Gå til innhold

Har dere dette ved kragebeinet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morna! Lurer på en ting ved kragebeinet, og jeg har fått litt noia.

Om dere drar fingeren deres over både venstre og høyre kragebein, kjennes det litt ruglete/humpete der? Siden når jeg drar fingeren over mitt venstre kragebein, så føles det litt ut som det er en ruglete kul der(selvom den kulen selvfølgelig ikke syntes).  Dette er på begge sidene, men føles som det er litt større på venstre?

Anonymkode: 2e923...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, her er det ruglete :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Katie_med_lua skrev:

Jepp, her er det ruglete :)

Og det kjennes på en måte litt ut som en ruglete kul? Fordi hos meg er den venstre siden litt større ruglete enn den høyre hmm.

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det kjennes på en måte litt ut som en ruglete kul? Fordi hos meg er den venstre siden litt større ruglete enn den høyre hmm.

ja, det gjør i grunn det. 

-Vi er vel uansett ikke symmetriske, så ikke rart at de ikke er helt like da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katie_med_lua skrev:

ja, det gjør i grunn det. 

-Vi er vel uansett ikke symmetriske, så ikke rart at de ikke er helt like da. 

Såå, du sier at kulen på ditt høyre kragebein er større enn på venstre? :) Samme her, Hmm, er det normalt?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Såå, du sier at kulen på ditt høyre kragebein er større enn på venstre? :) Samme her, Hmm, er det normalt?

Du må roe deg ned ti hakk.

Anonymkode: 69a25...125

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dere drar fingeren deres over både venstre og høyre kragebein, kjennes det litt ruglete/humpete der? Siden når jeg drar fingeren over mitt venstre kragebein, så føles det litt ut som det er en ruglete kul der(selvom den kulen selvfølgelig ikke syntes).  Dette er på begge sidene, men føles som det er litt større på venstre?

Flere? 

AnonymBruker
Skrevet

Det ruglete du kjenner, er fett under huden din. Ikke beinet... Så, ikke bekymre deg. Fett kan føles litt "kulete", det er ingen nyhet. Og fettet legger seg ulikt overalt, og ingen mennesker er symmetriske, så alt du har to av, vil aldri være helt likt.

Anonymkode: 4d45a...528

AnonymBruker
Skrevet

Er dette tredje (minst) tråden du starter om dette kragebeinet ditt?

Anonymkode: 25943...a53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ruglete du kjenner, er fett under huden din. Ikke beinet... Så, ikke bekymre deg. Fett kan føles litt "kulete", det er ingen nyhet. Og fettet legger seg ulikt overalt, og ingen mennesker er symmetriske, så alt du har to av, vil aldri være helt likt.

Anonymkode: 4d45a...528

Sikker? Siden det er steinhardt og kjennes veldig ut som et bein på kragebeinet der.

Har du det selv?

Anonymkode: f70ff...4d7

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere andre? :) Setter pris på om dere kan svare.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere andre? :) Setter pris på om dere kan svare.

Jeg tenker at jeg har en ganske stor kul på høyre kragebein. En som synes godt når det ikke er klær over den. 

Jeg tenker at jeg vet veldig godt hvorfor den kulen er der. Den er der fordi jeg knakk kragebeinet da jeg var barn.

- hvorfor er du så fryktelig opptatt av at høyre og venstre side skal være kliss like? De er ikke det ser du, - ikke på noen mennesker.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Jeg tenker at jeg har en ganske stor kul på høyre kragebein. En som synes godt når det ikke er klær over den. 

Jeg tenker at jeg vet veldig godt hvorfor den kulen er der. Den er der fordi jeg knakk kragebeinet da jeg var barn.

- hvorfor er du så fryktelig opptatt av at høyre og venstre side skal være kliss like? De er ikke det ser du, - ikke på noen mennesker.

Jeg har ikke kul nei. Men venstre siden kjennes mer kulete ut enn høyre, selvom den kulen på høyre siden er på eksakt samme sted som på venstre siden. Men størrelsen er litt forskjellig...

AnonymBruker
Skrevet
Den 10.5.2016 at 14.08, AnonymBruker skrev:

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...