Gå til innhold

Hvordan ser mindre pene/stygge kvinner ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alltid snakk om hvordan drømmedama ser ut, så da lurer jeg på hvordan en mindre pen/stygg kvinne ser ut. Legg gjerne ved bildeeksempel. 

Anonymkode: 0e2c8...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa

Jeg syns skjønnhet er øyet som ser. Noen er mer vakre om de har interessante, uvanlige trekk, enn en som kan kalles for en "klassisk skjønnhet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker egentlig aldri uttrykket "stygg" og det skal en del til at jeg egentlig kategoriserer noen som mindre pen. 

Som regel er under gjennomsnittlig a) overvektig, b) ustelt og uflidd. 

Utover det må man være deformert. Som det sies - det finnes ikke stygge kvinner, bare late.

Anonymkode: c9e70...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er en mindre pen/stygg kvinne ei som har et surt drag over hele ansiktet. Selv den tjukkeste dama som har et strålende smil (øyne & munn) ikke være stygg.

Anonymkode: 523c4...093

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noe ved enkelte mennesker.. og det er SJARM .

-Noen har det, andre ikke. Det kan være i form av smil, utstråling, eller en vakker personlighet.

Selve det fysiske utseende henger jeg meg ikke så mye opp i..

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, PetterPanne skrev:

Her har du et bilde eksempel

http://m.imgur.com/EsOwgTg?r

Spurte noen av vennene mine og fikk til svar at jeg er 7'er. Så da er det håp for meg altså? Er forholdsvis uenig, vil si jeg heller er en 5.. 

Anonymkode: 0e2c8...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte noen av vennene mine og fikk til svar at jeg er 7'er. Så da er det håp for meg altså? Er forholdsvis uenig, vil si jeg heller er en 5.. 

Anonymkode: 0e2c8...73d

ifølge bildet jeg postet? Eller ifølge deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke bare om ansikt og kropp, men hvordan man kler seg også.

Da jeg var på handel i dag, så jeg endel damer som kanskje ikke hadde kommet på førsteplassen for menn ute på sjekkern. De hadde på seg store joggebukser, og enten billige allværsjakker eller hettegenser. I tillegg hadde de håret i en tull oppe på hodet. De hadde ikke sminket seg i ansiktet såvidt jeg kunne se, kun rundt øynene. Tror ikke de damene fikk noen oppmerksomhet fra menn!

 

Anonymkode: 70c89...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen virkelig stygge kvinner, men jeg vet om en del som jeg vil påstå ser ut som at de har gitt opp. De ser grå ut rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare urettferdig, det der er et dårlig bilde, Beyonce er rålekker!! 

beyonce-54f3ecace71c5955.jpg

Anonymkode: 0e2c8...73d

Ja hun er pen!  Men hun er egentlig helt standard afroamerikansk kvinne, alltid med parykk etc.  Forskjellen på henne og dama I gaten er alle de profesjonelle stylistene hun har osv.  For meg går ikke en naturlig skjønnhet med falskt hår , vipper,  sorry.  Ergo hun er langt fra en 10.

Anonymkode: ddc5d...2ab

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Hva er vitsen med slike tråder ?? Spiller det noen rolle? alle de damene dere poster her som stygge er ekte mennesker med ekte følelser. Noen kan også ligne dem eller identifisere seg med dem. Hva er poenget med å stadfeste dem som "stygge"..?? 

grow the FUCK UP! 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hva er vitsen med slike tråder ?? Spiller det noen rolle? alle de damene dere poster her som stygge er ekte mennesker med ekte følelser. Noen kan også ligne dem eller identifisere seg med dem. Hva er poenget med å stadfeste dem som "stygge"..?? 

grow the FUCK UP! 😡

Jeg er en av disse "stygge" personene. Jeg er en mann, men vel på nivå 4 eller lavere. Jeg føler meg ikke så truffet av slike tråder, men kan forstå at yngre folk kan få litt dårlig selvtillit. Den gode nyheten er at en 2'er kan lett bli en 7'er med litt innsats. Se på MGP Agnethe. Hun var ikke den peneste da hun var ung, men nå er hun en 8-10 i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt vanlig og ikke spesiell (egentlig ganske kjedelig) og ser slik ut i litt arbeidstøy.

Ligger ikke lenge dette altså. Det er kun for demo.

 

- søkk vekk - slettet av sensuren !

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Du er jo den dama da!

:skratte:

Dressen er tjukk (det skal og må den være) så jeg vagger som en liten gås i den. Håret er dratt sammen i nakken. Smykker er lagt av.

Det er ikke akkurat 'ut på byen antrekk' der og da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

:skratte:

Dressen er tjukk (det skal og må den være) så jeg vagger som en liten gås i den. Håret er dratt sammen i nakken. Smykker er lagt av.

Det er ikke akkurat 'ut på byen antrekk' der og da :skratte:

Kan ikke alltid gå i det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...