SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #201 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner tar vel bare størrelse som en selvfølge, og hvis den ikke er av godkjent størrelse så er det bare å finne seg en annen mann. Da er det greit å ha sex i løpet av få møter, så får man avgjort det tidligst mulig. Anonymkode: 13b6e...d31 Wow.. er du virkelig så tett? Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk.. Så en liten vagina KLARER IKKE ha sex med en gigapenis som alle mannfolk ser ut til å tro at alle kvinner liker. De som skriver det der, er sizequeens.. de er få, og de skriker gjerne høyest dessverre.. Ja, også mannfolk, mannfolk er veldig flinke til å fortelle andre mannfolk hva ALLE kvinner liker 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #202 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Wow.. er du virkelig så tett? Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk.. Så en liten vagina KLARER IKKE ha sex med en gigapenis som alle mannfolk ser ut til å tro at alle kvinner liker. De som skriver det der, er sizequeens.. de er få, og de skriker gjerne høyest dessverre.. Ja, også mannfolk, mannfolk er veldig flinke til å fortelle andre mannfolk hva ALLE kvinner liker Ja, kvinner er like forskjellige nedentil og du hører fortsatt kun negativt snakk om mindre peniser. Rart. Anonymkode: 13b6e...d31 2
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #203 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, kvinner er like forskjellige nedentil og du hører fortsatt kun negativt snakk om mindre peniser. Rart. Anonymkode: 13b6e...d31 Leser du i det hele tatt alt jeg skriver?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #204 Skrevet 25. januar 2017 12 minutter siden, kattepusen skrev: Leser du i det hele tatt alt jeg skriver? Ja? Anonymkode: 13b6e...d31
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #205 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja? Anonymkode: 13b6e...d31 Du bare gidder ikke ta det til deg, fordi fantasisannheten er enklere?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #206 Skrevet 25. januar 2017 11 minutter siden, kattepusen skrev: Du bare gidder ikke ta det til deg, fordi fantasisannheten er enklere? Ta til meg feil informasjon? Anonymkode: 13b6e...d31
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #207 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta til meg feil informasjon? Anonymkode: 13b6e...d31 Det jeg skriver.. ALT jeg skriver.. ikke bare den delen du tror støtter din fantasisannhet.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #208 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Det jeg skriver.. ALT jeg skriver.. ikke bare den delen du tror støtter din fantasisannhet. Jeg har fått med meg at du blant annet skriver at kvinner er like forskjellige nedentil som menn. Som at det finnes en nøkkel til hvert nøkkelhull. Det er bare så merkelig at kvinner da til stadighet bedyrer hvor mye deiligere enn større kuk er kontra liten. At størrelsen på penis i det hele tatt er et tema. Menn bryr seg nok virkelig ikke om størrelsen på vagina og syns nok sexen er like bra uansett. Anonymkode: 13b6e...d31 2
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #209 Skrevet 25. januar 2017 30 minutter siden, kattepusen skrev: Wow.. er du virkelig så tett? Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk.. Så en liten vagina KLARER IKKE ha sex med en gigapenis som alle mannfolk ser ut til å tro at alle kvinner liker. De som skriver det der, er sizequeens.. de er få, og de skriker gjerne høyest dessverre.. Ja, også mannfolk, mannfolk er veldig flinke til å fortelle andre mannfolk hva ALLE kvinner liker 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #210 Skrevet 25. januar 2017 Er det? Da er majoriteten av kvinner size queens da. Anonymkode: 13b6e...d31 2
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #211 Skrevet 25. januar 2017 Kongens fortjenestemedalje går til @kattepusen På tide å kapitulere tror jeg. La han krangle med seg selv og sine demoner. Du trenger en pustepause.
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #212 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det? Da er majoriteten av kvinner size queens da. Anonymkode: 13b6e...d31 hva er setningen ETTER ordet sizequeens? Du er klar over at hele verdens befolkning IKKE sitter å skriker på nett sant? ganske mange er heller ute i RL og har sex, med personer de er glad i! Samme hvor stor penis den måtte ha 1
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #213 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Kongens fortjenestemedalje går til @kattepusen På tide å kapitulere tror jeg. La han krangle med seg selv og sine demoner. Du trenger en pustepause. takk takk.. ting hadde jo gått litt enklere, om han gadd å lese HELE innleggene mine med en gang.. ikke bare litt og litt.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #214 Skrevet 25. januar 2017 Jeg begynner å bli sliten selv og trenger også en pause. Anonymkode: 13b6e...d31
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #215 Skrevet 10. februar 2017 På 23.1.2017 den 17.18, kattepusen skrev: jeg skrev, og mente: Kvinner er like forskjellige nedentil som menn. Så noen kvinner foretrekker større, fordi de selv er større. Andre foretrekker mindre, fordi de er mindre selv. Det nytter ikke sitte her inn og høre på sizequeens skrike høyest om hvor gode tykke peniser her, også ignorere alle oss som sier at det ikke stemmer! Du har helt rett i at noen foretrekker stor og noen foretrekker liten ....problemet er bare at disse "noen" er jævlig sjevt fordelt.ca 95% foretrekker stor og resterende 5% foretrekker middels og liten ! Anonymkode: a6947...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #216 Skrevet 10. februar 2017 På 1/25/2017 den 22.26, kattepusen skrev: Wow.. er du virkelig så tett? Kvinner er like forskjellige nedentil som mannfolk.. Så en liten vagina KLARER IKKE ha sex med en gigapenis som alle mannfolk ser ut til å tro at alle kvinner liker. De som skriver det der, er sizequeens.. de er få, og de skriker gjerne høyest dessverre.. Ja, også mannfolk, mannfolk er veldig flinke til å fortelle andre mannfolk hva ALLE kvinner liker Sizequeens er som media de skriver det som er mest politisk korrekt. Anonymkode: b78c5...c31
SlemUlv Skrevet 10. februar 2017 #217 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sizequeens er som media de skriver det som er mest politisk korrekt. Anonymkode: b78c5...c31 Så igjen har vi da et mannfolk som liker å fortelle oss kvinner hva vi liker.. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har helt rett i at noen foretrekker stor og noen foretrekker liten ....problemet er bare at disse "noen" er jævlig sjevt fordelt.ca 95% foretrekker stor og resterende 5% foretrekker middels og liten ! Anonymkode: a6947...4ab Jeg er ikke enig med deg, jeg tror tallene er omvendt.. problemet er bare at det er sizequeens som skriker høyest, og dermed er det de som blir hørt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå