Hecubaa Skrevet 3. august 2016 #21 Skrevet 3. august 2016 Lankestryking Du høres ut som en morsom person TS, ikke gi opp jakten på kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #22 Skrevet 3. august 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sørger altså mer av at du forble singel enn mannen du ikke fikk. Fatter ikke at folk er så opphengt i å bare ha en eller annen. Anonymkode: dd318...c56 Hvor står det? Jeg tar da ikke til takke med hva eller hvem som helst, hadde jeg gjort det, hadde jeg ikke vært singel såpass lenge. Om noe skal være synd her, så er det at når jeg for en gangs skyld ikke avviste en fyr, så ga ham meg avskjed etter noen dager sammen, og da hadde han brukt uker på å få i stand den avtalen. Men nå er jeg jo ikke den eneste han har gjort det med, og det kan jo være en slags trøst. Dette skjedde i mai med meg, er ikke akkurat som jeg har lagt søvnløs inntil jeg ble kontaktet i går av en som hadde vært ute for det samme.... Anonymkode: 45b1e...cab 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #23 Skrevet 3. august 2016 Hva er ghostet? Anonymkode: b105c...dd7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #24 Skrevet 3. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det? Jeg tar da ikke til takke med hva eller hvem som helst, hadde jeg gjort det, hadde jeg ikke vært singel såpass lenge. Om noe skal være synd her, så er det at når jeg for en gangs skyld ikke avviste en fyr, så ga ham meg avskjed etter noen dager sammen, og da hadde han brukt uker på å få i stand den avtalen. Men nå er jeg jo ikke den eneste han har gjort det med, og det kan jo være en slags trøst. Dette skjedde i mai med meg, er ikke akkurat som jeg har lagt søvnløs inntil jeg ble kontaktet i går av en som hadde vært ute for det samme.... Anonymkode: 45b1e...cab Hvor gammel er du? Anonymkode: 76a98...81a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #25 Skrevet 3. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 76a98...81a Over 40, hvorfor lurer du? Anonymkode: 45b1e...cab
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #26 Skrevet 3. august 2016 Den 10.5.2016 at 22.58, AnonymBruker skrev: Shampoen hans ligger igjen her, og han holdt døren litt halvveis på gløtt i meldingene han sendte.Skal jeg spare på den eller bruke den? Det er frisørshampo, er sikkert fin til mitt hår Anonymkode: 45b1e...cab Bruk opp sjampoen hans. Og dersom han ikke kommer tilbake til deg innen den er tom, kan du se på den siste skvisen av sjampoflasken som en endelig avslutning. Anonymkode: d0d5e...2b3 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #27 Skrevet 3. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Over 40, hvorfor lurer du? Anonymkode: 45b1e...cab Synes du burde ta kontakt med henne igjen Anonymkode: 76a98...81a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #28 Skrevet 4. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes du burde ta kontakt med henne igjen Anonymkode: 76a98...81a Med henne..? Ts snakker om en mann, ikke kvinne. Med mindre du tenker at hun skal ta kontakt "med hun andre", men de har jo kontakt. Anonymkode: c4711...045
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #29 Skrevet 6. august 2016 Den 3. august 2016 at 1.46, AnonymBruker skrev: Synes du burde ta kontakt med henne igjen Anonymkode: 76a98...81a Hahah! Hva holder du på med egentlig? Hver deres ende av aldersskalaen, hvor gammel er du, jeg synes du burde ta kontakt med henne igjen..kjenner du til noen av de involverte i dette lille dramaet? Anonymkode: dca32...f4c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #30 Skrevet 6. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahah! Hva holder du på med egentlig? Hver deres ende av aldersskalaen, hvor gammel er du, jeg synes du burde ta kontakt med henne igjen..kjenner du til noen av de involverte i dette lille dramaet? Anonymkode: dca32...f4c Jeg mente selvfølgelig han autokorrekt på mobil slo ut. Nei jeg kjenner ingen av dem men prøver bare å følge med i tråden. Anonymkode: 76a98...81a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #31 Skrevet 6. august 2016 Den 9.5.2016 at 20.57, AnonymBruker skrev: Og det dagen etter et hyggelig besøk med mat og film og lankestryking på sofaen og "synd du skal på jobb så tidlig og må dra" Aaaaargh! Men greit, jeg fikk nå ihvertfall beskjed om ikke annet, istedetfor å bli ghostet. Sammen med en lang regle om "det er ikke deg, finne meg selv, styr med ex, liker deg kjempegodt, være venner" Jeg var i utgangspunktet skeptisk når jeg fikk vite om et langvarig forhold som tok slutt for noen måneder siden, men jeg håpet vel jeg ikke skulle få rett....!!! Anonymkode: 45b1e...cab Forstår situasjonen din. Siste forhold så forstår jeg ingenting ut av. Jeg var sammen med en fyr som hadde en eks som han traff i blant. Han sa at han måtte treffe henne iblant når han var på hennes kanter. Og da ble det mange kopper med kaffe med henne. Jeg kan ikke for det, men mistenkte at de to hadde noe sammen. Men jeg vet ikke, men jeg tror at det kan være en av årsakene til at jeg ble dumpet. Trodde jeg ville bli dumpet fra dag 1 pga den situasjonen. Anonymkode: 6dc2f...87a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå