AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #1 Skrevet 11. mai 2016 Jeg er slank men har så tjukke ankler:( ser ut som jeg er skikkelig hoven.. Utrolig irriterende. Fatter ikke hvorfor fettet må legge seg der.. Noen som vet? Anonymkode: 0dad1...163
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #2 Skrevet 11. mai 2016 For det første tror jeg det eneste problemet her er i ditt eget hode, ikke i anklene. For det andre - er du sikker på at det ikke er vannansamling? Anonymkode: 7a676...c9e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3 Skrevet 11. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første tror jeg det eneste problemet her er i ditt eget hode, ikke i anklene. For det andre - er du sikker på at det ikke er vannansamling? Anonymkode: 7a676...c9e Ja. For det er fett(har kjent ordentlig) og når jeg presser på det med fingrene går "merkene" bort med engang. Det gjør det ikke hvis man har vannansamliger. Anonymkode: 0dad1...163
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Du kan fortsatt ha hovne ben. Gå til lege og sjekk det ut. Jeg får hovne ben uten vann, det er som om musklene og vevet bare svulmer opp. Sitter ofte med bena hevet for å hjelpe på problemet. Har ført til mindre problem med hovne ben. Anonymkode: 21167...65f 1
Tekopper Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Jepp: Cankle surgery anbefaler denne episoden av en podcast om "cankles" også. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Hahaha hva faen.. For et sykt sykt samfunn vi lever i. Tjukke ankler er 100 ganger mer sexy enn en selvbildepsykiatri. Spar pengene dine og kjøp deg en deilig ferietur istedet. Anonymkode: f7ce5...b27
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #8 Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan fortsatt ha hovne ben. Gå til lege og sjekk det ut. Jeg får hovne ben uten vann, det er som om musklene og vevet bare svulmer opp. Sitter ofte med bena hevet for å hjelpe på problemet. Har ført til mindre problem med hovne ben. Anonymkode: 21167...65f Jeg har ikke det. Har vært hoven før og det ser ikke likt ut Anonymkode: 4c103...46f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #9 Skrevet 11. mai 2016 2 timer siden, Snuppi skrev: Hva sier legen om ankelene dine, TS? Vet ikke. Har ikke vært der. Får ta en telefon Anonymkode: 4c103...46f
Gjest Snuppi Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Har ikke vært der. Får ta en telefon Anonymkode: 4c103...46f Gjør det!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #11 Skrevet 11. mai 2016 I min familie er det flere av oss som har fettansamling rundt anklene og de hovner opp i løpet av dagen. Jeg er slank (BMI 20) men anklene mine ser ut som de tilhører en veldig overvektig person. Når jeg har sokker lager de et dypt søkk i fettet, det samme med treningstights. Lurer på om det kan være lymfatisk ødem, dårlig blodsirkulasjon eller noe, men har aldri tatt det opp med legen. En i familien tok faktisk å fettsugde anklene og det så veldig fint ut etterpå. Vurderer å gjøre det samme. Ikke bare pga utseendet men fordi det er ubehagelig og smertefullt når de hovner opp, spesielt i sommervarmen. Anonymkode: a37bd...032
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå