Gå til innhold

Dere med store pupper og push-up-bh

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 70G, og bruker noen BH-er med litt pushup. De gjør faktisk at puppene virker mindre, for de flyttes og og sammen. Det gir også en veldig fin rund fasong og fin kløft. Dessverre passer den modellen dårlig til puppefasongen min, så jeg bruker heller balkonette selv om det ikke gir like fine pupper.

I fjor prøvde jeg en bikini med masse push-up, og det ville faktisk ha blitt ganske fint med klær på, men i rosa leopardmønster ble det litt for paradise hotel.

Anonymkode: 72862...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Har 65F) Fordi jeg hater å dra på bh-shopping så har jeg 6 bher jeg bytter på. To er helt uten innlegg og brukes som jobb-bh. To er fine uten innlegg, og brukes på fritiden. De to siste er push-up og brukes på fest. Har _aldri_ utringede topper/kjoler, men synes pushup gjør puppene penere, og mer runde enn de vanlige som dekker hele puppen. Det gir også kroppen en penere timeglass-silhuett om jeg har på en stram topp/kjole.

Skrevet

Jeg brukte push up før, fordi alle andre gjorde det :fnise: Nå bruker jeg bare tynne bher, bralette heter de vel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...