Salka Skrevet 11. mai 2016 #21 Skrevet 11. mai 2016 Nutella! Ingen over, ingen ved siden! Nugatti smaker død og råtne erter!
Anglofil Skrevet 11. mai 2016 #22 Skrevet 11. mai 2016 Nugatti. Nutella eller andre sjokoladepålegg smaker grusomt i forhold. Mvh Yvonne 1
Kamikatze Skrevet 12. mai 2016 #25 Skrevet 12. mai 2016 Ingen av dem! Etter at Hellstrøm viste at det knapt er ei nøtt i en nugattiboks, men uhyfselige mengder sukker og fett, ble det til å kjøre nøtter i kjøkkenmaskinen, og lage pålegget selv. Kjører en god del nøtter fem-ti minutter til det blir nøttesmør. Har jeg tid, rister jeg dem litt først. Tar av mer enn halvparten, og bruker det som nøttesmør. Så smelter jeg en halv melkesjokolade og en halv kokesjokolade i vannbad, har i en sprut akasiehonning og en liten dæsj olje. Pleide å bruke billig jordnøttolje, men den har jeg ikke sett på lenge, men alle oljer med nøytral smak funker. Smør også, men da blir den ikke så myk rett fra kjøleskapet. Med olje holder den i ukesvis (yeah right, as if) i romtemperatur.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #26 Skrevet 12. mai 2016 Nugatti var best til de sluttet med palmeolje og endret oppskriften. Nå er Nutella best. Håper de bringer tilbake den gamle oppskriften på Nugatti når palmeoljehysteriet har lagt seg om noen år. Anonymkode: b451b...c63
HemmeligBruker Skrevet 13. mai 2016 #28 Skrevet 13. mai 2016 Jeg liker nugatti best. Nutella minner meg litt om sånn "russisk sjokolade"
secret92 Skrevet 13. mai 2016 #29 Skrevet 13. mai 2016 Nuggis på skiva og nutella på pannekaken! Shit pannekaker med nutella og jordbær nå hadde vært magisk. Skyt meg
Gjest Kaffekrus Skrevet 13. mai 2016 #30 Skrevet 13. mai 2016 Jeg er ikke så glad i sjokoladepålegg, men skal jeg ha må det være nugatti. Det er noe med konsistensen på alle andre sjokoladepålegg som jeg synes er ekkel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå