AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Jeg var ute og gikk en tur i vanlig tempo i ettermiddag, og nesten umiddelbart kjentes det ut som om jeg fikk melkesyre i leggene. Musklene ble helt harde, smertene var brennende og stikkende, som en ekstrem variant av melkesyre. Hva kommer dette av? Jeg trener et par ganger i uka og går endel, men er langt unna å overdrive. Det hender jeg får melkesyre i lårene under trening, men da er det jo en grunn til det. Musklene er avslappet igjen nå, to-tre timer senere. Men de verker som om jeg skulle ha trent hardt i går. Anonymkode: 498fc...ff4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ute og gikk en tur i vanlig tempo i ettermiddag, og nesten umiddelbart kjentes det ut som om jeg fikk melkesyre i leggene. Musklene ble helt harde, smertene var brennende og stikkende, som en ekstrem variant av melkesyre. Hva kommer dette av? Jeg trener et par ganger i uka og går endel, men er langt unna å overdrive. Det hender jeg får melkesyre i lårene under trening, men da er det jo en grunn til det. Musklene er avslappet igjen nå, to-tre timer senere. Men de verker som om jeg skulle ha trent hardt i går. Anonymkode: 498fc...ff4 Du har gått for hardt og brutalt i gang. Anonymkode: be63c...87b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå