Gjest Hege Skrevet 18. juli 2002 #21 Skrevet 18. juli 2002 Langt dongeriskjørt, t-skjorte, sot i ansikt og hår, og på brillene. Skjørt fordi jeg er for lat til å skifte, sot overalt fordi jeg nettopp har demotert en fireetasjes vedovn full av sot, og jeg måtte ha en pause og logge meg på her før jeg går i dusjen. Håper jeg ikke får besøk nå.. :o
Sessa Skrevet 18. juli 2002 #22 Skrevet 18. juli 2002 Hehe!! Morsomt innlegg dette :D Idag har jeg på meg (fra innerst til ytterst): Fuktighetskrem fra Biotherm, lysblå BH, lyslilla g-string, lilla inntilsittende topp som står merket NoFear på, beige bomullsskjørt med en lomme midt på + en lite blomsterdekor på, lysblå hettegenser utenpå. Håret har jeg i hestehale idag siden jeg ikke orket å ordne det, men som vanlig sideskill Ellers har jeg på meg mitt gullkjede og forlovelsesring :D Klem,
Gjest Cruella Skrevet 18. juli 2002 #23 Skrevet 18. juli 2002 Slitt dongeriskjørt til over knærne og hvit kort topp. Knallrosa bikini under, fordi jeg har vært på stranda! Lisa-Beth
LineA Skrevet 18. juli 2002 #24 Skrevet 18. juli 2002 Morsom tråd! I dag har jeg hvit lang linbukse og hvit topp. Under har jeg rosa undertøy fra Victoria's Secret. Halssmykke og ring med turise stener. Samt giftering, da. LineA
ElleVille Skrevet 18. juli 2002 #25 Skrevet 18. juli 2002 He-he. For en utrolig meningsløs tråd. Passer meg bra i dag... Jeg har på meg rødt undertøy, slitt, lang olabukse med belte, + en knallrød hettetopp uten armer. Og en rød strikk i håret.
Litago Skrevet 18. juli 2002 #26 Skrevet 18. juli 2002 Dette minner meg om det tredje spørsmålet jeg ofte får når en gutt vil prate med meg privat på chatten!!! For første gang skal jeg svare: Badedrakt! Har vært ute å svømt en tur. I tillegg har jeg på vanntett klokke, giftering, øredobber og et kjede i hvitt gull med tre diamanter som nesten aldri tas av. Hmm, kanskje jeg burde skifte snart? Skitt au, - badedrakten har tørket! :D
Linsi Skrevet 18. juli 2002 #27 Skrevet 18. juli 2002 I dag har jeg på meg: forlovelsesring og gulløredobber hvit string og blå bh (passer IKKE sammen!) beige linbukse til knærne blå topp jo, også beige sandaler og hestehale (håret er endelig langt nok til en bitteliten hestehale)
Gjest *kine* Skrevet 18. juli 2002 #28 Skrevet 18. juli 2002 Fra topp til tå: Hvit bluse med sømmelig utringing Hvit bh Knelangt dongeriskjørt Hvit v-string truse Sorte sandaler med litt (for) høy hæl :-? *kine*
Gjest Maiken/ikke innlogget Skrevet 18. juli 2002 #29 Skrevet 18. juli 2002 Herlig tanketomt Ålte meg for en time siden utav UHYRE straight jobb/møte-antrekk; marineblå skjørt/blazerdrakt, hvit bluse kneppet helt igjen, stram tilbaketrukket frisyre uten så mye som ett hårstrå hengende løst. og diskrete øreringer og to stk ringer! Og nye høyhælte marineblå pumps som har tatt livet av halve dagen min, og marineblå strømper. Uagh!! Sitter nå og kuler'n; iført olivengrønn B'Young-bukse og lysegrønn topp med håret i et himla løst kaos og ingenting mer. Skal ta et glass rødvin og dampe noen sigaretter og så skal jeg lure elsklingen i seng. Så det så. Ha en fin kveld, jentekvinner ;-) Det skal jeg!!! FORDI JEG ER FORFREMMET!!!! HURRA!!!HAR MEST LYST Å HOPPE AV LASS OG DRIKKE TO FLASKER CHAMPIS. Klem Maiken
@lfa Skrevet 18. juli 2002 #30 Skrevet 18. juli 2002 Gratulerer, Maiken!!! Kos deg med rødvin, elskling, champagne og andre godsaker, det fortjener du! :blunke: Klem!
Transelise Skrevet 19. juli 2002 #31 Skrevet 19. juli 2002 Jeg har tatt på meg en lys sid kjole med røde blomster i stoffet.Har på silkeundertøy og stay-up. Føler meg vel i det og skal handle klær resten av dagen.
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #32 Skrevet 19. juli 2002 I dag har jeg på svart blonde-bh, rød og rosa stripete topp som er åpen i halsen (m/krage, slik at det blir en v-hals), svart bukse, blå g-streng, en rosa sokk og en grønn. Spennende?
Salamandra Skrevet 19. juli 2002 #33 Skrevet 19. juli 2002 Jeg har på meg rosa string, hvit bh.. (huff, fikk nesten litt sånn "griseprate på nettet"-følelse her nå..) Ankellenke,armbånd,klokke,øreringer og ringer i sølv, beige cordfløyelsskjørt, sort genser og sorte sko.. Og hestehale.. Frk. Busybody
Linnda Skrevet 19. juli 2002 #34 Skrevet 19. juli 2002 Jeg har på sort BH og string. Olivengrønn formsydd skjorte med trekvart arm og sorte knebukser. Har også på min elskede forlovelsesring i hvitt og gult gull på høyre hånd. På venstre hånd har jeg en enkel gull ring som jeg også har fått av min kjære. :D Samt gulløredobber.
Gjest Labbetussi Skrevet 19. juli 2002 #35 Skrevet 19. juli 2002 I dag har jeg på meg hvit ralph laurent V-genser og mammaselebukse. Sorte slip in sko uten sokker. Hvit BH og en kjempestygg truse. Oppdaget til min forskrekkelse at G-strengene mine er blitt for trange pga graviditet. Ellers litt smykker og harley davidson skaut over rastaflettene mine.
Vala Skrevet 21. juli 2002 #36 Skrevet 21. juli 2002 Morsomt å høre om alle de ulike klesstilene.. Selv har jeg ikke helt stått opp i dag og nå er klokken 2300 haha.. Har vært litt slapp etter ferien ja. Har vandret rundt i leiligheten i en sort sarong og håret i hestehale hele dagen, yndlingssmykket rundt halsen, ingen sminke eller andre smykker. Herlig! Dro på meg et dongriskjørt, sort topp og sandaler for å hente posten da om det teller.. :D
Gjest *kine* Skrevet 22. juli 2002 #37 Skrevet 22. juli 2002 ........Mandag :-? Sorte Bianco sko med liten hæl, sorte stayups, dongeriskjørt, sort string sort bh lilla bennetton v-genser Uff, jeg har litt sånn høst følelse i dag :cry: Mørkt og vått. Cheer UP ' *kine*
Tiriltunge Skrevet 22. juli 2002 #38 Skrevet 22. juli 2002 Jeg har på meg svart BH og string, svart, utringa singlett fra H&M, mørk grå bukse fra B-Young og slitne, svarte sandaler fra Vagabond. I tillegg til de sedvanlige smykkene, som vil si ørti sølvarmringer, et par store sølvringer (en på hver hånd), og et par sølvøreringer. For ikke å glemme mine to piercinger og tåringen min!
Gjest Chica Skrevet 22. juli 2002 #39 Skrevet 22. juli 2002 Sitter å samler energi til å gå i dusjen etter trening, så jeg sitter her i svart vid treningsbukse, svart treningstopp, sportsbh og stringtruse. Kjedelig antrekk...
Saga Skrevet 22. juli 2002 #40 Skrevet 22. juli 2002 Fæl flaskegrønn adidas treningsbukse, en alt for liten og nuppete sort bh, en hvit (for stor) tai truse uten trykk, en 20 kroners lilla (for stor) topp jeg kjøpte på lindex, grå hettejakke som faktisk er litt stilig, hvite sokker, hvite ullsokker og grå læster. Ja, jeg ser lekker ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå