Gå til innhold

Lett-tjente penger...?

Rakel

Anbefalte innlegg

Min mann jobber i Nordsjøen, og der har de begynt å "lese reklame" for et firma i Amerika.

Han sa til meg at han hadde tjent 2000,- kr. på dette bare på 1 dag!!!!! :o

Er det noen her som har hørt om dette, eller har erfaring med dette tidligere?

Jeg synes det virker mistenkelig å tjene penger så lett.

Kammeraten fikk nettop inn 10 000 kr. på konto, og har mer opptjent, men må åpne konto i utlandet for å slippe unna skatt og moms her.....

Man må ha opptjent 1200 dollar for å få dem utbetalt. Foreløbig, på kun noen dager, har min mann opptjent 300 dollar på en konto, og 260 på en annen...

Dette høres jo ut som en drøm.. Skal vi plutselig bare få inn 10 000 nå til jul for nesten ingenting???? :-?

Nei, det må vel være noe bak...., så jeg håper på innspill her.

P.S: Det er ingen pyramide. Ingen invistering, og ingen binding til noe annet. Kun lese reklame og motta lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Hørtes ikke dumt ut. Vet ikke hva det er bak, men er ikke sikkert det er så mye.

Kanskje det rett og slett er rimligere for firmaer å få reklamen ut på denne måten fremfor å sende tv-reklame. Det er jo utrolig dyrt og i USA er det så mye at jeg tror ikke folk får med seg alt. Kan jo være dette. At de får ut mer på den måten....

Åssen sider er det det er? Directmedia er vel en av de største i Norge, men de betaler noe sånt som 50 øre pr leste mail så det er jo ikke stort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er visst et Amerikansk firma, og det må være mye mer du får. Han klarte jo 2000 på en dag, og han jobber 12 timer utenom, så det kan ikke være lange stunden. Han snakket om at du måtte være lenge inne på enkelte, fra 3 minutter til 1 time om gangen.

Skal finne ut hva det heter... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått inn på sider der de annonserer lignende "jobber". Men jeg har alltid blitt skremt bort fra å prøve pga at man først må betale inn en pengesum til dem for å få tilgang til tekstene / jobbene.

Og da er jeg redd for at det er noe lureri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å tro at noen starter et firma for å gjøre andre rike uten noe som helst baktanker. Det er ikke sånn verden fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vanskelig for å tro at noen starter et firma for å gjøre andre rike uten noe som helst baktanker. Det er ikke sånn verden fungerer.

Nå har det seg sånn at reklamebransjen betaler firmaer dyre dommer, men fortsatt mindre enn tradisjonelle måter, for å reklamere for seg. Firmaene skriver kontrakter i henhold til avtaler slik at de får en viss sum pr gang reklamen vises, og "brukerne" får en andel av den summen igjen. Verre er det ikke! I hope... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...