Gå til innhold

Dumpet igjen...!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det dagen etter et hyggelig besøk med mat og film og lankestryking på sofaen og "synd du skal på jobb så tidlig og må dra"

Aaaaargh! Men greit, jeg fikk nå ihvertfall beskjed om ikke annet, istedetfor å bli ghostet. Sammen med en lang regle om "det er ikke deg, finne meg selv, styr med ex, liker deg kjempegodt, være venner"

Jeg var i utgangspunktet skeptisk når jeg fikk vite om et langvarig forhold som tok slutt for noen måneder siden, men jeg håpet vel jeg ikke skulle få rett....!!!

Anonymkode: 45b1e...cab

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg. Skjønner frustrasjonen. Fortsett å tro på kjærligheten, og finn deg en fyr som ikke er følelsesmessig utilgjengelig neste gang :) Finn deg en som du kan stole på og som er mann nok til å tørre å vise deg at han vil ha deg. 

Anonymkode: 1b99d...60a

• Liker 4
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klem til deg. Skjønner frustrasjonen. Fortsett å tro på kjærligheten, og finn deg en fyr som ikke er følelsesmessig utilgjengelig neste gang :) Finn deg en som du kan stole på og som er mann nok til å tørre å vise deg at han vil ha deg. 

Anonymkode: 1b99d...60a

This. Kjedelig situasjon TS, håper at ting forbedrer seg for deg. 

Skrevet (endret)
På 9.5.2016 den 20.57, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Lidis88
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nytt singellivet i flere år allerede, og er nok selv litt emosjonelt utilgjengelig. Det mangler liksom ikke på tilbud, men de JEG vil ha, vil plutselig ikke ha meg etter en stund. Hadde noe på gang med en fyr i fjor, det kokte bort i kålen pga avstand og unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kunne komme på besøk fra hans side, og unnskyldninger for hvorfor han måtte avlyse hele tiden (det var ting som skrote bil, klippe plen, reparere traktor, være med kompis på visning. For ikke å snakke om da vi skulle på ferie sammen i 14 dager og han ga meg beskjed sent på kvelden når vi skulle treffes på flyplassen at han måtte avlyse...!!)

Jeg er ikke desperat og klarer fint å fylle tiden på egenhånd, men det kunne nå vært litt kjekt om den rette dukket opp, og de siste to kandidatene de siste fire årene har vært ganske gode:P Men så vil ikke de ha meg allikevel....

Shampoen hans ligger igjen her, og han holdt døren litt halvveis på gløtt i meldingene han sendte.Skal jeg spare på den eller bruke den? Det er frisørshampo, er sikkert fin til mitt hår :P Jeg gidder ikke holde pusten mens jeg venter på at han skal ombestemme seg heller... Selv om han for under en uke siden spurte om han kunne få være med på en ferietur jeg planlegger til neste år, samt halvveis inviterte meg på besøk dit han jobber i utlandet....

Urk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så traff jeg bestekompisen hans dagen før han dumpet meg, samme fyren han skulle fylleringe helgen før fordi han var SÅ glad for han hadde truffet en som meg. 

Da kom dumpemeldingen dagen etter litt ut av det blå, kan man si....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får inntrykk av at dette er nettdater?

I såfall er jo lista veldig lav for både å involvere seg og å dumpe. Menn bruker det som en flørtekanal og sexkanal mer enn konekanal.

Du må justere forventningene dine ned ift hva som faktisk er dumping! Du er ikke dumpet pga deg, du har gitt de hva de ønsket.

Anonymkode: 100fd...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Tinder begge to. Han første chattet og snakket jeg med i et halvt år før vi møttes. 

Han andre møtte jeg kort dagen etter vi matchet, så dro han på jobbreise i flere uker før vi møttes igjen. Mens han var borte var det mye teksting og ringing. 

Jeg bruker vel Tinder som en selvbekreftelseskanal 😜 Av alle matchene har jeg møtt kun de to...

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder begge to. Han første chattet og snakket jeg med i et halvt år før vi møttes. 

Han andre møtte jeg kort dagen etter vi matchet, så dro han på jobbreise i flere uker før vi møttes igjen. Mens han var borte var det mye teksting og ringing. 

Jeg bruker vel Tinder som en selvbekreftelseskanal 😜 Av alle matchene har jeg møtt kun de to...

Da tenker jeg at dette ikke er noe for deg.

Du legger mye mer i det enn de gjør. Menn flørter masse, vil ha bekreftelser og sex. Ønsker du deg kjæreste må du gå ut i den vide verden og finne en live :) 

Anonymkode: 100fd...2b0

Skrevet

Det er bedre at de dumper deg tidlig enn at de bare holder deg varm imens de leter etter "the one". Jeg har møtt mange hyggelige dater det siste året, som har ønsket noe mer. Jeg har likt de godt, likt å være sammen med de, finne på ting, se film osv, men aldri følt det rette. Og har derfor måtte "dumpe" før de ble for involvert. Og da brukte jeg de samme frasene som din date; "det er ikke deg, finne meg selv, styr med ex, liker deg kjempegodt, være venner"

Nå har jeg møtt en som jeg virkelig ønsker å involvere meg i, og da er jeg plutselig klar for å binde meg!

Så den rette er nok der ute et sted for deg også :-)

AnonymBruker
Skrevet

"Godt" å høre at det er flere av oss, selvom jeg ikke unner noen den følelsen!

Ble akkurat dumpet selv av en fyr som presenterte meg for vennene sine, snakket så mye om at jeg var ei jente han ville ta med hjem til mamma og at han følte vi kom så godt overens.. Så en uke etterpå var det "Føler det har gått litt fort, vil vi skal være venner, blblablaaaa". Blir så frustrert!!!

Enig med deg TS at det er bedre å få vite om det fort enn å bli ghostet, men likevel... :( Håper det ordnet seg for deg med en fin fyr som ikke er emosjonelt krøpling snart :)

Anonymkode: febb5...e19

Gjest ashanti
Skrevet
55 minutter siden, Vilali skrev:

Det er bedre at de dumper deg tidlig enn at de bare holder deg varm imens de leter etter "the one". Jeg har møtt mange hyggelige dater det siste året, som har ønsket noe mer. Jeg har likt de godt, likt å være sammen med de, finne på ting, se film osv, men aldri følt det rette. Og har derfor måtte "dumpe" før de ble for involvert. Og da brukte jeg de samme frasene som din date; "det er ikke deg, finne meg selv, styr med ex, liker deg kjempegodt, være venner"

Nå har jeg møtt en som jeg virkelig ønsker å involvere meg i, og da er jeg plutselig klar for å binde meg!

Så den rette er nok der ute et sted for deg også :-)

Helt enig i dette. Det er nok ikke det at han nettopp kom ut av et langt forhold, men at du ikke er den rette for han. Det er dødskjipt, tro meg, har vært i samme situasjon flere ganger. Man vil så gjerne at han skal føle det samme som deg, også er det vanskelig å deale med at han faktisk ikke gjør det. 

Jeg har også avvist ved å bruke unnskyldninger som at "det er komplisert med eksen", bare fordi jeg føler det er enklere og akseptere for motparten enn "jeg liker deg desverre ikke på den måten". Har også sagt at "jeg ikke er klar for forhold", men så møtte jeg plutselig en jeg falt pladask for og var mer enn klar for forhold alikevel. 

Det er også mer fair å avvise enn å holde døra på gløtt som mange gjør. Jeg har selv vært hun som ble holdt på gress i over 1 år mens han lette etter den rette, han avviste meg aldri, men var liksom ikke helt klar for forhold heller. Så møtte han drømmedama, og boom, ut med meg fort som bare det. Og det er faktisk mye vondere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, han var sammen med samme dama i over 25 år og de skal dele boet om et par mnd. Og han var livredd for at hun skulle sette seg på bakbeina dersom hun fant ut at han var på datingen igjen nå, så han sa i begynnelsen at man måtte være diskret frem til da, bla bla. Nå hadde han helt noia kunne han fortelle. 

Jeg har selv vært i langt forhold og trodd jeg var klar, men så var jeg ikke det allikevel, så jeg forstår han jo. Men det var allikevel surt, selv om jeg setter pris på ærligheten hans. Og det har jeg sagt til ham :)

Pluss i boken for at han ikke engang vil bruke meg som tømmestasjon (eller burde jeg miste enda mer selvtillit av det?? :sprettoy: )

Gjest ashanti
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke jeg, han var sammen med samme dama i over 25 år og de skal dele boet om et par mnd. Og han var livredd for at hun skulle sette seg på bakbeina dersom hun fant ut at han var på datingen igjen nå, så han sa i begynnelsen at man måtte være diskret frem til da, bla bla. Nå hadde han helt noia kunne han fortelle. 

Jeg har selv vært i langt forhold og trodd jeg var klar, men så var jeg ikke det allikevel, så jeg forstår han jo. Men det var allikevel surt, selv om jeg setter pris på ærligheten hans. Og det har jeg sagt til ham :)

Pluss i boken for at han ikke engang vil bruke meg som tømmestasjon (eller burde jeg miste enda mer selvtillit av det?? :sprettoy: )

De hadde vært sammen i 25 år ja! Det var jo noe annet enn jeg så for meg :P tenkte dere var rundt 25 år jeg, og at forholdet hans hadde vart kanskje et par år hehe. 

Nå vet jeg ikke hvor gammel han er, men når han har vært i et forhold i 25 år slår han meg ikke som typen som løper rundt å har en knullevenninne mens han er singel, eller "tømmestasjon" da, som du så fint kalte det. Men hvem vet, uansett like greit at dere ikke har sex (lenger), når han ikke vil i et forhold med deg. 

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må dra denne opp igjen-viste seg at fyren har gjort akkurat det samme med en annen etter meg også!

Han brukte de samme formuleringene til oss begge, vi snakker klipp og lim omtrent. 

Hun andre er rasende og skuffet og har konfrontert ham, men hun får selvsagt typiske svadasvar med tommel opp og bare svare på enkelte ting av det hun skrev. Selv vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine 😜😂

Skrevet

aktiv den fyren, men ikke så lur når han avslutter

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må dra denne opp igjen-viste seg at fyren har gjort akkurat det samme med en annen etter meg også!

Han brukte de samme formuleringene til oss begge, vi snakker klipp og lim omtrent. 

Hun andre er rasende og skuffet og har konfrontert ham, men hun får selvsagt typiske svadasvar med tommel opp og bare svare på enkelte ting av det hun skrev. Selv vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine 😜😂

Kanskje dere er de to beste han har møtt, i hver deres ende av aldersskalaen. 

Anonymkode: 76a98...81a

AnonymBruker
Skrevet

Tommel opp? :P "Smooth talker" :sprettoy:

Anonymkode: c4711...045

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere er de to beste han har møtt, i hver deres ende av aldersskalaen. 

Anonymkode: 76a98...81a

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Du sørger altså mer av at du forble singel enn mannen du ikke fikk. Fatter ikke at folk er så opphengt i å bare ha en eller annen.

Anonymkode: dd318...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...