Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha sex ikveld (mest sannsynlig) og det er så sinnsykt varmt. Rommet mitt føles ut som en badstue. 

Er svett sex innafor? Synes gutter det er ekkelt med svett sex? 

Kjenner jeg blir litt klam bare av tanken :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innafor, selv om det er døden etterpå! Må kunne kjøles ned på et vis.

Skrevet

Her i huset blir det ingen sex før det er svalere. Verken jeg eller han orker å ha sex når det er varm, uansett hvor kåte vi er

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex uansett. Er det for svett/hett etterpå, er det da bare å ta en kjølig,deilig dusj etterpå. Ekstra nytelse...

Anonymkode: 4aa89...5e2

• Liker 1
Skrevet

Sex i dusjen...?

AnonymBruker
Skrevet

Svett blir man vel gjerne uansett om det er varmt eller ikke? 

Anonymkode: 91a9b...335

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Nevian skrev:

Sex i dusjen...?

Bor en annen jente i leiligheten, rett ved siden av badet. Så sex i dusjen er dessverre uaktuelt. 

Skrevet
10 minutter siden, Wenda skrev:

Her i huset blir det ingen sex før det er svalere. Verken jeg eller han orker å ha sex når det er varm, uansett hvor kåte vi er

Wait, what?!? Reiser til eksotiske plasser som f.eks. Karibia høres jo... gøy og...ehhh... romantisk ut :P

Bor dere i Norge eller er det jeg som ikke har fått med meg at det temperaturmåleren har krøpet opp nærmere 40° andre steder i landet? 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sett på vifte da ;) Det gjør jeg om det blir for varmt

Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Wait, what?!? Reiser til eksotiske plasser som f.eks. Karibia høres jo... gøy og...ehhh... romantisk ut :P

Bor dere i Norge eller er det jeg som ikke har fått med meg at det temperaturmåleren har krøpet opp nærmere 40° andre steder i landet? 

Vi trives ikke på varme plasser så vi reiser ikke til slike steder. Om vi må oppholde oss på et hotell på et varmt sted så bestiller vi med aircondition. Problem solved

Jeg bor i Norge. Her har det gått fra ca 10 grader til 28 grader på 2 dager. Da orker jeg ikke sex. Og varmen i Norge varer ikke lenge. Man klarer seg et par dager uten sex

Skrevet
1 minutt siden, Wenda skrev:

Vi trives ikke på varme plasser så vi reiser ikke til slike steder. Om vi må oppholde oss på et hotell på et varmt sted så bestiller vi med aircondition. Problem solved

Jeg bor i Norge. Her har det gått fra ca 10 grader til 28 grader på 2 dager. Da orker jeg ikke sex. Og varmen i Norge varer ikke lenge. Man klarer seg et par dager uten sex

Jøss, 28! Var itte ment som noen frekkhet altså, bare for å pressisere, men jeg hadde blitt meget furten om jeg ble "nektet" sex pga. varmen :D Bra dere er samde om at sex aktiviteter har en øvre temperatur grense :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...