Gå til innhold

Hva angrer du mest på her i livet ?

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg angrer på at jeg aldri tok meg en skikkelig utdannelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer på at jeg har brydd meg for mye om hva ANDRE mener.. Og tatt valg ut i fra det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg trodde jeg var pen før

Anonymkode: 12998...0ff

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer grundige undersøkelser og selvransakelser før jeg valgte utdanning. Jeg begynte på skolen et år for tidlig, og såvidt fylt 18 før jeg måtte søke meg inn på utdanning. Jeg ante ikke hvilke muligheter man hadde i arbeidslivet med ulike typer utdanning, og tok det som da så ut som den lette veien og begynte på en utdanning jeg syntes var "helt grei" og som jeg visste mine foreldre ville like. Gikk ut med A i alle fag, og fikk jobb før jeg var ferdigutdannet. 

Nå har jeg vært i arbeidslivet i fem år, og jeg hater det.. Yey... Ikke bare denne jobben, men hele fagfeltet. Jeg er litt interessert i det, men ikke i nærheten av nok til å finne det artig å jobbe med 40 timer i uken, i tillegg til at det kreves at man holder seg faglig oppdatert i et fagfelt hvor utviklingen går sinnsykt raskt så man må være helt på hele tiden for å ikke havne i bakleksa.

Anonymkode: 66b19...11f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg banket opp ex-kona mi...

Anonymkode: 66c5a...cbc

AnonymBruker
Skrevet

"Valg" som ble gjort for å tilfredstille andre, men som var stikk i strid med det jeg ville selv. 

Anonymkode: 0cdf2...e38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer grundige undersøkelser og selvransakelser før jeg valgte utdanning. Jeg begynte på skolen et år for tidlig, og såvidt fylt 18 før jeg måtte søke meg inn på utdanning. Jeg ante ikke hvilke muligheter man hadde i arbeidslivet med ulike typer utdanning, og tok det som da så ut som den lette veien og begynte på en utdanning jeg syntes var "helt grei" og som jeg visste mine foreldre ville like. Gikk ut med A i alle fag, og fikk jobb før jeg var ferdigutdannet. 

Nå har jeg vært i arbeidslivet i fem år, og jeg hater det.. Yey... Ikke bare denne jobben, men hele fagfeltet. Jeg er litt interessert i det, men ikke i nærheten av nok til å finne det artig å jobbe med 40 timer i uken, i tillegg til at det kreves at man holder seg faglig oppdatert i et fagfelt hvor utviklingen går sinnsykt raskt så man må være helt på hele tiden for å ikke havne i bakleksa.

Hva slags utdannelse? Hva ville du gjort om du skulle valgt igjen?

Anonymkode: d5944...df5

AnonymBruker
Skrevet

Informatikk. Har doktorgrad. Om jeg skulle valgt igjen skulle jeg gått i retning kjemi/fysikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg mistet jomfrudommen min med en drittsekk for mange år siden. 

Anonymkode: 67e25...b85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke valgte en annen hjerne. Vil ha en som passer til høyere studier og slik. Men nei, Lærevansker og utålmodighet her

Anonymkode: a7247...d54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The Architect skrev:

Jeg angrer på at jeg aldri tok meg en skikkelig utdannelse.

Det er ikke for sent å begynne nå.

Anonymkode: 011b0...39f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke var mer egoistisk i barne- og ungdomsåra.

Anonymkode: 39e95...816

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer ikke på noe som helst :) Er strålende fornøyd med livet mitt og de valgene jeg har gjort

• Liker 1
Skrevet

Angrer på at jeg ikke nøt hvor godt jeg hadde det med min tidligere kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg har jobbet så utrolig hardt for å tilfredsstille venner og familie, skulle ønske at jeg heller gjorde ting som jeg selv hadde lyst til 

Anonymkode: a3761...b18

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer på at jeg prioriterte kjærester over det å studere i utlandet.

I tillegg angrer jeg på at jeg begynte å røyke, selv om jeg har sluttet. 

Skrevet
6 minutter siden, exictence skrev:

Angrer på at jeg ikke nøt hvor godt jeg hadde det med min tidligere kjæreste.

Tror mennesker generelt har lett for å enten glede seg til noe i fremtiden eller tro/håpe på noe bedre vil komme til å skje, eller å tenke på hvor bra alt var før. Det tenker jeg på, og jeg prøver alt på å nyte her og nå. Men jeg klarer det ikke så godt mange ganger. Jeg skulle sånn ønske at jeg kunne skru tiden tilbake eller enda bedre, gi det som var en ny sjanse. 

Skrevet

Angrer på at jeg kranglet så mye med foreldrene mine i tenårene- noe som førte til at jeg lette etter bekreftelse og kjærlighet på helt feil steder :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...