AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #1 Skrevet 13. mai 2016 Hei, jeg skal snart til vesterålen for et lengre opphold. Lurer på om det er noen som har tips til hva man kan gjøre og se, verdt å få med seg, noe som er mindre verdt å få med seg? Er det vanskelig å komme seg rundt til andre steder i nord fra vesterålen, feks lofoten? Setter veldig pris på tilbakemeldinger Anonymkode: dc3e3...a59
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #2 Skrevet 13. mai 2016 Lei bil og kjør inn til Nyksund! Anonymkode: ce56c...cae 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Den 13. mai 2016 at 14.54, AnonymBruker skrev: Lei bil og kjør inn til Nyksund! Anonymkode: ce56c...cae Hva skjer der? Anonymkode: dc3e3...a59
Pentu Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Nyksund er en nydelig plass. Er ikke full fest og stormende jubel. Selv om det var bra med liv på puben med levende musikk sist vi var der. Det er vakker natur og gode mennesker. For min del, så er det en familierelasjon som fikk meg dit, men jeg falt helt pladask for stedet.
Kamikatze Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Veldig lett å ta seg til Lofoten fra Vesterålen. Europavei hele veien, gjennom fjell og over broer. Prøv å gå inn på visveg.no, og etter at du har valgt rute, velg "kjør som turist". Har du ikke bil eller scooter, går det buss daglig. Også til fastlandet er det fastlandsforbindelse via Lofast. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå