Gå til innhold

Smerter i leggene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute og gikk en tur i vanlig tempo i ettermiddag, og nesten umiddelbart kjentes det ut som om jeg fikk melkesyre i leggene. Musklene ble helt harde, smertene var brennende og stikkende, som en ekstrem variant av melkesyre. Hva kommer dette av? Jeg trener et par ganger i uka og går endel, men er langt unna å overdrive. Det hender jeg får melkesyre i lårene under trening, men da er det jo en grunn til det. Musklene er avslappet igjen nå, to-tre timer senere. Men de verker som om jeg skulle ha trent hardt i går. :klo: 

Anonymkode: 498fc...ff4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute og gikk en tur i vanlig tempo i ettermiddag, og nesten umiddelbart kjentes det ut som om jeg fikk melkesyre i leggene. Musklene ble helt harde, smertene var brennende og stikkende, som en ekstrem variant av melkesyre. Hva kommer dette av? Jeg trener et par ganger i uka og går endel, men er langt unna å overdrive. Det hender jeg får melkesyre i lårene under trening, men da er det jo en grunn til det. Musklene er avslappet igjen nå, to-tre timer senere. Men de verker som om jeg skulle ha trent hardt i går. :klo: 

Anonymkode: 498fc...ff4

Du har gått for hardt og brutalt i gang. 

Anonymkode: be63c...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...