Gjest Senjolin Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Store pupper definereres her som C-cup og større. Hva er grunnen til at dere bruker push-up? Jeg selv brukte det en periode for som ca. 2 år siden. Men jeg syntes det var så ubehagelig å bøye meg over og slikt. Jeg følte alltid at de skulle dette ut. Og bh-en holdt seg aldri på plass. Nå fant jeg nå ut at jeg egentlig skulle bruke D-cup mens jeg brukte C, så det var kanskje litt av grunnen. Og jeg har sett i flere nettbutikker at det er mange push-up-bher for store størrelser. Men spørsmålet mitt står fremdeles. Jeg selv var hvertfall ikke fornøyd med størrelsen på puppene mine. I tillegg til at operasjon var (og er fremdeles) uaktuelt. (Beklager hvis dette er et veldig rotete innlegg :)) (Dette er selvsagt ikke ment som noen fordømmelse mot de som vil bruke push-up. Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor.)
Kristanna Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Jeg bruker det bare under utringa kjoler/topper. Da kan jeg ikke bruke mine vanlige bher, for da syns stoffet på bhen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 En C-cup kan være så mangt. Det er stor forskjell på 60C og en 80C. Hvilken omkrets refererer du til? Anonymkode: a548a...bfb 4
Gjest Senjolin Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En C-cup kan være så mangt. Det er stor forskjell på 60C og en 80C. Hvilken omkrets refererer du til? Anonymkode: a548a...bfb Dritt, det tenkte jeg ikke på... 70 og opp, tror jeg. Folk må vel nesten vurdere selv om de har store eller ikke før de svarer
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Jeg har mellom store pupper og bruker push up, så de skal se enda større ut Elsker store pupper. Anonymkode: e62ce...ce2 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 Eg har megapuppar og kunne aldri brukt ein push-up bh
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Bruker 75C (75D dersom jeg følger butikkguider, men liker ikke stor cup) og har ganske struttende pupper. Har et par push-up bh'er i skapet, men klarer ikke å bruke dem i offentligheten uten å føle meg for vulgær. Ser jo ut som to ladde kanoner... Anonymkode: 2896a...944
GammelKaktus Skrevet 13. mai 2016 #8 Skrevet 13. mai 2016 (endret) Hdde jeg brukt push-up så hadde jeg sannsynligvis blitt kvalt av mine egne pupper Jeg har ikke sett push-up i store størrelser...For meg er store størrelser at fra 80 D Endret 13. mai 2016 av FrøkenMånestråle Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #9 Skrevet 13. mai 2016 Jeg bruker 70/75/D/E-cup som oftest, så har litt store pupper men de er proporsjonale til resten av kroppen så det er ikke sånn at folk snur seg for å glo, hverken med eller uten pushup. Og det bruker jeg en del av, av 2 årsaker. 1: Når man bruker vanlige BH i store størrelser blir cupen ofte så stor at du ikke kan bruke singleter eller noe med noe som helst utringing e.l uten at BH'en vises overdrevent mye. Litt blir det, det har jeg egentlig bare slått meg til ro med:P Jeg kan ikke gå uten. 2: Noen ganger gir pushup BH mer støtte enn vanlige BH'er, det er rett og slett mer behagelig for meg. At de ser bedre ut er bare en bonus:P Dog blir bonusen litt for stor når jeg må bytte BH for å få på meg kjolen som jeg kjøpte uten å ha på meg pushup... Anonymkode: bfc01...727 4
Kvist Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 Jeg bruker 75E og stort sett alltid pushup. Føler ikke at jeg har store pupper i det hele tatt. I hvertfall ikke i forhold til resten av meg. Jeg bruker str 44 i klær og føler at det å få puppene litt ut-og-opp gjør at det ser mer ut som om jeg har former og ikke bare er tjukk. Velger derimot BH som flater ut litt om jeg skal ha på meg skjorte eller bluse med knepping foran, for å unngå at man kan se mellom knappene fra siden.
KaDust Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 En D cup kan være en C cup hvis man bare går opp i livsstørrelsen da. Jeg er usikker på hva som definereres som "store" pupper. Jeg har 70E og synes ikke puppene mine er store i det hele tatt. Helt passe, midt på treet, er vel mer riktig, men hvertfall ikke store. Jeg bruker pushup fordi jeg synes det er mer behagelig rett og slett. Her går det enten i pushup eller bralette og det er kun pga komfort. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest incognita Skrevet 14. mai 2016 #13 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, KaDust skrev: En D cup kan være en C cup hvis man bare går opp i livsstørrelsen da. Jeg er usikker på hva som definereres som "store" pupper. Jeg har 70E og synes ikke puppene mine er store i det hele tatt. Helt passe, midt på treet, er vel mer riktig, men hvertfall ikke store. Jeg bruker pushup fordi jeg synes det er mer behagelig rett og slett. Her går det enten i pushup eller bralette og det er kun pga komfort. Kan du gå med bralette har du ikke store pupper Jeg bruker push-up når det passer seg slik, men litt enig i at man føler at de skal falle ut hvis man bøyer seg fremover osv. Har funnet ut at balconette gir finest kløft, men noen ganger har man et antrekk som krever en god push-up.
KaDust Skrevet 14. mai 2016 #14 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Kan du gå med bralette har du ikke store pupper Jeg bruker push-up når det passer seg slik, men litt enig i at man føler at de skal falle ut hvis man bøyer seg fremover osv. Har funnet ut at balconette gir finest kløft, men noen ganger har man et antrekk som krever en god push-up. Ikke de du får kjøpt på HM, Cubus o.l., de er ALTFOR små, men du får kjøpt noen som faktisk går på BH-størrelse, så har noen sånne.
Gjest incognita Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, KaDust skrev: Ikke de du får kjøpt på HM, Cubus o.l., de er ALTFOR små, men du får kjøpt noen som faktisk går på BH-størrelse, så har noen sånne. Hvor kjøper du de? I want!!! Har prøvd noen fra hm, cubus osv... og ja, hvaskalmansi.. det gikk ikke spesielt bra
Marwel Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 Bruker vel 95dd litt etter merke. Bruker push-up fordi det er eneste som funker på mine pupper. De glir til siden og om jeg bruker annen type så får jeg enten ikke fylt ut cupen uten å få dobbeltpupp, eller støttet de rett. Jeg leste en bh-guide for hva slags bh man burde bruke ut ifra hvordan puppene var formet og den stemte veldig godt med min erfaring.
KaDust Skrevet 14. mai 2016 #17 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hvor kjøper du de? I want!!! Har prøvd noen fra hm, cubus osv... og ja, hvaskalmansi.. det gikk ikke spesielt bra Fant et par i en eller annen undertøysbutikk. Husker helt hvilken, bare at det ikke var Change. Så har jeg en fra Victoria's Secret. Der står det en size guide under, og det står hvilke BH-størrelser de forskjellige størrelsene passer. Det er ikke alle størrelsene som passer inn i noen, men det er forskjellig fra bralette til bralette der så du kan jo sjekke. Min passet i hvertfall fint utifra den sizeguiden!
bruker_K Skrevet 14. mai 2016 #18 Skrevet 14. mai 2016 Jeg bruker 75 H , og går kun uten push-up hvis jeg jobber. Synes puppene forsvinner hvis jeg ikke bruker push-up. Og føler de henger veldig mye uten. Synes rett og slett ikke det er fint uten push up..
Sugerøret Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 bruker balconette bh .Strl. 90I Balconette synes jeg sitter bra og holder jentene på plass.. Push up i min str. vet jeg ikke om finnes.Men synes balcon.dytter puppene langt nok opp.Med push up ville de vel veltet over...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #20 Skrevet 15. mai 2016 Har 65F, brukte før 75D før, ble målt ordentlig, og wow! Utrolig forskjell, nå er det en himmel å ha på seg bh. Det var en liten digresjon, men til selve tråden. Jeg bruker ikke ren push ups bh, men balconette bh med innlegg. Balconette bh sitter veldig fint på meg, lufter puppene uten å presse de opp og sammen liksom, så de ser bare runde og fyldige ut, og fremdles helt myke. Har en push up bh, men føler meg bare veldig vulgær da, blir for åpenbar push up på en måte. Men jeg elsker store pupper, men de skal ikke presses opp for harde livet, jeg har veldig liten midje i tillegg, så liker å fremheve midjen med klær. Anonymkode: 5f922...c5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå