AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Del Skrevet 9. mai 2016 Hvordan ville du tolket denne setningen? Må si jeg ikke helt skjønner den. "En opplevelse som ikke er god nok for deg." Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Del Skrevet 9. mai 2016 Tolker det som om du har noe på gang med noen, hen har liret av seg noe svada som unnskyldning for noe hen har gjort eller skal gjøre, og du forsøker å finne mening i noe som ikke gir mening. Anonymkode: fb372...ec5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #3 Del Skrevet 9. mai 2016 Muligens dypere enn enkle meg fatter...men, ...jeg oppfatter det bare som en alternativ variant av "dump!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg drømte en drøm, slo opp ett bestemt ord for moro skyld på en nettside for drømmetydning. Ordet er ikke relatert til forhold eller dating. Heller ikke drømmen. Det jeg ikke forstår er, skal det være en hendelse jeg ikke synes er god nok for meg, eller er det en hendelse som ikke er god nok for meg? Sett utenfra. Som om noen vil si at den jobben er ikke god nok for deg, feks. Jeg skjønner ikke setningen. Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Del Skrevet 9. mai 2016 Ok, i drømmetydning, spåkoneri og i politiske programmer er det meningen å være såpass vag at hver og en føler at utsagnet treffer. Du kan derfor velge den tolkningen du ønsker. Hadde valgt den som kan gi meg litt motivasjon eller glede. Anonymkode: fb372...ec5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Del Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, i drømmetydning, spåkoneri og i politiske programmer er det meningen å være såpass vag at hver og en føler at utsagnet treffer. Du kan derfor velge den tolkningen du ønsker. Hadde valgt den som kan gi meg litt motivasjon eller glede. Anonymkode: fb372...ec5 Joda, men nå ønsket jeg å forstå den setningen. Og evt få belyst om den er feilformulert, for det virker nesten slik. Jeg har ikke vært borti dette før, kun "en opplevelse som ikke er bra nok for deg" . Kan jeg ta feil om det er dette det egentlig menes med setningen? Hele setningen høres rar ut. Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Del Skrevet 9. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men nå ønsket jeg å forstå den setningen. Og evt få belyst om den er feilformulert, for det virker nesten slik. Jeg har ikke vært borti dette før, kun "en opplevelse som ikke er bra nok for deg" . Kan jeg ta feil om det er dette det egentlig menes med setningen? Hele setningen høres rar ut. Anonymkode: 7549b...541 Det er nok egentlig det som menes. Anonymkode: fb372...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Del Skrevet 9. mai 2016 Her vil du få sure svar, sjekk heller paranormal.no Anonymkode: 5fc9c...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Del Skrevet 9. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her vil du få sure svar, sjekk heller paranormal.no Anonymkode: 5fc9c...0bb Tror du? Det er jo tolkning av setningen jeg vil ha Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 9. mai 2016 #10 Del Skrevet 9. mai 2016 Setningen sier ingen verdens ting om hvorvidt det er utenfra (fra andres ståsted) eller innenfra (ditt eget). Når synsvinkelen ikke fremkommer, blir det bare gjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Del Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Setningen sier ingen verdens ting om hvorvidt det er utenfra (fra andres ståsted) eller innenfra (ditt eget). Når synsvinkelen ikke fremkommer, blir det bare gjetting. Det jeg også kom fram til. Men jeg måtte sjekke om noen her kom fram til det samme. Det kan altså bety hva som helst. Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Del Skrevet 9. mai 2016 Noen fler som kan noe om denne type setning? Anonymkode: 7549b...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. mai 2016 #13 Del Skrevet 10. mai 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du tolket denne setningen? Må si jeg ikke helt skjønner den. "En opplevelse som ikke er god nok for deg." Anonymkode: 7549b...541 Setningen er ufullstendig. Den sier ingenting. "En opplevelse som ikke er god nok for deg, ...?" Den mangler hovedsetningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2016 #14 Del Skrevet 10. mai 2016 Kanskje de har brukt google translate Anonymkode: b97df...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå