AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Hvordan fungerer dette med sopp i underlivet? Jeg har det, og legen sa jeg måtte ta en tabelett og en krem fra apoteket. Tok tabeletten i går, men føler det har blitt verre. Er utrolig mye sånn hvitt i skjeden min nå og det "renner" ned i trusa så det er et tykt lag der. Hva skal det bety for noe? Føles jo som jeg har fått mer sopp. MYE mer Anonymkode: fa884...788
peppermyntete Skrevet 10. mai 2016 #2 Skrevet 10. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fungerer dette med sopp i underlivet? Jeg har det, og legen sa jeg måtte ta en tabelett og en krem fra apoteket. Tok tabeletten i går, men føler det har blitt verre. Er utrolig mye sånn hvitt i skjeden min nå og det "renner" ned i trusa så det er et tykt lag der. Hva skal det bety for noe? Føles jo som jeg har fått mer sopp. MYE mer Anonymkode: fa884...788 Tok du en tablett oralt eller vaginalt?
Pottah Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Om du tok en vaginal tablett så er det nok bare restene av tabletten som renner ned i trusa Vent et par dager til og se om det blir bedre. Og hvis ikke så kontakt legen igjen.
Emas Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Rekna med at det var vaginalt du tok tablett, pevaryl eller canesten, då brukar tabletten å smelte i løpet av natta og den kjem ut som klumpar dagen etterpå. Heilt normalt
Poserose Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Les pakningsvedlegget, der står det at tabletten vil renne ut igjen 😊 det står også at det tar noen dager før det blir bra.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Det er uheldig at sopen henger igjen i underlivet etter du har blitt feid over. Anonymkode: bcddc...f09 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå