AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hei Jeg vurderer sterkt å ta piercing, og lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med dette? Gjorde det vondt? Pris? Er det dumt av meg å ta nå med tanke på om at det snart er sommertider og bading osv? Takk på forhånd! Anonymkode: 8962d...c46
KaDust Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Jeg ville nok ventet til etter sommeren med å ta, siden piercingen ikke skal eksponeres til sola i noen måneder etter du har tatt den. Var hvertfall det jeg fikk beskjed om når jeg tok min. Det var ikke så vondt å ta, det var verre de første ukene etter jeg hadde tatt den.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Ikke særlig vondt å ta synes jeg. Litt ubehagelig etterpå. Måtte passe litt ekstra på. Husker ikke helt prisen, men tror det var rundt 500kr. Dette begynner å bli noen år siden da. Tror det er best å vente til etter sommeren. Men dette kan du høre med piercing studiet om Anonymkode: ef7dd...576
Shinigami Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Jeg tok piercing i navlen for snart 12 år siden, men husker enda at jeg var overrasket over hvor lite vondt det gjorde. Det blir en del styr med rens osv. i noen uker, så ville kanskje ventet til høsten. Jeg tok min på høsten. Kostet 500-600 kr den gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå