker 2
Gjest Mattis
Skrevet (endret)
2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Mener du virkelig at det er frekt å påpeke åpenbare ting? 

Selvfølgelig kan det være frekt. Det er uansett ikke vanlig med så blodige bilder her inne. 

Endret av Mattis
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på hytta og nærmeste helsesenter er 1 time unna. Jeg har ikke peiling på slikt, har aldri sydd før og valgte derfor å spørre her, fordi det er ikke sikkert vennene jeg har som enten er leger eller sykepleiere ville svart før timer senere.

ts

God bedring :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok av bandasjen i går. Kan ikke bevege fingeren i det hele tatt, føles som den er helt ødelagt. Ser det normalt ut? Har aldri sydd før. Noen som har peiling på slikt og vet om jeg kan ha skadet noen nerver eller vev? Eller om den kan være brukket? 

ts

image.jpeg

image.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du har sydd, så skal du kunne bevege fingeren. Dersom du ikke klarer det, ville jeg konsultert lege. Stingene er på utsiden, i huden, og skal ikke affisere mukler eller nerver, men om du ikke klarer å bevege fingeren, kan skadene være nettopp dypere ned i vevet. Da bør man ikke gå lenge med det, for da kan skaden bli permanent. At det strekker i såret npr man bever, og at man ikke kan bevege så mye pga det, er på den annen side helt naturlig. 

Anonymkode: 54f17...b46

AnonymBruker
Skrevet
Den 14. mai 2016 at 23.51, AnonymBruker skrev:

ts

Legevakten kan man ringe døgnet rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 15. mai 2016 at 2.00, Sadness skrev:

Bra du dro til legen TS. 

Lykke til videre og håper du er smertefri før du vet ordet av det. 

Jeg forstår godt hvorfor du spurte her. For du fikk da svar fort, og det er ikke alle som løper ned legevakten for den minste ting. Vanskelig å vite hvor ille det er, når du står oppi det selv. 

Bra du hørte på oss og dro til legevakten. 

Det går fint an å ringe legevakten før man drar dit. Og dette er ikke "den minste ting". Det visste jo TS godt selv da hun spurte om hun måtte sy. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.5.2016 den 14.51):

Det går fint an å ringe legevakten før man drar dit. Og dette er ikke "den minste ting". Det visste jo TS godt selv da hun spurte om hun måtte sy. 

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...