Gjest Steinar Skrevet 31. oktober 2004 #21 Skrevet 31. oktober 2004 Snakk om å vri og vrenge på ting. Jeg har aldri sagt at sex ikke skal fleipes med, og det går an å ha mye moro under sexleken, men det er før man går inn i en fase hvor orgasmen nærmer seg. Da hører ikke latter og tøys med. Da faller man lett helt tilbake til 0-punktet. Å "drive seg selv" fram til en orgasme med partneren, krever en hel del konsentrasjon, og gir ikke plass til hverken latter eller tanker om hva man skal ha til middag i morgen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #22 Skrevet 31. oktober 2004 Snakk om å vri og vrenge på ting. Jeg har aldri sagt at sex ikke skal fleipes med, og det går an å ha mye moro under sexleken, men det er før man går inn i en fase hvor orgasmen nærmer seg. Da hører ikke latter og tøys med. Da faller man lett helt tilbake til 0-punktet. Å "drive seg selv" fram til en orgasme med partneren, krever en hel del konsentrasjon, og gir ikke plass til hverken latter eller tanker om hva man skal ha til middag i morgen. Kvinner, hva sier dere til dette? Jeg påstår at når vi har kommet så langt som til at orgasmen er like rundt hjørnet så spiller det ingen rolle om vi ler eller tenker på kjøttkaker eller Nytt på Nytt. Men man tenker jo ikke på det... Klitoris-orgasme er veldig fysisk. Som kjent er det viktig for kvinner å slappe av... Men vi setter nok pris på menns harde arbeid.... når vi ikke kan gjør det selv. (sorry...) Tror det er riktig at kvinners sexualitet sitter i hodet når det gjelder hvem vil vil ha sex med, men ikke når det gjelder det at vi vil ha sex og at vi kan bli tilfredstilt. Tjo-ho.
Mossa Skrevet 31. oktober 2004 #23 Skrevet 31. oktober 2004 Snakk om å vri og vrenge på ting. Jeg har aldri sagt at sex ikke skal fleipes med, og det går an å ha mye moro under sexleken, men det er før man går inn i en fase hvor orgasmen nærmer seg. Da hører ikke latter og tøys med. Da faller man lett helt tilbake til 0-punktet. Å "drive seg selv" fram til en orgasme med partneren, krever en hel del konsentrasjon, og gir ikke plass til hverken latter eller tanker om hva man skal ha til middag i morgen. Griet nok! Men hva skal man gjøre da? Det blir da slettes ikke bedre å gråte, eller unnskylde at han klarte å dytte luft inn!! Vi bare ler av det...og så er det bare å starte på nytt om nødvendig!!
Gjest Mann1 Skrevet 31. oktober 2004 #24 Skrevet 31. oktober 2004 Bedre å avstå fra bakfra-stillingen, hvis det oppstår de lydene. Men det er stor forskjell på jenter, en jente kan "prompe" mye i bakfra-stillingen, andre kanskje ikke promper i det heletatt i samme stillingen. Spør meg ikke om årsaken, den vet jeg ikke. Men det er utrolig deilig for mannen, å stå med ene kneet ned i senga, og det andre opp og utover, liksom skreve på en måte, å feie på uten at forstyrrende lyder oppstår.
ps Skrevet 31. oktober 2004 #25 Skrevet 31. oktober 2004 Da får dere menn sørge for at dere ikke dytter luft inn, så slipper dere å bli forstyrret i akten.
Gjest OgsåMann Skrevet 1. november 2004 #26 Skrevet 1. november 2004 Da får dere menn sørge for at dere ikke dytter luft inn, så slipper dere å bli forstyrret i akten. Det er ingen tvil om at dette fenomenet oppstår i noen skjeder, og ikke andre. Så at mannen alene er den "ansvarlige", er feil.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #27 Skrevet 1. november 2004 ...da er det kanskje en kombinasjon; at mannens tissefant og damens skjede passer sammen eller ikke. For min del (jeg er jente) skjer dette bare innimellom, og i tilfeldige stillinger når jeg har samleie med kjæresten min (og vi har vært sammen lenge, så har en del statistikk å vise til). Jeg vil anta at det skyldes ulike fysiske faktorer, sånn som hvor i syklusen man er, hvor våt man er/hvor oppsvulmet skjedeveggen er osv. Og hvor stor penis er i forhold til dette... Uansett: Hva man knytter til lydene ser ut til å ha betydning. For de av oss som ikke tolker dem som pinlige og ekle utbrudd fra en oppmerksomhetskrevende kropp, men derimot som en "del av pakka" når man har sex, er lydene ikke plagsomme eller verre enn feks klaskelyder (i hvert fall ikke for andre enn evt naboer...). Hvis lyden får deg til å gå "ut av kroppen" og se på akten som noe merkelig og avtennende.. .hm. Da synes i hvert fall jeg at man skal prøve å jobbe med hva slags distanse man har til det der. Ellers skjønner jeg jo at folk som "promper" gjennom hele greia synes det er avtennende og pinlig, da... men LITT må man vel tåle?
Lady_Z Skrevet 1. november 2004 #28 Skrevet 1. november 2004 Vi bare ler av det... Ødelegger ikke noe...
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #29 Skrevet 1. november 2004 Jeg har kun opplevd prompelyder i skjeden i den første tiden med sex etter mine fødsler. Det hjelper å ha skjedemuskulaturen i orden, jenter
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #30 Skrevet 1. november 2004 Det er avhengig av hvor godt akkurat den penisen og den skjeden passer sammen også... Med eks'en kom det masse slike lyder og det var forstyrrende. Med en annen mann etter ham finnes ikke fnugg av slike lyder! Kanskje fordi utstyret hans er større?
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #31 Skrevet 2. november 2004 jeg tror det er stillingen som gjør dette og har ingenting med hvor vid eller ikke man er.. det skjer ikke ofte med meg,ikke alltid når vi gjør det bak heller.men skjer det så er det den stillingen det skjer i. min partner tror jeg ikke bryr seg så mye om det det er heller meg som føler det utrolig kjipt i sexen hvis det skjer.. tror dette er ganske vanlig og ikke så mye man kan gjøre med
Nusse Skrevet 3. november 2004 #32 Skrevet 3. november 2004 ÆRLIG TALT! Mannfolk som ikke tåler såpass får heller kjøpe seg ei antiseptisk gummifitte, eller holde seg til telesex!
Gjest BamseBrakar Skrevet 3. november 2004 #33 Skrevet 3. november 2004 Mannfolk som ikke tåler såpass får heller kjøpe seg ei antiseptisk gummifitte, eller holde seg til telesex! Eller finne seg ei dame som har en anatomi der fenomenet ikke oppstår. Det er faktisk nok av de.
Gjest Hel Skrevet 3. november 2004 #34 Skrevet 3. november 2004 Eller finne seg ei dame som har en anatomi der fenomenet ikke oppstår. Det er faktisk nok av de. Skal du ligge med alle og enhver kvinne for å finne ut hvem som 'bråker' minst da? Herregud for et krav å sette for at du skal bli fornøyd med noen. Standarene er nok litt for høye og du kan gå glipp av mange fine jenter hvis det er et SÅ stort problem.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #35 Skrevet 4. november 2004 ALLE jenter jeg har snakket med om dette sier de har opplevd dette noen ganger og noen ofte...tror det er noe alle jenter opplever. hvis en jente sier hun aldri har fått luft inn der lyver!! eller hvis dere som har ligget med en jente som det ikke har skjedd,så kan ikke det være fast sex i flere år..
Gjest Nin@ Skrevet 4. november 2004 #36 Skrevet 4. november 2004 De fleste jenter jeg har snakket med har også opplevd det en eller annen gang. BamseBrakar, hvordan vet du at alle disse jentene du snakker om som ikke opplever "fenomenet" ikke gjør det? Man må ha sex sammen regelmessig i laaang tid for å kunne være så skråsikker. Dessuten har nok jentene du ikke har opplevd det med opplevd det med andre menn! På samme måte som at jentene du har opplevd det med ikke nødvendigvis opplever det med alle andre menn. Tror det har noe å gjøre både med elskovsteknikk og hvordan man "passer sammen". Altså både mannens og kvinnens anatomi i forhold til hverandre, ikke kun den enes. Det man absolutt skal unngå hvis man ikke ønsker at dette skal oppstå, er at mannen drar seg helt ut mellom hvert støt. Skjer mye lettere da uansett hvordan man er skapt...
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #38 Skrevet 4. november 2004 Hvis man ikke har en sånn fyr som skal HELT ut før han tar den inn igjen som enkelte nevner her, så kommer det jo ikke så mye luft inn. Men det kommer jo an på stillingen, lufta "suges" jo inn når man strutter med rompa i været!!! Men det jeg pleier å gjøre er å lure en finger inn i det jeg skifter stilling, slik at luften ledes stille og fint ut igjen før jeg slipper typen til. Lyden lages jo på samme prinsipp som sånne flotte prompeputer. Og de fiser heller ikke hvis du holder "leppene" fra hverandre
Mossa Skrevet 5. november 2004 #40 Skrevet 5. november 2004 Eller finne seg ei dame som har en anatomi der fenomenet ikke oppstår. Det er faktisk nok av de. ...eller kanskje dama burde finne seg en mann som vet hvordan å unngå å presse luft inn der!! For det er dere som forårsaker bråket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå