Gå til innhold

- GET hdpvr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal flytte og bytte til GET fra Rikstv. Kan jeg beholde HD pvr mottaker jeg har fra rikstv selv om jeg bytter til GET? 

Anonymkode: cde6b...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok bytte til GET sin. Er vel slik jeg har da, og da sitter det et lite programkort på str med simkort i dekoder. Den minste uten opptak følger vel med et abonnement, og så kan du oppgradere mot en sum til en med opptak, men der har jeg ikke studert. På den dekoderen jeg har kan man også ha internett gjennom.

GET Box II heter den jeg har, den har opptak og kan være en trådløs router

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tdm900 skrev:

Du må nok bytte til GET sin. Er vel slik jeg har da, og da sitter det et lite programkort på str med simkort i dekoder. Den minste uten opptak følger vel med et abonnement, og så kan du oppgradere mot en sum til en med opptak, men der har jeg ikke studert. På den dekoderen jeg har kan man også ha internett gjennom.

GET Box II heter den jeg har, den har opptak og kan være en trådløs router

 

Sikker? Den strong mottakeren fra rikstv fungerer ikke som modem, så om jeg bestiller trådløst modem fra Get men bruker min gamle strong hdpvr mottaker fra rikstv burde det jo fungere? Problemet er kortbiten du snakker om. Det kortet jeg stikker i mottaker fra rikstv er på str med et visakort, tviler det går i Getmottakeren :-/

Kikket på Get box 2 slik du har men ser at det eneste som skiller hdpvr og 2`ern er 250 gb og det klarer jeg meg lenge med, evt får jeg bare oppgradere etterhvert om det blir for lite :-)

 

Anonymkode: cde6b...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med GET så vil jeg tro du får bekreftet det jeg sier om kort, og dekodere om hverandre. Kortet i din Rikstv dekoder passer ikke i GET sine, der skal du knekke ut det lille kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...