AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Morna! Lurer på en ting ved kragebeinet, og jeg har fått litt noia. Om dere drar fingeren deres over både venstre og høyre kragebein, kjennes det litt ruglete/humpete der? Siden når jeg drar fingeren over mitt venstre kragebein, så føles det litt ut som det er en ruglete kul der(selvom den kulen selvfølgelig ikke syntes). Dette er på begge sidene, men føles som det er litt større på venstre? Anonymkode: 2e923...940
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 4 minutter siden, Katie_med_lua skrev: Jepp, her er det ruglete Og det kjennes på en måte litt ut som en ruglete kul? Fordi hos meg er den venstre siden litt større ruglete enn den høyre hmm. Anonymkode: 2e923...940
Cookiemonster Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det kjennes på en måte litt ut som en ruglete kul? Fordi hos meg er den venstre siden litt større ruglete enn den høyre hmm. Anonymkode: 2e923...940 ja, det gjør i grunn det. -Vi er vel uansett ikke symmetriske, så ikke rart at de ikke er helt like da. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 2 minutter siden, Katie_med_lua skrev: ja, det gjør i grunn det. -Vi er vel uansett ikke symmetriske, så ikke rart at de ikke er helt like da. Såå, du sier at kulen på ditt høyre kragebein er større enn på venstre? Samme her, Hmm, er det normalt? Anonymkode: 2e923...940
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Såå, du sier at kulen på ditt høyre kragebein er større enn på venstre? Samme her, Hmm, er det normalt? Anonymkode: 2e923...940 Du må roe deg ned ti hakk. Anonymkode: 69a25...125 5
leo2 Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Morna! Lurer på en ting ved kragebeinet, og jeg har fått litt noia. Om dere drar fingeren deres over både venstre og høyre kragebein, kjennes det litt ruglete/humpete der? Siden når jeg drar fingeren over mitt venstre kragebein, så føles det litt ut som det er en ruglete kul der(selvom den kulen selvfølgelig ikke syntes). Dette er på begge sidene, men føles som det er litt større på venstre? Anonymkode: 2e923...940 Flere?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Det ruglete du kjenner, er fett under huden din. Ikke beinet... Så, ikke bekymre deg. Fett kan føles litt "kulete", det er ingen nyhet. Og fettet legger seg ulikt overalt, og ingen mennesker er symmetriske, så alt du har to av, vil aldri være helt likt. Anonymkode: 4d45a...528
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Er dette tredje (minst) tråden du starter om dette kragebeinet ditt? Anonymkode: 25943...a53 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #10 Skrevet 11. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ruglete du kjenner, er fett under huden din. Ikke beinet... Så, ikke bekymre deg. Fett kan føles litt "kulete", det er ingen nyhet. Og fettet legger seg ulikt overalt, og ingen mennesker er symmetriske, så alt du har to av, vil aldri være helt likt. Anonymkode: 4d45a...528 Sikker? Siden det er steinhardt og kjennes veldig ut som et bein på kragebeinet der. Har du det selv? Anonymkode: f70ff...4d7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #11 Skrevet 13. mai 2016 Hva tenker dere andre? Setter pris på om dere kan svare. Anonymkode: 2e923...940
Mis(s)Understood Skrevet 13. mai 2016 #12 Skrevet 13. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere andre? Setter pris på om dere kan svare. Anonymkode: 2e923...940 Jeg tenker at jeg har en ganske stor kul på høyre kragebein. En som synes godt når det ikke er klær over den. Jeg tenker at jeg vet veldig godt hvorfor den kulen er der. Den er der fordi jeg knakk kragebeinet da jeg var barn. - hvorfor er du så fryktelig opptatt av at høyre og venstre side skal være kliss like? De er ikke det ser du, - ikke på noen mennesker.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #13 Skrevet 13. mai 2016 8 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Jeg tenker at jeg har en ganske stor kul på høyre kragebein. En som synes godt når det ikke er klær over den. Jeg tenker at jeg vet veldig godt hvorfor den kulen er der. Den er der fordi jeg knakk kragebeinet da jeg var barn. - hvorfor er du så fryktelig opptatt av at høyre og venstre side skal være kliss like? De er ikke det ser du, - ikke på noen mennesker. Jeg har ikke kul nei. Men venstre siden kjennes mer kulete ut enn høyre, selvom den kulen på høyre siden er på eksakt samme sted som på venstre siden. Men størrelsen er litt forskjellig... Anonymkode: 2e923...940
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Den 10.5.2016 at 14.08, AnonymBruker skrev: Morna! Lurer på en ting ved kragebeinet, og jeg har fått litt noia. Om dere drar fingeren deres over både venstre og høyre kragebein, kjennes det litt ruglete/humpete der? Siden når jeg drar fingeren over mitt venstre kragebein, så føles det litt ut som det er en ruglete kul der(selvom den kulen selvfølgelig ikke syntes). Dette er på begge sidene, men føles som det er litt større på venstre? Anonymkode: 2e923...940 Flere? Anonymkode: 2e923...940
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå