Gå til innhold

prompelyder i skjeden

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har kun opplevd prompelyder i skjeden i den første tiden med sex etter mine fødsler.  

Det hjelper å ha skjedemuskulaturen i orden, jenter  :wink:

Gi deg a. Det har ikke noe med dette å gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det imponerer meg faktisk at denne tråden har fått hele tre sider allerede.....

Gjest Mann 28
Skrevet
Det imponerer meg faktisk at denne tråden har fått hele tre sider allerede.....

Så enig så enig. Fatter ikke at dette er et tema engang. Det er den fysisk samhandling mellom jente og gutt som fører til disse lydene, og tåler man ikke at slike lyder oppstår, bør man så absolutt avstå fra å ha sex. Vi gutter er nemlig like skyldige som jenta når lyden oppstår.

Gjest BamseBrakar
Skrevet

Jeg nøyer meg med å konstatere at jeg har opplevd dette kun i doggy-stillingen, og hos noen kvinner oppstår ingen prompelyder, mens hos andre kvinner "prompes" det hele tiden, samme f... hvilken "teknikk" man bruker. Min puleteknikk er vel noenlunde lik, og min pikk har ikke forandret form og utseende, siden jeg ble voksen.

Så får dere selv bedømme hvem som har "skylden" for ulydene, hvis det er så viktig.

Skrevet
Så får dere selv bedømme hvem som har "skylden" for ulydene, hvis det er så viktig.
Kanskje det er du som bør tenke deg om en gang til om HVEM som har skylden for lydene. For ejg regner med at ingen av disse jentene prompet før du dyttet pikken din i dem????
Gjest Anonymous
Skrevet

hehe netopp..... det skjer ikke alltid med oss men det skjer inni mellom med ALLE jenter. uvitende gutter/ menn sier mye dumt når det kommer til jenter/kvinne kroppen...

du må forstå at selv om det ikke har skjedd med alle du har hatt deg med så har nok det vært tilfeldig også i forhold til hvilke stillinger dere har hatt.

og jeg regner ikke med at du har hatt sex med alle dem over lenger tid, så da vet du ikke om di har dette problemet for det skjer jo sjeldent hver gang!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hihi! :ler:

En ting vet i hvert fall, Steinar - at hadde jeg hatt sex med en som deg, og fått et fortørnet blikk i det en prompelyd kom ut - da hadde jeg i hvert fall fått lattis! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting er prompelyder når man har sex, jeg tåler det greit, for jeg vet hvor det kommer fra. Jeg har fått det rimelig ofte siden jeg fikk meg ny kjæreste. Det rare er at det også skjer når jeg IKKE har sex! Spesielt når jeg ligger naken i senga når jeg skal sove, og skifter stillinger hit og dit. Også når jeg skal reise meg opp, eller må ned på gulvet for å lete etter noe osv, kort sagt: stadig vekk! Hvorfor det! Jeg har den siste tiden begynt å trene mer knipeøvelser, men det ser ikke ut til å hjelpe, tvert i mot!

Huff.....

Skrevet

"Newbie" hilser alle.

Prompelyder er ikke moro, uansett hvor de kommer fra. Kanskje værre når de kommer fra skjeden, den skal liksom ikke være full av luft !!!!

Bare lurte på om noen av dere har prøvd noe fra denne siden ? http://www.actionlove.com/extra/pumping.htm

Er dette bare tull, eller en side å kikke nærmere på ?

Gjest seroxata
Skrevet

:o haha, for en diskusjon!! Virkelig gøyalt dette her! Men jeg kan vel ikke annet enn å si at jeg har opplevd disse små lydene et par ganger i mitt liv jeg også :hoho: Første gangen ble jeg helt satt ut, for jeg hadde ikke hørt om dette før jeg, så jeg fikk panikk og hylte ut "det var ikke meg, det var ikke med vilje, herregud, jeg feis virkelig ikke altså!!!"

Skrevet

Gi deg a. Det har ikke noe med dette å gjøre!

Tja... Jeg må for min del si at det faktisk ble "verre" ei stund etter fødsel, men etter å ha holdt på med knipeøvelser ei stund så ble det faktisk bedre igjen - selv om det kommer noen lyder i ny og ne nå også! Så jeg tror ikke man skal avskrive det cruel skriver helt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men Ottine, mener du at det går an å trene så mye at lydene forsvinner HELT?

Skrevet

Tja... Jeg må for min del si at det faktisk ble "verre" ei stund etter fødsel, men etter å ha holdt på med knipeøvelser ei stund så ble det faktisk bedre igjen /quote]

Nå snakker vi!!

Skrevet

Så nå er jeg plutselig EKSPERTEN på slike lyder?? :hoho:

Nei,men altså; etter fødselen var det påfallende VEL mye lyd i enkelte stillinger - uten at mannen min brydde seg om det. Men JEG brydde meg, så jeg begynte med knipeøvelser for å se om det ble bedre - og JA, det ble det! Bonus var at det også ga meg økt nytelse, for jeg syntes jeg hadde blitt for "slakk", rett og slett... :oops:

Men jeg tror IKKE at knipeøvelser alene får slike lyder til å forsvinne, nei - jeg tror det at i enkelte stillinger blir det lyd pga luft. Sånn er det med oss nå, også. Hadde jeg ikke gjort øvelser, derimot, hadde det vært verre...

Skrevet
Som mann må jeg faktisk innrømme at slike lyder ødelegger hele akten.

Derfor ble gleden ved bakfra, en helt annen med ny kjæreste, hun jeg bor med i dag.

:-? :-? :-?

• 5 år senere...
Gjest indiungen
Skrevet

Morsomme ting, og latter, er vel ikke akkurat de tingene som man ønsker skal være en del av den stigende opphisselsen. Nei, slike lyder er distraherende, og ganske avtennende.

slike lyder fra kjeden, er helt normalt. jenter kan ikke noe for at det kommer luft inn, og klarer du ikke å ha sex med det, så er det DU som har problemet ! dust --.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke kom her å legg skylda på guttene. Disse prompe lydene kommer uten at man har sex å hvis dere ikke viste det. Selv når jeg ikke har sex med dama så kommer disse lydene når hun f.eks legger/står i akrobatiske stillinger.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Herregud.

Dette er da helt vanlig! Det skjer for de fleste det...vakuum =)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker det skjedde meg første gangen jeg ble tatt bakfra. Jeg var bøyd over et bord med skjørtet opp og trusa ned, og han jukket løs for harde livet. Tilslutt lente han seg bakover og kom. Da han trakk seg ut kom det en laaang og sædboblende fittefis fra meg. Jeg hadde aldri opplevd det før, og var så flau at jeg ikke turte se ham i øynene etterpå.

Nå så hender det at mannen min med vilje prøver å få luft til å komme ut der :sjenert:

Skrevet

her et tips for å unnagå dette:-)

IKKE HA SEX DA VEL!!!:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...