Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er ikke så erfaren med mellomlandinger som jeg gjerne skulle vært. Er 25 min tid mellom avgang nok når man reiser innenlands?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal nå kunne gå dersom du lander på tiden, men dersom du er uheldig så er det lang avstand mellom gate der du lander og der du evt skal ta av fra med neste fly.  I de fleste tilfeller så er flybesettningen veldig snille og sier ifra til crew på ditt neste fly at du er på vei.  Så det beste rådet jeg kan gi er å gi beskjed til flyvertinne når du er i luften på vi til der du skal mellomlande.

God tur

Skrevet

Det kommer an på om du må hente ut bagasjen på nytt eller ikke. Da kan det bli litt trangt med tid 😁

Skrevet
9 minutter siden, Tibbie skrev:

Det kommer an på om du må hente ut bagasjen på nytt eller ikke. Da kan det bli litt trangt med tid 😁

Tror ikke jeg må hente ut bagasjen da den blir videresent for meg (:

Gjest Birti
Skrevet

Så lenge du flyr med samme selskap hele veien er 25 min plenty av tid :-) Regelen er vel uansett at så lenge du har kjøpt billetten gjennomgående av selskapet (altså hele turen) er de pliktet å vente på deg / skaffe deg et like godt alternativ dersom ankommende fly er forsinket.

Skrevet
11 minutter siden, Birti skrev:

Så lenge du flyr med samme selskap hele veien er 25 min plenty av tid :-) Regelen er vel uansett at så lenge du har kjøpt billetten gjennomgående av selskapet (altså hele turen) er de pliktet å vente på deg / skaffe deg et like godt alternativ dersom ankommende fly er forsinket.

Takk for svar :D 

Skrevet

På mange flygninger strenger er gjerne boardingen 15-20 minutter før avgang. Er du ikke der da, så risikerer du at døren er lukker. Hadde sjekket med flyselskapet.

Skrevet

25 minutter pleier å gå, også på Gardemoen. Hvis det er forsinkelser, vil flyselskapet få deg med på neste avgang, evt holder de igjen flyet noen minutter. Det siste opplevde jeg senest nå på søndag, hvor vi også hadde gate B6 (tidligere 19 et-eller-annet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...