Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, HarleyQuinn skrev:

Mannen prøver og få dåpsgavene datteren hans fikk av hans familie. Eksen hans mener at ifølge loven(hun sier ikke hvem lov) så skal gavene som er barnet sine(dette er vi iallefall enig om) skal være hos henne siden hun er bostedsforelder. Hun nekter helt og gi dem til han. Har hun noe rett i dette? Han vil bare ha det datteren fikk av hans familie..

Jeg lurer på hvorfor dere krangler om dette.

Jeg lurer spesielt på hvorfor du engasjerer deg og bidrar til konflikt rundt dette?

Hvorfor kan ikke bare gavene være der til krigen har lagt seg? Eller vil han da finne et nytt tema å bråk om? Hva betyr det vel om de er der ett år, to, tre? Dere har mange nok problemer, tydeligvis, om dere ikke skal prioritere dette. 

Du kan ta tre helt ut av dette. Dette har du ikke noe med.

Anonymkode: 95739...0a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor dere krangler om dette.

Jeg lurer spesielt på hvorfor du engasjerer deg og bidrar til konflikt rundt dette?

Hvorfor kan ikke bare gavene være der til krigen har lagt seg? Eller vil han da finne et nytt tema å bråk om? Hva betyr det vel om de er der ett år, to, tre? Dere har mange nok problemer, tydeligvis, om dere ikke skal prioritere dette. 

Du kan ta tre helt ut av dette. Dette har du ikke noe med.

Anonymkode: 95739...0a5

Fordi han spurte henne om og få dem og da var hun kun negativ og kasta denne loven etter han med en gang. Og når han har spurt om lån tidligere av smykkene for og bruke på dattra ved anledninger før så nekter hun og sende med. Fikk ikke sølje til bunaden hennes engag.

Vi har svært lite problemer ellers og det handler ikke om og finne ting og bråke om.

Jeg prøvde bare og finne ut om denne loven hun snakker om er reel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...