Gå til innhold

Finner ikke rette prevensjon..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) har lenge slitt med å finne rette prevensjon.. P piller glemmer jeg å ta, så skummelt å gå på de. Fikk heller ikke hoppet over mens med de, som er et "must". Pstav gjorde at jeg blødde konstant, tok den derfor ut. Pring er jeg egentlig veldig fornøyd med, men får mye utflod/sopp av den:( jeg har også fått mye finere hud med pring, så redd kvisene kommer tilbake hvis jeg slutter. Jeg får heller ikke pringen til å sitte godt i skjeden og typen klager på at han blir sår på penis pga ringen.. 

Jeg har også glemt å sette inn ringen etter sex, var skikkelig ekkel følelse for kan ikke bli gravid nå.. 

Jeg vurderer p-plaster, men ser på internett at de må byttes x 1 i uka.. det blir fort dyrt for en student. 

Noen som har forslag til prevensjon som kan passe meg? Må være minst mulig stress med det, helst billig, må kunne hoppe over mens og roe ned kviser.. 

Anonymkode: 6f351...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve Jaydess hormonspiral. Den skal være mindre enn Mirena, og dermed lettere å sette inn hos kvinner som ikke har født. Den kan sitte inne i tre år. Vet ikke hva den koster, det kan være at engangskostnaden med den er litt høy. 

Skrevet
7 minutter siden, Amfeila skrev:

Hva med å prøve Jaydess hormonspiral. Den skal være mindre enn Mirena, og dermed lettere å sette inn hos kvinner som ikke har født. Den kan sitte inne i tre år. Vet ikke hva den koster, det kan være at engangskostnaden med den er litt høy. 

Tror prisen ligger på rundt 1000kr

Skrevet

Tja, hva med vanlig kondomer? kan fås gratis fra nettet.

Skrevet

Jeg skal begynne å bruke Mirena. Jeg har født barn da. Den kostet 1260kr og varer i 5 år. P plaster tror jeg koster ca 300kr i mnd som da blir 18 000kr på 5 år. Spiral er billigere, og sikrere. 

Skrevet

Hormonspiral anbefaler jeg. Har ikke født barn, men gikk fint likevel. Er på min andre nå, og kunne ikke blitt mer fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...