Salka Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 Det er vår og istid igjen og hvert år både forsvinner det småis og kommer nyheter. Hvilke is savner du? Jeg savner Drillo-isen, Tyrkisk Peber, Clip & Clap, Splitt (var liten da den forsvant, men husker den likevel såååå godt!) og Bringebærsplitt. Savner også en is jeg ikke visste at hadde eksistert før nå, nemlig søppeldynga-isen. Jeg elsker søppeldynga-drops, så den isen må ha vært god! Isabella lakris har jeg ikke sett på lenge, men vet ikke om den er borte eller ikke, så er den borte blir nok den også et savn. Her er litt inspirasjon: http://www.p4.no/programmer/p4-direkte/barndommens-is-plakat/artikkel/618863/ 1
Kristanna Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 KjempeYES ja :D Også en som het isi-jordbær eller noe lignende, fantes også i colaversjon. For noen år siden hadde Henning Olsen en is som het Cookies and Cream, den var supergod. Også kræsjpink eller hva den het, den med tyggis under. Den kiwiisen på en av plakatene her så veldig god ut!
romettig_ Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 Cool pops, Poppin candy, Frutz og Moodi. Nam! Vet ikke om sistnevnte er helt borte, men hvertfall ikke funnet den i noen butikker.
RompeRusk Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Den gode gamle kaptein sabeltannisen 😍 Og bensinstasjonene hadde for noen år siden en is fra royal. Sommerbær, fløte, hvit sjokolade med nøtter og litt havsalt. YUM!!!!!!! 1
Passive Skrevet 10. mai 2016 #8 Skrevet 10. mai 2016 Kaptein Sabeltann isen savner eg. Den nye tigerisen ligner, men det er ikkje helt det samme. 1
Omnivore Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Sommerbær! (Diplom is, 2011) Med yoghurt trekk og fløteis/bær inni. Perfekt av søtt, salt, kremete og friskt!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #11 Skrevet 11. mai 2016 Hjallis! Helst med karamell, men jordbær var også god. Krokanbeger. Maxikrone. Grand (hadde helt glemt den til jeg så den på en av plakatene det ble linket til i en annen tråd). Anonymkode: 88467...721
Tiriltunge Skrevet 11. mai 2016 #12 Skrevet 11. mai 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sommeris Anonymkode: 1a563...5f3 Jeg også! Den gode, gamle, som var skikkelig oransje og hadde mørkt sjokoladetrekk. Mmmm! Den kom tilbake for noen år siden på en kort gjestevisitt, men den var ikke den samme - lysere, og med lyst margarintrekk i stedet for ekte mørk sjokolade.
Minya Skrevet 11. mai 2016 #13 Skrevet 11. mai 2016 Den 10/05/2016 at 12.52, Kristanna skrev: Også kræsjpink eller hva den het, den med tyggis under Kræsj-Pink het Bubbla i flere år, uvisst av hvilken grunn, Diplom-Is solgte den hele tiden. Men den kom tilbake i ny gammel pakning i fjor eller forifjor hvor de hadde byttet tilbake til Kræsj-Pink-navnet. Tyggisen er for øvrig like jævlig som den var for tredve år siden. Jeg savner Isabella Lakris fra Hennig Olsen. Har leita etter den de siste fire årene, men det kan se ut som den har blitt helt borte nå.
Anciol Skrevet 11. mai 2016 #15 Skrevet 11. mai 2016 Froske is ( vanilje is dekket med pæresaftis) så ut som en lang frosk på pinne) 2
Sweetez Skrevet 11. mai 2016 #18 Skrevet 11. mai 2016 Da jeg var liten fantes det en is som jeg elsket. Den var grønn og gul og formet som et spøkelse. Aner ikke hva den het, og har ikke sett den siden (ikke bilder en gang ) Sykt god var den!
Fredsmegleren Skrevet 11. mai 2016 #19 Skrevet 11. mai 2016 (endret) Solstick Endret 11. mai 2016 av Fredsmegleren
Snigen Skrevet 11. mai 2016 #20 Skrevet 11. mai 2016 Kræsjpink! Den rosa med sjokolade på toppen og blå pinne med tyggis inni!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå