Gå til innhold

Når var dere ferdig utvokst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenker jeg både høyde og bredde, pupper, rumpe lår og alt. Når fikk du den voksne kroppen du har nå?

For meg var det vel ca 22-23 år tror jeg.

Anonymkode: 2a3bf...6da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som 12-åring. 

Anonymkode: 796d7...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Mann ferdig utvokst når jeg var 20.

Anonymkode: b70f0...a60

Gjest Elseby13
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som 12-åring. 

Så du hadde kroppen til en voksen kvinne da du var 12?

Jeg tror jeg fikk min voksne kropp da jeg var ca 20 år tenker jeg.

Endret av Elseby13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Elseby13 skrev:

Så du hadde kroppen til en voksen kvinne da du var 12?

Ja. 

Skrevet

Tipper jeg var rundt femten. Har hadde samme høyde og vekt siden omtrent da, største forskjellen er vel at det har kommet mer hår. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde et opphold der kroppen stoppet å utvikle seg fra jeg var 16-20. Etter det forandret kroppen seg til mer voksen kvinne og ble mye penere, og jeg tror puppene kommer til å endre seg litt til før jeg er helt ferdig :) er 25 nå. 

Anonymkode: 16d5f...067

AnonymBruker
Skrevet

Legger på litt ^

Jeg sluttet å vokse da jeg var rundt 14. Det er kroppen som har fått mer kvinnelige former rundt 20-25. Puppene fikk jeg når jeg var 14, men de jeg har nå er mer fine i fasong og bittelitt større. 

Anonymkode: 16d5f...067

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg var ferdig utvokst som 16-åring, men så fikk jeg plutselig et par cm til da jeg var 18.

Anonymkode: 769e4...846

Skrevet

I høyde var jeg ferdig utvokst da jeg var 12-13. Men var jo ikke i nærheten av ferdig ellers. Det er først etter jeg ble 19 at jeg fikk kvinnelige former. Nå er jeg snart 21, har litt mer pupper (ikke mye), bredere hofter, litt mer fett på disse plassene. Det kan godt hende at det skjer mer etterhvert også, men tror jeg er ganske ferdig utvokst generelt.

AnonymBruker
Skrevet

24-25 :) da begynte jeg endelig å få pupper. Mine tre søstre fikk pupper tidlig i puberteten, og store pupper ligger i familien. Jeg slet lenge med at jeg var høy og hadde guttekropp, ble mobbet av søstrene mine hele tiden fordi jeg var flat. Ii starten av 20-årene begynte jeg å spare til brystoperasjon. Heldigvis hadde jeg en skeptisk kjæreste på den tiden, som på ikke ville at jeg skulle legge meg under kniven.

I tyveårene begynte hoftene mine å legge seg ut, og puppene mine ble større :) dette + litt styrketrening på rumpa og låra så er jeg blitt en veldig forbøyd 26åring. 

Anonymkode: a34ad...00c

Skrevet

I høyden når jeg var 11, men jeg tror resten var på plass når jeg var 16-17. Jeg venta på puppene frem til midten av tjueårene, før jeg måtte innse at det nok ikke kom noe mer enn det som kom når jeg var 12 :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som 12-åring. 

Samme her, tidlig i puppeterten  :P 

Anonymkode: 1929d...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...