Gå til innhold

prompelyder i skjeden

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hender når partnberen min tar meg i enkelte stillinger at det kommer prompelyder fra skjeden hvis han trekker seg ut...ikke veldig deilig eller delikat.mange som opplever dette?er det tegn på at man er vid?? uff og off....

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er bare et tegn på at det har kommet luft inn i skjeden, og har IKKE noe med hvor vid du er eller ikke. Hender de fleste, om ikke alle. :wink:

Skrevet

Som mann må jeg faktisk innrømme at slike lyder ødelegger hele akten. Var sammen med ei en stund, hvor dette faktisk var et problem, spesielt når jeg tok henne bakfra. Derfor ble gleden ved bakfra, en helt annen med ny kjæreste, hun jeg bor med i dag.

Stusser litt på at lyden kommer når han trekker seg ut, det bruker å være når man kjører den innover, altså man presser lufta foran, og til slutt "promper" den seg ut.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kjære Mann1

Er glad for at du fant deg en ny jente, som heldigvis for henne, ikke har dette problemet. :roll:

Skrevet

Det er jo mannfolka som dytter luften inn, og når han så trekker seg ut så kommer lyden ut også, i hvert fall om man er trang og det ikke er plass til så mye annet enn p***** der... :roll:

Skrevet

Det er helt normalt. Skift stilling dersom lyden distraherer.

Skrevet

Det er jo noen som alltid skal dra'n helt ut av jenta og da, før de stikker den inn igjen, for det heter jo inn-og-ut.... klart det kommer luft inn da... :wink:

Ta det med ro. Det skjer mange akkurat dette. Ingenting å være flau over. Stort sett er menn så opptatt av andre ting under akten, at disse lydene blir ignorert... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hjelper det ikke å knipe?

sånn fikser jeg så lydene ikke kommer

Skrevet

Synes bare lydene er morsomme jeg :ler: Ødelegger ingen verdens ting for meg eller kjæresten.

Gjest Steinar
Skrevet
Synes bare lydene er morsomme jeg :ler: Ødelegger ingen verdens ting for meg eller kjæresten.

Morsomme ting, og latter, er vel ikke akkurat de tingene som man ønsker skal være en del av den stigende opphisselsen. Nei, slike lyder er distraherende, og ganske avtennende.

Skrevet

Det skal ikke bare være alvor når en har sex! Jeg synes det er viktig å ha det gøy, så jeg kan ikke skjønne at litt latter skal ødelegge opphisselsen :o

Gjest Anonymous
Skrevet

enig med dere siste - hvis man mister all lysten av noen lyder og litt fnising er det vel et tegn på at man ikke kjenner/trives med/stoler på partneren eller seg selv ennå...

Skrevet

I enkelte stillinger komer disse lydene, og hos oss er det nok mer jeg som synes det er sjenerende, og ikke mannen min. Han bryr seg IKKE om dem.

Men så er han en rimelig god elsker også, dah! :sjarmor:

Skrevet

Jeg også opplever disse lydene av og til, men det er noe vi begge ler av. I starten på forholdet ble jeg litt brydd, men kjæresten min gjorde det helt klart at han ikke brydde seg om lydene. :D

Skrevet

som sagt er dette helt normalt!

det er bare og le av det!

dette kommer av at enten presset han luft i deg elle så trekker du lufta inn selv..tro d eller ei :o

hvis du ikke vil at dette skal skje igjen så hver gang han tar deg bakfra, og trekker seg ut så presser du i mot med musklene i underlivet, da kommer ikke det luft inni deg..bare prøv!har skjedd meg flere ganger og dette fungerer faktisk!

Gjest Steinar
Skrevet
Det skal ikke bare være alvor når en har sex! Jeg synes det er viktig å ha det gøy, så jeg kan ikke skjønne at litt latter skal ødelegge opphisselsen :o

Man kan gjerne ha moro av sex, og under sex, men ikke i den fasen hvor man stiger mot orgasmen.

Gjest Hillary..
Skrevet

Morsomme ting, og latter, er vel ikke akkurat de tingene som man ønsker skal være en del av den stigende opphisselsen. Nei, slike lyder er distraherende, og ganske avtennende.

:hoho:

Gjest Hillary..
Skrevet

Man kan gjerne ha moro av sex, og under sex, men ikke i den fasen hvor man stiger mot orgasmen.

:klø:

Jeg synes snobberi i senga er ganske avtennende, jeg. (Men jeg tror jeg gitt blanke i det i den nevnte "fasen" :wink: )

Skrevet
Det skal ikke bare være alvor når en har sex! Jeg synes det er viktig å ha det gøy' date=' så jeg kan ikke skjønne at litt latter skal ødelegge opphisselsen :o[/quote']

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...