Gå til innhold

Er Mr. lee nudlene veganske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke selve nudlene, men siden de har kjøtt/kyllingsmak? Og hvis de er, vet dere om noen nudler (på pakke, som jeg kan kjøpe på vanlig matbutikk) som er veganske? 

Anonymkode: 6d30b...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, regner med at du spør siden mr Lee inneholder kunstig kjøttaroma? Mr lee er vegansk

Anonymkode: a1bf2...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei en av de er ikke det i alle fall. Tror det var kylling som inneholdt noe dyrefett. Gjorde i alle fall det tidligere. 

Anonymkode: 4c9ef...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de som heter yumyum eller noe sånt er vegansk. Var et innlegg om det i veggispreik-gruppa her en dag, og da mener jeg at noen kommenterte at yumyum er vegansk. Men står på nettet at mr.lee dessverre ikke er vegetariske engang.. 

Tror at yumyum lager krydderet med noe spesielt som gir en slags kylling/kjøttsmak uten å faktisk bruke dyret til det. Men kan ikke noe særlig om det egentlig, jeg har bare sett i en kommentar.. 

Anbefaler forresten gruppa Veggispreik på fb hvis du vil ha inspirasjon og hjelp som veganer/vegetarianer/pescetarianer, basically så trenger man ikke å være veggis for å bli med engang.. gruppa er der for inspirasjon til vegetarisk matglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mr. Lee nudlene er det. Yum-yum nudlene derimot er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når jeg så første kommentaren, men antar at siden flest har svart at det ikke er vegansk så er det dessverre korrekt. Vil bare ha nudlene, bruker ikke krydderet, men poenget er å ikke støtte kjøttindustrien så blir feil av meg å kjøpe nudlene bare for å kaste krydderet. 

 

ts

Anonymkode: 6d30b...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har tenkt å bruke krydderet, hvorfor kjøper du ikke bare nudler uten krydderposer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...