AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Synes dette er snodig, er det noen som har opplevd det samme? Forsøkte å bedre mitt eget kosthold før jul, men det var ingenting annerledes som syntes på vekta. Jeg sluttet å drikke sukkerbrus, og drakk kun lettbrus. I februar kuttet jeg ut lettbrus, og stjal kanskje 1 glass daglig fra samboerens cola i stedet. Merkelig nok har jeg siden den gangen gått nedover i vekt?? Jeg har jo bare lest det, så det er morsomt å erfare at jeg følte mindre søtsug av å kutte ut lettbrusen. Flere som har erfart dette? Anonymkode: 78120...78b 1
Gjest simsam Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette er snodig, er det noen som har opplevd det samme? Forsøkte å bedre mitt eget kosthold før jul, men det var ingenting annerledes som syntes på vekta. Jeg sluttet å drikke sukkerbrus, og drakk kun lettbrus. I februar kuttet jeg ut lettbrus, og stjal kanskje 1 glass daglig fra samboerens cola i stedet. Merkelig nok har jeg siden den gangen gått nedover i vekt?? Jeg har jo bare lest det, så det er morsomt å erfare at jeg følte mindre søtsug av å kutte ut lettbrusen. Flere som har erfart dette? Anonymkode: 78120...78b De sier jo at søtsmaken lurer kroppen til å tro at det kommer mat , men så kommer det ikke noen blodsukkerstigning, men du har vekket matlysten til kroppen, slik at den vil hungre etter mer mat... så det jeg har hørt er at en spiser mer når en drikker lettbrus... Det beste er å kutte ut alt som heter brus og kun bruke vann som tørstedrikk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Men drikker vel ikke brus fordi man er tørst, men fordi man har lyst på noe godt. Te, kaffe og kakopulver kan være en erstatning med smak Anonymkode: 83306...82f
Gjest Mythic Skrevet 12. mai 2016 #5 Skrevet 12. mai 2016 Jeg var seriøst avhengig av Pepsi max, men bestemte meg en dag for at nok er nok, og nå har jeg ikke drukket en dråpe på en måned. Har gått ned 4 kilo. Kullsyren er, i likhet med søtstoffene, ikke bra for kroppen. Kullsyre er et avfallsstoff, og det gjør en også veldig oppblåst i magen. Kjæresten erfarte det samme. Sluttet å drikke lettbrus, og gikk ned 10 kilo.
Gjest Keikolina Skrevet 12. mai 2016 #6 Skrevet 12. mai 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dette er snodig, er det noen som har opplevd det samme? Forsøkte å bedre mitt eget kosthold før jul, men det var ingenting annerledes som syntes på vekta. Jeg sluttet å drikke sukkerbrus, og drakk kun lettbrus. I februar kuttet jeg ut lettbrus, og stjal kanskje 1 glass daglig fra samboerens cola i stedet. Merkelig nok har jeg siden den gangen gått nedover i vekt?? Jeg har jo bare lest det, så det er morsomt å erfare at jeg følte mindre søtsug av å kutte ut lettbrusen. Flere som har erfart dette? Anonymkode: 78120...78b Har også oppdaget det, tar meg heller noen glass cola i ny og ned enn lettbrusen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå