Gå til innhold

Sterilisering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å sterilisere meg og vil veldig gjerne høre andres erfaringer. Fikk dere noen plager i ettertid? Ble menstruasjonen verre eller bedre? Var det vanskelig å få det godkjent? Hva gikk den første samtalen på sykehuset ut på? 

Jeg er dritt lei prevensjon og har fått de barna jeg vil ha. Jeg sliter med lav sexlyst på ppillen, hormonspiral funker ikke etter siste barnet fordi jeg bare blør når jeg har det og andre alternativer synes jeg bare er knotete. Samtidig er jeg ganske ung enda og er redd for å få avslag pga det. 

Håper noen vil dele sin erfaring. 

Anonymkode: ea282...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej! Jeg har ikke noe särlig erfaring enda.  Jeg har nettopp fyllt 25 og ringte og booket tid for steriliserings konsultasjon samme dag, for å vise at jeg mente alvor. Er en regel som sier at man måste väre 25 ( kan söke om sterilisering först da) så damen i telefon var veldig skeptisk. Og fortalte at jeg först möte prate med en lege, så en gynekolog og deretter en kurator. Også håper jeg det går bra.  Har alt snakket med gynekologen min om det ved ett annet besök. Og hun syns det var fornuftig. Og syns IKKE alderen var noe problem.

Den preventionen som fungerer best for meg er kondom og det er ikke noe särlig!

Jeg har 2 barn fra för. Håper det blir godkjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...