Gå til innhold

Sliten, hudproblemer, sykdomsfølelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært til legen noen ganger det siste året fordi jeg har følt meg kronisk trett og sliten i flere år. Har gradvis fått flere og flere "symptomer", men sist jeg var hos legen sa hun bare at det var normalt å føle seg sliten for så å ta noen blodprøver for stoffskifte og jern. I starten trodde jeg at dette kom til å gå over av seg selv, men det virker som om jeg blir sykere og sykere? Burde jeg gå til privatlege å se om jeg kan få hjelp der? Noen som vet hva dette kan være?

Håret har blitt merkbart tynnere

Flass i håret  og rødlig hud i ansiktet, har klart å få bukt med flass etter apotekshampoo

Alltid sliten, noen dager mer enn andre

Mageproblemer, er oppblåst og føler meg mett hele tiden, selv når jeg ikke spiser.

Redusert apetitt

Ekkel følelse i huden, vet ikke hvordan å forklare den, men føler meg "tynn" og syk i huden. Ikke bokstavelig talt tynn, men er bare en rar følelse. Den kommer og går. Den kommer sammen med forverring av den rødete og tørre huden

Syk i kroppen, som om jeg nettopp har hatt en sterk forkjølelse/ influensa.

Sover dårligere, men vet ikke om det er fordi jeg er stresset eller noe. Stresser egentlig ikke så mye om dagen.

Virker som om varme gjør meg dårligere, den gjør ihvertfall at huden min føles ekkel å leve i, men har ikke vært så varmt enda så er ikke sikker på om det er en korrelasjon her

Synsforstyrrelse. Er skyggete i synsfeltet mitt, ser aldri helt klart. Optiker fant ingenting.

Jeg frøs også en periode når jeg sov om natten, men en av gangene sa samboeren min at han ikke skjønte hvorfor, for jeg var jo varm på kroppen. Nå har det blitt betydelig varmere i været, så nå fryser jeg ikke lenger.

Anonymkode: 8dbb7...1e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne

Anonymkode: 8dbb7...1e9

Skrevet

Høres ut som du trenger en bedre utredning😊

AnonymBruker
Skrevet

En del her får meg til å tenke det er nevroligisk...spesielt synet.

Anonymkode: 7a261...725

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde utmattelse, oppblåshet, mageproblemer og natte-frysing..etterhvert ble det verre og verre, selv om det svinget litt...andre ganger hadde jeg svette-utslag om natten. Våknet våt av svette. Jeg flasset også mye, mistet hår og brukte apotek sjampo. Var syk og kroppen var helt i ulage hormonelt. Jeg hadde masse Endometriose og oppblåstheten kom fra inflammasjonen sykdommen skaper. Som igjen påvirket magen med kvalme, fullhetsfølelse, sykdomsfølelse. Jeg skjønte ikke at det var syklisk og knyttet til menstruasjonen, da jeg lenge hadde ikke-symptomatisk sykdom. Etterhvert ble det raskt mer og mer smertefullt, men også midtsyklus. Men det er nok mange sykdommer som kan skape slik ubalanse i kroppen. Uansett er det ikke normalt å gå rundt å føle seg syk hele tiden, så du bør utredes videre. Mange leger er slik at det må nesten begås et mord før de begynner å etterforske..og da må de til tider tvinges. Med andre ord, det må bli ganske ekstremt før de våkner og gjør noe. 

Anonymkode: f118b...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...