AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #41 Skrevet 14. mai 2016 10 timer siden, Mysticgirl skrev: For DEG ja, men ikke for MEG. Jeg får best nytelse med de mindre Må si meg enig i dette, elsker også spruten og sæden Jeg spruter langt og mye! Hender ofte jeg treffer veggen bak dama når jeg kommer på henne. Treffer også meg selv i ansiktet når jeg onanerer, sperm i øyet svir noe jæ****** Er det normalt at dere kvinner finner dette sexy? Dama syntes det var "morsomt" første gang hun så det, men sa ingenting om at det var sexy. Anonymkode: 3214a...5b4
Coronas Skrevet 15. mai 2016 #42 Skrevet 15. mai 2016 Tykkelsen , men det er greit om den har litt lengde og mannen klarer å bruke den riktig
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2016 #43 Skrevet 15. mai 2016 Den 14.5.2016 at 15.39, AnonymBruker skrev: Du får best nytelse med mindre peniser? Min er 13 cm lang og 14 cm tykk. Synes selv den er altfor liten. Har du hatt sex med slike minismåe peniser før? Anonymkode: 6b7af...e8b Ja jeg får det, jeg har veldig mye nytelse med små pikker Din er jo tykk om du har 14 cm i omkrets. Jeg kan ikke ha for lang heller for da får jeg vondt i bakfrastillingen når penis treffer livmortappen,. Har funnet ut at jeg er både kort og trang i vaginaen min 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spruter langt og mye! Hender ofte jeg treffer veggen bak dama når jeg kommer på henne. Treffer også meg selv i ansiktet når jeg onanerer, sperm i øyet svir noe jæ****** Er det normalt at dere kvinner finner dette sexy? Dama syntes det var "morsomt" første gang hun så det, men sa ingenting om at det var sexy. Anonymkode: 3214a...5b4 Det er veldig tennende for meg å se både sprut og sæd. Men lengden du spruter har ikke noe å si på tenningen, men det er kult. Synes generelt sæd og sprut er deilig. Gjerne at du spruter fort og kan sprute ei stund etterpå også
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #44 Skrevet 15. mai 2016 15 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja jeg får det, jeg har veldig mye nytelse med små pikker Din er jo tykk om du har 14 cm i omkrets. Jeg kan ikke ha for lang heller for da får jeg vondt i bakfrastillingen når penis treffer livmortappen,. Har funnet ut at jeg er både kort og trang i vaginaen min Det er veldig tennende for meg å se både sprut og sæd. Men lengden du spruter har ikke noe å si på tenningen, men det er kult. Synes generelt sæd og sprut er deilig. Gjerne at du spruter fort og kan sprute ei stund etterpå også Tror det er veldig få kvinner som deg som ikke har noe imot småkuk. Sånn pekepinn til han som spør Anonymkode: 79a70...df0
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mai 2016 #45 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er veldig få kvinner som deg som ikke har noe imot småkuk. Sånn pekepinn til han som spør Anonymkode: 79a70...df0 Det vil jeg ikke si. Jeg tror nok det er mest menn som tror de må ha en stor kuk for å tilfredstille damen, noe som overhodet ikke stemmer
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #46 Skrevet 15. mai 2016 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Det vil jeg ikke si. Jeg tror nok det er mest menn som tror de må ha en stor kuk for å tilfredstille damen, noe som overhodet ikke stemmer Menn bekymrer seg ikke over størrelse uten grunn. Det kommer jo av at kvinner flest foretrekker større. Ikke alle såklart, men de fleste. Anonymkode: 79a70...df0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå