AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg var nylig på kino og etter filmen gikk jeg en tur på toalettet. Magen hadde slått seg vrang under filmen, men jeg hadde merkelig nok ikke behov for å springe på do da. Men, da jeg endelig satt på do så kom det ut ekstremt masse bæsj. Jeg er litt usikker på om jeg har bæsja de siste dagene? Men det må jeg ha gjort. Uansett, det varte og rakk til det endelig ble tomt oppi der. Og ett øyeblikk trodde jeg at jeg hadde gjort det store og tettet dassen. Men det jeg ville frrm til var at det må ha vært mitt første store bæsjeøyeblikk på kino! Andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 28a6e...3c0
Gruselgrafs Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 (endret) Så du tømte atså rygmargen så grundig at tilogmed hjernemassen fulgte med ut?, siden det nå er tomt oppi der Endret 10. mai 2016 av Gruselgrafs 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 47 minutter siden, Gruselgrafs skrev: Så du tømte atså rygmargen så grundig at tilogmed hjernemassen fulgte med ut?, siden det nå er tomt oppi der Nei da hadde jeg jo ikke sitti her vett du Anonymkode: 28a6e...3c0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Tok bilder og sendte til dama på snapchat, var jo stolt over massen jeg fikk ut! Dessverre fikk jeg en mindre venn på snapchat... Forstår ikke, det og slippe ut masse bæsj er bra? Mamma brukte og si hvor stolt hun var, da jeg bæsjet masse da jeg var liten. Tydeligvis finnes det ikke damer som mamma lenger, men damn.. Anonymkode: 3cddc...cfa
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Ingen har behov for å vite om bæsjen din. Å ingen har behov for å bli rost for bæsjen sin.... Vel, kanskje med unntak av de med scat fetish. Anonymkode: d2801...321
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Vel, bedre at bæsjen kom ut enn at magen sprakk av den. Men poenget var: Har du bæsja på kino og hvordan var det? Selv har jeg aldri bæsjet der tidligere. Det har vært flaut med tanke på lyder og lukt. Derfor er jeg stolt over å ha brutt en psykisk barriere. Er fortsatt imponert over hvor mye det var, så var tydeligvis endel psykisk møkk som forlot min kropp også Anonymkode: 28a6e...3c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå