Gå til innhold

Pollenallergi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt pollenallergi før, men kan man plutselig få det? Helt siden noen dager etter at finværet kom, har jeg svidd noe helt vanvittig i øynene. Det blir bedre en kort stund når jeg dusjer og går når jeg sover, men så begynner det igjen. I tillegg renner det tårer konstant, ser ut som jeg gråter. Det er utrolig slitsomt og vondt. Kan det høres ut som pollenallergi?

Anonymkode: eefae...48c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mulig å utvikle pollenallergi i voksen alder. Røde og kløende øyne er et vanlig symptom på allergi. Har selv pollenallergi, og det med øynene er det verste. Ta deg en tur til fastelegen :) 

Anonymkode: 48b7f...11e

Skrevet

allergi kan en få plutselig ja .Det kan ligge latent og slå ut når en er 81 år ..

Oppsøk lege eller apotek.Det finnes en del medisiner en kan prøve

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og merket allergien for første gang i fjor. Snørrete nese, kløe i ansiktet og huden kjennes rar ut. Hovne øyne og. 

Anonymkode: 6d39d...c58

Skrevet

Allergi er helt vanlig å få i voksen alder, så det kan nok godt hende du har fått det ja. Det skal sies at de siste årene har pollenspredningen til tider vært så ekstrem at legene har anbefalt ikke-allergikere å ta medisiner også, så selv om du merker symptomer nå behøver ikke det bety at du kommer til å reagere bestandig fremover. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...