Klips Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 ...er dagens spørsmål. Ikke bare fordi jeg kjeder meg, tenk, men fordi jeg er så nysgjerrig på dere. c'mon, girls
Dahlia Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Er vel vanlig å starte med seg selv? Men har en ferskenfarget topp, sorte bukser, hvitt undertøye (ugh... kjedelig!) Ikke akkurat spennende
Gjest care Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 Sitter å jobber med pc`en hjemme og sa liker jeg å være lett og ledig. Rosa genser med v-hals og blå overtrekksbukse (favorittbuksen min) håret satt opp i en hestehale. - sminke = herlig.
Sjanten Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Sitter i min vanlige "har-akkurat-stått-opp" kosedresen min. Det er en 3 nummer for stor gammelrosa joggedress. Slaske-dressen min som jeg kaller den..
Gjest Janna Skrevet 18. juli 2002 #5 Skrevet 18. juli 2002 Dongeribukse av typen Killah Babe med belte og en lyseblå figursydd skjortebluse. Samt sokker og stringtruse, og BH... (ellers henger mine pupper rett ned pga graviditeten...sukk)
tuji Skrevet 18. juli 2002 #6 Skrevet 18. juli 2002 Beige knebukse, rød t-skjorte og Cat-sandaler. Passer svært dårlig i regnvær...
Kid-a Skrevet 18. juli 2002 #7 Skrevet 18. juli 2002 Slåbrokk... har akkurat kommet ut av dusjen... men skal kle på meg nå: Buksa som bestefar gifta seg i... stor og god... bruker bredt belte av lær på den. Bh og string, hvit topp og hvit, trang, tynn, god og ny genser. Sokker. Og hårstrikk i håret. Ojojoj... dette var en morsom fjasetråd. Tjohei. Kos dere videre, da jenter og gutter. Kid-a ...litt morgentrøtt...
Klips Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2002 jada, jada, skal fortelle jeg og, men sitter på sentralbord, er så dumt for da kan jeg ikke late som om jeg ikke er der når det ringer, selv om jeg har bedre ting å gjøre jeg har i hvert fall på meg gifteringen min og morgengaven (rosettring). (starter med det viktigste :D ). faktisk litt mye gull i dag, litt på kanten til alt-for-brun-og-skrukkete-harry-beach-dame-med-solskjerm (er IKKE alt for brun jeg altså, snarere tvert om), har nemlig to gullringer på andre hånden, en av dem er typisk kreta-ring. og gullringer i ørene (fra USA) og diamanter (tror jeg da, fra Nepal, vil aldri prøve å finne ut om de faktisk er ekte) i de to andre ørehullene. har en HM topp med vilt pucci-inspirert mønster i sort hvitt og beige. brune bukser i strykefri stretch (litt sånn "bilbuksa"-aktig, men fra NesteStopp, ikke Dressmann) Og sånne slip-in joggesko fra Bianco. Lite utenlandsskryting å hente i klærne, altså. sort undertøy i dag. Mine klær er typisk comfy-men-presentabel resepsjonslook, også med dagens tema gullsmykker, da, for å live opp litt
Efelia Skrevet 18. juli 2002 #9 Skrevet 18. juli 2002 Hm... sitter her i min grå H&M pysjamasbukse og ribbestrikket topp, himmelblå...med en flekk på høyre bryst( på toppen altså). Vet ikke helt hva den flekken kommer fra, men har ferie og kan gå akkrubat som jeg vil!! Heh, heh, min lille form for anarki , eller noe i den dur... Hadde det bare vøri finvær i Tigerstaden...
Gjest Duchess Skrevet 18. juli 2002 #10 Skrevet 18. juli 2002 BH & string. Og sokker. Briller,klokke og strikk i håret. Løper fram og tilbake mellom senga, hostesafta og pc'en, derfor antrekket.
Midnattsol Skrevet 18. juli 2002 #11 Skrevet 18. juli 2002 Sorte Strange-sko, beige bukse, svart topp med v-hals, belte med frynser, bh og string.
tuji Skrevet 18. juli 2002 #12 Skrevet 18. juli 2002 Glemte tilbehøret: Svart BH og blå truse (dårlig match) Klokke Giftering Enstensring (morgengave) Alliansering m. diamanter og rubiner Sølvarmbånd Kraftige øreringer i hvitt gull med liten diamant Tofarget ring med dia og rubiner. Hårstrikk Er i jålehumør i dag, derfor alle smykkene. :D
Gjest Tristessa Skrevet 18. juli 2002 #13 Skrevet 18. juli 2002 Svart trekvartermet topp, svarte cordfløyelsbukser som har begynt å henge litt rart på meg, tro om jeg holder på å bli tynnere? En enkel sølvring jeg har fått av kjæresten, pluss mørkerødt undertøysett. Og en masse papirservietter... Er blitt syyk...
Klips Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2002 heh, dette var jo litt artig, da. Synes jeg ser dere for meg, noen rocka, noen jåla, noen hjemme og koser seg...
@lfa Skrevet 18. juli 2002 #15 Skrevet 18. juli 2002 Sort g-string, lyseblå bh . Klokke, 2 stk gullringer Uten sokker og uten sko...
Gjest Jamila Skrevet 18. juli 2002 #16 Skrevet 18. juli 2002 Dongeriskjørt til midt på kneet, beige sandaler med kork-såle (høye, sådan) og "romantisk" bluse som trekkes ut over skuldrene i beige med store blomster. Og hvit strengtruse og bh, da. Smykker ja, det glemte jeg visst i dag. Så da er det kun et tynt gullarbmånd som jeg har arvet av farmor, og kjedet jeg fikk av min kjære da han fridde; et hjerte i hvitt gull overstrødd med diamanter som henger på et tynt gullkjede (hvitt gull) men... hvorfor en slik tråd på en slik dag? jeg er jo vanligvis kledd i svart eller svart!
Maeve Skrevet 18. juli 2002 #17 Skrevet 18. juli 2002 Gøy dette her Har på meg ny sexy blå silkebh og truse i samme kvalitet! (str.hemmelig) :o Har gråsvart umbro overtrekksbukse,og gammelrosa topp, uten ermer. Har ikke ringer på fordi jeg klarer ikke ringer. Men har to vikingringer i hver øreflipp! Håret mitt er et kaptittel for seg, det trenger en hårklipp, og i morgen skal jeg til frisøren og klippe og farge. Skal i selskap lørdag, og det er viktig å være fin for gutta! "Maeve"
Gjest Snutta Skrevet 18. juli 2002 #18 Skrevet 18. juli 2002 Jeg har for første gang kjøpt med røde bukser, og føler meg kjempefin :D Mørkeblå genser og lilla undertøy. klem fra snutta
Gjest Verdande Skrevet 18. juli 2002 #19 Skrevet 18. juli 2002 Ååååååh, kul fjasetråd Svart knelangt bomullsskjørt; svart, formsydd, passe utringet bomullstopp; svart blondeundertøy. Tre øredobber i samme øre, tre piercinger. Svart mascara, svart hår med to brede røde striper. Hestehale og barbeint, mørkeblå neglelakk på tærne.
Gjest Lottemor Skrevet 18. juli 2002 #20 Skrevet 18. juli 2002 hvit blånde bh og matsende tanga.....svart pirat bukse og rød pass formet skjorte topp med tre kvart armer....ingen sokker og ingen sko....smykke som jeg har fått av min samboer...håret er i heste hale bortsett luggen som har vokst ut ,men ikke er lang nokk til å komme med i strikket.... Fire sølvøredobber i ene øret og tre i det anre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå