Favole Skrevet 13. mai 2016 #21 Skrevet 13. mai 2016 (endret) Nå blir jeg nesten litt skuffa over at barnehagen vår ikke har noe 17.maifeiring Guttungen hadde fått på bukse og skjorte, kunne ikke sendt ham dit i bunad. Det blir litt i overkant for min del... Endret 13. mai 2016 av Favole
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #22 Skrevet 13. mai 2016 Ta på vanlige klær. 17.mai er bare en dag. Da kler man seg pent. Feiring i bhg skjer kun fordi det finnes barn som ikke får gå i tog med foreldrene. Noen foreldre jobber eller er syke og dropper feiringen. Så ikke stress med penklær. Det skaper bare stress. Anonymkode: 29c77...a64
Gjest Dorey Skrevet 13. mai 2016 #23 Skrevet 13. mai 2016 Det snør i helvete før fireåringen vår tar på seg bunad... Han gikk med chinos og batman-genser i dag.
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2016 #24 Skrevet 13. mai 2016 Hos oss skal de selvfølgelig gå i vanlige klær, de går nok i utedressene siden det blåser så innmari.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #25 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta på vanlige klær. 17.mai er bare en dag. Da kler man seg pent. Feiring i bhg skjer kun fordi det finnes barn som ikke får gå i tog med foreldrene. Noen foreldre jobber eller er syke og dropper feiringen. Så ikke stress med penklær. Det skaper bare stress. Anonymkode: 29c77...a64 Er det DERFOR barnehagen feirer 17. mai i dag? Fordi mange foreldre jobber eller er syke? Anonymkode: cfddd...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #26 Skrevet 13. mai 2016 Her ble det tights og tunika og et hårbånd - litt finere hverdagsklær. Alle de andre barna var også kledd hverdagslig. Anonymkode: 0647b...6e8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #27 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, Favole skrev: Nå blir jeg nesten litt skuffa over at barnehagen vår ikke har noe 17.maifeiring Guttungen hadde fått på bukse og skjorte, kunne ikke sendt ham dit i bunad. Det blir litt i overkant for min del... Bhg vår har heller ikke noe ekstra 17. Mai i bhg, de er med i det vanlige skoletoget på selve 17. Mai Anonymkode: 0d5e4...e43
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2016 #28 Skrevet 13. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det DERFOR barnehagen feirer 17. mai i dag? Fordi mange foreldre jobber eller er syke? Anonymkode: cfddd...ccf Nei, de feirer 17. mai i barnehagen fordi mange av barna er for små til å gå i det lange toget og her i byen går ikke barnehagene i det vanlige toget.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #29 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Nei, de feirer 17. mai i barnehagen fordi mange av barna er for små til å gå i det lange toget og her i byen går ikke barnehagene i det vanlige toget. Det gjør de her, de har egen fane og forbereder og snakker masse om toget. Tipper det er litt derfor de har egen feiring også, fordi det blir trist for de som ikke er med på 17. mai å høre så mye om det og være med på forberedelsene, og så ikke få gå i tog. Også blir det litt som en øvelse til det store toget. Anonymkode: 1ffa8...af4
Hollie321 Skrevet 13. mai 2016 #30 Skrevet 13. mai 2016 Var ikke ett eneste pyntet barn på 17 mai feiringen i barnehagen her i dag. Så hvertfall ingen bunader og dresser så da er det ikke bare jeg som er rar som sendte i hverdagsklær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå