Gå til innhold

Hvordan ser mindre pene/stygge kvinner ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, O.G. skrev:

Kan ikke alltid gå i det heller.

Nei, det er helt sant :Nikke:

Fordelen er at man ikke like lett blir kjent igjen da. Det er no' positivt med det meste :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Mis(s)Understood skrev:

Nei, det er helt sant :Nikke:

Fordelen er at man ikke like lett blir kjent igjen da. Det er no' positivt med det meste :blush:

Godt poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.5.2016 at 14.35, AnonymBruker skrev:

Det er bare urettferdig, det der er et dårlig bilde, Beyonce er rålekker!! 

Anonymkode: 0e2c8...73d

Men det understreker vel bare at ingen er permanent på ett og samme trinn på skjønnhetsskalaen. Alt har å gjøre med hvor opplagt man er, om man er pent stelt/ustelt, om man har god/dårlig helse/livsstil, om man er glad eller gretten, bekledning og lysforhold osv osv.

Mange av damene på den overnevnte skalaen hadde havnet på et helt annet trinn om det hadde blitt brukt et annet, mer eller mindre heldig fotografi av dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anoia skrev:

Men det understreker vel bare at ingen er permanent på ett og samme trinn på skjønnhetsskalaen. Alt har å gjøre med hvor opplagt man er, om man er pent stelt/ustelt, om man har god/dårlig helse/livsstil, om man er glad eller gretten, bekledning og lysforhold osv osv.

Mange av damene på den overnevnte skalaen hadde havnet på et helt annet trinn om det hadde blitt brukt et annet, mer eller mindre heldig fotografi av dem.

Dette er såå sant! Og noen dager ser man rett og slett bare styggere ut en andre dager. Kan være nok at du har sovet dårlig og spist mye salt mat dagen før, så er det liksom gjort..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anoia skrev:

Men det understreker vel bare at ingen er permanent på ett og samme trinn på skjønnhetsskalaen. Alt har å gjøre med hvor opplagt man er, om man er pent stelt/ustelt, om man har god/dårlig helse/livsstil, om man er glad eller gretten, bekledning og lysforhold osv osv.

Mange av damene på den overnevnte skalaen hadde havnet på et helt annet trinn om det hadde blitt brukt et annet, mer eller mindre heldig fotografi av dem.

Ja, den skalaen der har jeg sett brukt før, og den er jo mildt sagt diskutabel. Altså, for 4 og nedover, så antas det at hygienen automatisk er dårlig, f.eks. Man kan jo nesten si at jo lavere man havner på denne skalaen, jo mer av et sosialt utskudd er man. Får følelsen av at dette er mer som en "raring-skala" enn en utseendeskala. Dessuten har jeg enda ikke sett en tilsvarende skala for menn, slik at det kan sammenlignes.

Det er liksom noe veldig paradoksalt med denne skalaen, får følelsen av at det er en skikkelig kvasiintellektuell som har snekret den sammen.

Endret av Søgni
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
Den 12.5.2016 at 14.35, AnonymBruker skrev:

Det er bare urettferdig, det der er et dårlig bilde, Beyonce er rålekker!! 

beyonce-54f3ecace71c5955.jpg

Anonymkode: 0e2c8...73d

 

Godt vi er forskjellige :P Personlig syntes jeg hun er en av de minst lekre damene i showbiz. Det tyter selvforherligelse ut av sangene hennes og livsstilen hennes. Men ett noenlunde pent ansikt har hun jo da ;)

 

Er svært sjeldent jeg ser folk jeg blir sjokkert over utseende på. Mange artige/rare trekk der ute, men det er alltid noen andre flotte gode trekk som veier opp og gjør ansiktet spennede og fint. Liker ikke å tenke på noen andre som stygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for brukerdebatt og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv med mine preferanser.

"Hvordan ser mindre pene/stygge kvinner ut?"

Jeg finner stort ikke kvinner som er født mindre pene, men det heller noe kvinnene gjør for å bli slik. Eksempler på slike ting som gjør at en kvinne blir mindre pen:

-unaturlig hårfarge: grønn, blå, lilla, rose, rød osv.

-ring i nesen eller andre typer piercinger 

-dårlig sminking: eksempler: vaskebjørnstilen. For mye sminke er heller ikke fint.

cl_e58d39420354d200af42189ae04a11ce.jpg Den såkalte vaskebjørnstilen

-dårlig stelte kvinner

-kvinner som ikke tar vare på kroppen sin. Type for feit eller for tynn. Eksempel en kvinne på 160 cm og 35 kg eller en kvinne på 170 cm og +90 kg. Er kvinnen gravid er det greit å veie mer enn det som er normalt.

Anonymkode: ade86...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare svare for meg selv med mine preferanser.

"Hvordan ser mindre pene/stygge kvinner ut?"

Jeg finner stort ikke kvinner som er født mindre pene, men det heller noe kvinnene gjør for å bli slik. Eksempler på slike ting som gjør at en kvinne blir mindre pen:

-unaturlig hårfarge: grønn, blå, lilla, rose, rød osv.

-ring i nesen eller andre typer piercinger 

-dårlig sminking: eksempler: vaskebjørnstilen. For mye sminke er heller ikke fint.

cl_e58d39420354d200af42189ae04a11ce.jpg Den såkalte vaskebjørnstilen

-dårlig stelte kvinner

-kvinner som ikke tar vare på kroppen sin. Type for feit eller for tynn. Eksempel en kvinne på 160 cm og 35 kg eller en kvinne på 170 cm og +90 kg. Er kvinnen gravid er det greit å veie mer enn det som er normalt.

Anonymkode: ade86...258

Skriveleif, det er som regel ingen kvinner som er født mindre pene.

Anonymkode: ade86...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som meg hehe. Nei jeg vet ikke om jeg er bra eller stygg. Har ingen anelse. håper jeg ser noenlunde skapelig ut ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er under middels er jo mindre pene. Jeg er i følge skalaen en firer slik jeg ser det og blir jo da minde pen, om man går ut fra at 5/6 er pen og opp. Likevel så er man jo temmelig normal selv om man ligger like under snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Silfen skrev:

Alle som er under middels er jo mindre pene. Jeg er i følge skalaen en firer slik jeg ser det og blir jo da minde pen, om man går ut fra at 5/6 er pen og opp. Likevel så er man jo temmelig normal selv om man ligger like under snittet.

Stopp å undervurder deg selv. Du er bra nok som den du er. Slik må du tenke. Jeg har ikke den høyeste selvtillit selv etter erfaringer som jeg har gjort så føler jeg meg ikke så bra. Men jeg kan like meg selv på enkelte bilder, og av og til når jeg ser meg i speilet. Vi er de vi er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som meg, er den styggeste personen som eksisterer.

Anonymkode: dbb23...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste damer i alle fasonger er fine, og stor nese eller lignende (bare et eksempel) kan være sjarmerende. Eneste jeg ikke liker er jenter som ikke er feminine og som ikke pynter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, En mann sa skrev:

Jeg synes de fleste damer i alle fasonger er fine, og stor nese eller lignende (bare et eksempel) kan være sjarmerende. Eneste jeg ikke liker er jenter som ikke er feminine og som ikke pynter seg. 

hehe Jeg er den som ikke sminker meg. Jeg pynter meg svært sjelden. Er helt naturlig hele tiden. Men jeg er ganske feminin. 

Endret av LinnieLinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjelden jeg ser kvinner jeg mener er mindre pene. De aller fleste kvinner har noen pene trekk. Men jeg kjenner ei som er svært lite pen. Og det som trekker henne ned er ufattelig stygge tenner. De står ut og har et stort mellomrom. Men regulering så tror jeg hun kunne blitt normalt pen. Men så er hun veldig hyggelig og dyktig i jobben sin. 

Anonymkode: de20c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller aldri noen for stygg. Men mennesker (både kvinner og menn) som driter i egen helse og egen velvære er for meg ekstremt uattraktive, ikke bare som partner men også som venn. Hvis det stinker dass av en person holder jeg meg unna, de er dessverre frastøtende. Dessverre er det noen som stinker, har opplevd å nesten brekke meg i nærheten av folk med ekstrem stram kroppslukt, som en følge av manglende hygiene.

Folk som holder seg i form, ikke lar kroppen forfalle, og som dusjer jevnlig, steller hår, tenner og kropp som normale mennesker, ja de er absolutt flotte og pene. Trenger ikke å være sylslank, men det går en grense for hvor mye overvektig man blir før det blir uattraktivt.

Anonymkode: 6b084...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tilfeller jeg har lagt merke til sånt,  så er det fordi vedkommende har vært utrolig ustelt. Skitne/slaskete klær,  fett hår som bare henger der, vond lukt  osv.  De aller fleste blir lite attraktiv av sånt.  

Selv de såkalt mindre pene kan gjøre mye ved hjelp av klær,  sminke og utstråling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...