AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Heisann! Jeg løper en del, og får en kanskje annenhver gang følelsen av at kneskålen skal gå ut av possisjon. Dette varer bare en liten stund så jogger jeg forsiktig videre. Dette kan også oppstå om jeg bare ligger i sengen eller sitter på sofaen også. Av og til må jeg opp å gå for at det skal gå over. Burde jeg gjøre noe for å forhindre at kneskålen hopper ut en dag?? Anonymkode: 87fa9...cbd
TheGirlWhoWaited Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann! Jeg løper en del, og får en kanskje annenhver gang følelsen av at kneskålen skal gå ut av possisjon. Dette varer bare en liten stund så jogger jeg forsiktig videre. Dette kan også oppstå om jeg bare ligger i sengen eller sitter på sofaen også. Av og til må jeg opp å gå for at det skal gå over. Burde jeg gjøre noe for å forhindre at kneskålen hopper ut en dag?? Anonymkode: 87fa9...cbd Ja, du bør gjøre noe - ta kontakt med fysioterapeut som kan lære deg om hvordan du skal trene opp muskulaturen rundt kneskålene dine for å stabilisere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå