lillefrøkensnupp Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 I går tok jeg silikon og jeg har noen spørsmål til dere som har tatt det. Jeg la inn 300 forresten. Hvor lenge gikk dere med støtte-bh/sports-bh? Når begynte dere å bruke spile-bh? Hvor lenge varte smertene? Hvor mye synes dere de forandret seg fra de var nyoperert til det endelige resultatet? Håper på svar
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Hei Har ikke svar på spørsmålet ditt men lurte på om du vil svare på noe? Hvor lang ventetid hadde du på konsultasjon og på den endelige timen? Grattis forresten! Anonymkode: b3f14...fb3
lillefrøkensnupp Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Har ikke svar på spørsmålet ditt men lurte på om du vil svare på noe? Hvor lang ventetid hadde du på konsultasjon og på den endelige timen? Grattis forresten! Anonymkode: b3f14...fb3 Takk for det Det tok kun en uke.
belle_ Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Gratulerer så mye med nye pupper! Selv tok jeg silikon for 2 og et halvt år siden. Jeg gikk med støttebh/sportsbh i 6 uker, men skal være ærlig å innrømme at jeg gjorde litt som jeg følte for. Det var dager jeg gikk uten bh og om jeg skulle noe spesielt hadde jeg en fin bh uten spiler. Etter 6 uker sluttet jeg helt å bruke den. Hva har kirurgen din sagt? Vet at de sier forskjellig. Jeg bruker per dags dato nesten aldri bh med spiler, foretrekker å gå uten bh eller en myk behagelig en. i hvert fall etter 6 uker brukte jeg det noen ganger. Smertene varte vel i 2-3 dager for min del, synes ikke smertene var så veldig ille egentlig. Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før puppene droppet, men tok vel kankskje noen måneder. Må likevel være ærlig å si at jeg likte de så faste som de var når de var nyoperert. Jeg kommer nok til å operere de på nytt i fremtiden
lillefrøkensnupp Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2016 8 timer siden, belle_ skrev: Gratulerer så mye med nye pupper! Selv tok jeg silikon for 2 og et halvt år siden. Jeg gikk med støttebh/sportsbh i 6 uker, men skal være ærlig å innrømme at jeg gjorde litt som jeg følte for. Det var dager jeg gikk uten bh og om jeg skulle noe spesielt hadde jeg en fin bh uten spiler. Etter 6 uker sluttet jeg helt å bruke den. Hva har kirurgen din sagt? Vet at de sier forskjellig. Jeg bruker per dags dato nesten aldri bh med spiler, foretrekker å gå uten bh eller en myk behagelig en. i hvert fall etter 6 uker brukte jeg det noen ganger. Smertene varte vel i 2-3 dager for min del, synes ikke smertene var så veldig ille egentlig. Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før puppene droppet, men tok vel kankskje noen måneder. Må likevel være ærlig å si at jeg likte de så faste som de var når de var nyoperert. Jeg kommer nok til å operere de på nytt i fremtiden Tusen takk Jeg har fått beskjed om å bruke støtte-bh i seks uker, men folk gjør veldig forskjellig og kirurgene sier også forskjellig, så blir litt forvirret av det hele. Jeg vil helst ikke gjøre noe "galt" sånn at det blir dårligere resultat eller noe. Jeg kjenner jeg bare gleder meg til å få på vanlige bh'er og jeg har ikke fått noe konkret svar fra kirurgen angående spile-bh. Men virker jo som man bare kan gå med vanlig BH etter seks uker da?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 1) Brukte ikke sports-BH eller støtte-BH, kun lette bandasjer under 2) Husker ikke helt, men tror jeg ventet noen uker - det jeg fikk beskjed om. 3) Jeg fikk kodeintabletter, og de tok smertene fullstendig. I tillegg hadde jeg over muskel, og det er jo noe mindre smertefullt. 4) De er mykere og lavere nå, tre år etter. På et underlig vis føles de litt større, som om de utvidet seg. (Har samme mengde som deg) Anonymkode: f93b9...1c7
lillefrøkensnupp Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Brukte ikke sports-BH eller støtte-BH, kun lette bandasjer under 2) Husker ikke helt, men tror jeg ventet noen uker - det jeg fikk beskjed om. 3) Jeg fikk kodeintabletter, og de tok smertene fullstendig. I tillegg hadde jeg over muskel, og det er jo noe mindre smertefullt. 4) De er mykere og lavere nå, tre år etter. På et underlig vis føles de litt større, som om de utvidet seg. (Har samme mengde som deg) Anonymkode: f93b9...1c7 Takk for fine svar Fikk du ikke beskjed om å bruke støtte-bh eller sports-bh? Trodde det gjaldt alle som hadde tatt silikon. Jeg la under muskelen, så det er sant at det er mer smertefullt. Føler ikke jeg fikk sterke nok smertestillende.. Men vil heller ikke mase om mer heller på en måte. Du følte altså ikke at de ble mindre etterhvert? Det er jo veldig positivt da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå