AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Norge er i verdensklasse når det kommer til kriminalomsorg samtidig som det ikke eksister noen for etat eller departement som skal ivareta barn, unge eller voksne som har blitt utsatt for overgrep og mishandling. Ofrene er de uskyldige partene, og de må gjerne bære på handlingene de har blitt utsatt for hele livet. Dette kan omfatte psykiske plager, fysiske skader, men det kan også forekomme som en kontinuerlig ydmykelse og fortsettelse av overgrepene på grunn av teknologiske fremskritt som tillater at dette kan deles til alle. Hva tenker dere om fenomenet? http://offeromsorg.no Anonymkode: be68e...a5b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Forferdelig. Systemet er skrudd. Anonymkode: 314e1...733
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Er så utrolig viktig at ofre får hjelp, og spesielt barn og unge, som kanskje hele livet er oppvokst med overgrep og vold. Jeg ble selv utsatt for grovt misbruk, vold og psykisk terror, fra jeg var baby, til jeg kom meg vekk 16 år gammel. Og det ødelegger et barn så utrolig mye. Og det er ikke noe tilbud, eller hjelp og få. Jeg har og blitt nektet psykolog i voksen alder, fordi jeg trenger de tikke nok. Jeg har ikke prøvd å ta livet av meg. At jeg ødelegger kroppen min hver dag, og ikke fungerer i arbeidslivet, og i relasjoner til andre mennesker. Nei det er ikke grunn nok. Anonymkode: 33f27...20c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå