AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Jeg skrev nettopp en ganske slem kommentar på en provoserende tråd. Nå er den gjemt for moderering og jeg frykter å få kjeft av moderator kunne aldri funnet på å skrive den med brukernavn. Når jeg signerer med brukernavn er jeg alltid så snill og harmløs. Anonymkode: 771f2...1c2 1
Cathrine88 Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 Nei, jeg poster aldri som anonym, men jeg er ikke snill som et lam under brukernavn heller. Kanskje du bør prøve å slutte å late som om du er noe du ikke er. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Nei, jeg poster aldri som anonym, men jeg er ikke snill som et lam under brukernavn heller. Kanskje du bør prøve å slutte å late som om du er noe du ikke er. Hvorfor sier du dette? Stygt sagt å spekulere om TS. Anonymkode: 4270a...a8c
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er en ondskapsfull psykotaktisk drittsekk når jeg skriver som anonym
Cathrine88 Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier du dette? Stygt sagt å spekulere om TS. Anonymkode: 4270a...a8c TS skriver at hun er slem som anonym, så spesielt stygt sagt var det vel ikke. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Tror jeg vet hvilken tråd og hvilken kommentar du mener. Det går bra! Lot meg nesten rive med selv, og du var ikke akkurat verst. Anonymkode: 2149f...a3c
AmandaVI Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Har aldri brukt anonym-funksjonen! Er vel ingen engel, men har ikke så veldig radikale meninger heller.
Desertflower Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Poster aldri som anonym. Som nordlending er jeg vel for flåkjefta til å bli kalt snill som et lam uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er kanskje hakket mer "brutalt ærlig" som anonym. Klikker gjerne på den knappen hvis jeg ikke orker å diskutere masse. Anonymkode: 2eeb3...a3b 2
stan Skrevet 10. mai 2016 #10 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er da anonym nok som jeg er. Dere tror vel ikke jeg faktisk sitter her og gliser under bowlerhatten min? Men jeg har ikke noe behov for å angripe personer, men jeg kan gjerne gå løs på meningene de har.
Pås Skrevet 10. mai 2016 #11 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er kun anonym når jeg er redd for å bli gjenkjent.
ajarRun Skrevet 10. mai 2016 #12 Skrevet 10. mai 2016 Jeg er alltid snill og harmløs og jeg skriver bare som AB når jeg kommer borti knappen.
Rosaboble15 Skrevet 10. mai 2016 #13 Skrevet 10. mai 2016 Jeg skriver som AB når jeg skriver svært personlige ting, ting jeg tror noen kan kjenne igjen eller når jeg diskuterer i tråder der sjansen er større for at noen skal dra diskusjonen over på PM eller ty til personangrep. Jeg er hverken snillere eller slemmere når jeg skriver som AB.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #14 Skrevet 10. mai 2016 Jeg kan noen ganger være mer kvass og spissformulert som AB, men aldri slem. Bruker AB-funksjonen for å ikke bli gjenkjent, og når det er kontroversielle eller betente temaer som diskuteres. Brukeren min er nok antagelig ganske lett å identifisere etter så mange år her og jeg har små barn, derfor gjør jeg det sånn. Anonymkode: e796e...a6f
Clarity Skrevet 12. mai 2016 #15 Skrevet 12. mai 2016 Jeg skriver kun som anonym dersom jeg deler private ting som er lett gjenkjennbare, men det skjer ytterst sjeldent. Bruker også anonymfunksjonen dersom jeg lurer på noe jeg føler jeg burde visst, altså type "blonde" spørsmål
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #16 Skrevet 12. mai 2016 Kan være veldig snill eller veldig slem. Noen ganger konstruktiv Anonymkode: f5854...e5f
bettypaige Skrevet 12. mai 2016 #17 Skrevet 12. mai 2016 Er vel aldri direkte slem innpå her, kan være mer sarkastisk. Men det har jeg ingen problem med å være under brukernavnet mitt. Når jeg derimot skriver innlegg som er mer personlige (gjerne om sex og sånt) og andre ting som kan gjøre at noen gjenkjenner meg - vet, er jo ikke så stor sjans for det, men man vet jo aldri - så blir det anonym bruker på meg!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #18 Skrevet 21. mai 2016 Kanskje jeg er mer ærlig,men jeg er ikke slem. Pleier også å trykke på anonym hvis jeg ikke gidder å diskutere,ønsker å ha muligheten til å skrive et anonymt innlegg eller når jeg skriver personlige ting. Om jeg skriver med bruker kommer det jo varsler opp når noen har sitert meg og det er ikke alltid jeg gidder å diskutere i en evighet med kranglevorne brukere. I noen tråder er det jo også slike som elsker å misforstå ting,tillegge deg meninger du ikke har og så skal gjerne en hel haug med andre ab'ere og brukere være enig og ta deg. Prøver man da å oppklare at det ikke var slik man mente det så bare fortsetter det i det uendelige og hele tråden er blitt forvandlet til at man skal ta deg. Dette har jeg sett skjer med mange så det er ikke bare meg det har skjedd med. Uansett så har det gjort at jeg oftere trykker anonym i enkelte diskusjoner. Man er jo ganske anonym med brukernavn også,men noen ganger kan det bli litt mye her inne synes jeg og da orker jeg ikke disse varslene som popper opp med sure ab'ere som skal kverulere om et eller annet. Anonymkode: 56b5e...b12 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #19 Skrevet 21. mai 2016 Bruker mer ironi som anonym, og det er ikke bestandig jeg er sikker på hvordan denne kommer til å bli mottatt Anonymkode: e2b15...9fb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #20 Skrevet 21. mai 2016 Nei. Etter å ha vært en aktiv Internett-diskutant (eller hva man kaller det? :p) siden fjortis-årene, har jeg vokst av meg drittunge-faktene siden da. Husker jeg var en real bitch og et troll før i tiden. Men har skjønt etterhvert at jeg ikke får noe tilbake for det. Hvis jeg vil vinne en diskusjon sørger jeg bare for å komme med riktig fakta og kilder, eller noen gode, realistiske poeng! Ikke begynne å mase, trolle, og være stygg i kjeften. Anonymkode: 601d1...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå